Alkuraskauden-Ultra

Täällä myös ultrasta kotiuduttu. Siellä oli hyvissä asemissa yksi pieni alkio. Ei aivan oltu vielä niillä viikoilla mitä olis laskennallisesti ollu. Vastas viikkoja 5+6, mutta iloisesti värisi siellä pienen pieni sydän. Joten laskettua aikaa siirrettiin.

Täällä myös epävarmoista omista tuntemuksista huolimatta saatiin tänään ultrassa ihania uutisia, kun pieni sydän löi ja kaikki oli toistaiseksi hyvin :) Raskaus vastasi viikkoja 6+3. Oudoista oirevaihteluista ja haaleista testeistä huolimatta onneksi näin ❤ Nyt en tee yhtään testiä ja yritän olla miettimättä pahinta ja otan vastaan tämän raskauden tällaisenaan kaikkine kummallisuuksineen. Onnea ihanista ultrauutisista, joita moni saanut tänäänkin! Ja samalla sympatiat kaikille tähän mennessä ikäviä uutisia saaneille ❤

Mä uskallaudun nyt liittyä teijän seuraan. Tänään käytiin neuvolan lähetteellä äippäpolilla ultrassa. Koska laskettuaika oli mysteeri.. Viikkoja nyt siis 7+5 ja samalla varattiin nt-ultraan jo aika :)

Onnittelut kaikille ihania uutisia saaneille <3 ja voimia ikäviä uutisia kuulleille!

Täällä huomiselle varattu ultra, että voi sitten toivottavasti jouluna vähän rauhallisemmin mielin tuleville isovanhemmille kertoa uutisia :)
Ja saa varmistettua raskauden keston, kun nyt vähän vielä epävarmaa.
Jännitystä ja toiveikkuutta siis ilmassa!

Tuliko muilla itku kun syke löytyi? Mulla tuli ja miehellä myös, oli se vaan niin hämmästyttävää että nyt se on ihan oikeasti olemassa se meidän vauva

Meillä oli eilen ultra. Löytyi pienen pieni sykkivä sydän ja viikot 6+3 kuten olin laskeskellutkin. Mittaa noin 6mm josta kolmasosa sydäntä! On se kyllä niin järkyttävän pieni vielä.. :eek:

Ja kyllä tuli kyyneleet silmiin kun nähtiin sydämen syke. Jännitti ihan pirusti että onko kaikki hyvin kun mulla nyt kolmas raskaus ja kaksi mennyt jo kesken.. Nyt ei voi muuta kun pitää sormet ja varpaat ristissä et kaikki sujuu hyvin <3

Oletteko miten saaneet kunnalisen kautta varhaisultraa? Mietin että olisikohan mahdollisuus kun tiedän tasan tarkkaan että tämä raskaus ei ole saanut alkunsa kierron puolessa välissä. Mahikset on ihan kierron alussa ja ihan kierron lopussa...

Oletteko miten saaneet kunnalisen kautta varhaisultraa? Mietin että olisikohan mahdollisuus kun tiedän tasan tarkkaan että tämä raskaus ei ole saanut alkunsa kierron puolessa välissä. Mahikset on ihan kierron alussa ja ihan kierron lopussa...

Mä sain ku laskettu aika oli mysteeri. Mulla ei siis ikinä ehtiny tulee esikoisen jälkeen menkkoja ku jo plussasin. Ni ultrassa tarkistettiin laskettuaika..

Myoomat tosiaan voivat säikäyttää. Se mitä oppii, on että ei kannata etukäteen hättäillä eikä toisaalta vitkutella hoitoonmenoa.

Kunnallisellakin saa varhaisultran, jos osaa sen perustella. Esim. hedelmöityshoidot ja tietyt vakavat sairaudet kuten diabetes. Riippuen kunnasta pitää olla topakampi.

Takaisin