Alkuraskauden-Ultra

Mulla on huomenna eka käynti terveydenhoitajalla ja ylihuomenna ultraan gynelle :)
Selailin tätä keskustelua ja ihan yllätyin, kun olen kuvitellut varhaisultran kuuluvan kaikille normaalina neuvolakäyntinä, mutta ilmeisesti se onkin meidän kaupungin oma juttu :O

Tosi hyvä palvelu teillä Elsa! Mun täytyy soittaa ja kysyä huomenna, mulla on flo käytössä niin on tullut seurailtua koska peitto on heilunut ja tiedän siis varmasti että mulla on ovis ollut ihan ihme aikaan. Mutta siinä voi olla kolmen viikon heitto, ehkä sitä voisi päästä jos tarpeeksi hyvin perustelee [emoji6]

Mulla on huomenna ultra neuvolan kautta ja jännittää tosi paljon!
Jotenkin sitä yrittää olla rauhallinen, mutta ajatukset pyörii kyllä nyt jatkuvasti ultrauksen ympärillä ja miten sielä huomenna menee. Onneksi aika on heti aamusta :)

Meijän äitiysneuvolan työntekijä on vanha kätilö. Ja muutenli vanha, jää eläkkeelle kohta. Ni se ultras mut esikoisen raskaudessa joka kerta. Meil on neuvolas sellanen pieni ultra. Ei sillä niin selkeesti nää, mut ainaki saa varmuuden et kaikki kunnossa. Se on kyl kivaa :)

Ihanaa kuulla!! <3 huoli oli sittenkin "turhaa". Vaikka kurjaa, että mahdollisesti menetti kaksosen. Mutta olet ainakin raskaana!! <3

Ihanaa kuulla!! <3 huoli oli sittenkin "turhaa". Vaikka kurjaa, että mahdollisesti menetti kaksosen. Mutta olet ainakin raskaana!! <3

Meillä ois kyllä tuplat ollut aika paha paikka.. ei oo oikeen tukiverkkoja yhtään. Että tosi huojentunut olo että yksi hyvinvoiva siellä oli :)

Takaisin