Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Täällä toinen jolla on noro-virus, ja en kyllä voi näissä oloissa mennä sanoo et mikä vihlasu ja mahan kouristus johtuu raskaudesta ja mikä ei? Ei oo tullu hirveesti ees mietittyy raskautta, kun ollu niin kauhee olo, tuntuu et on menny vaan siihen et selvii ite hengissä tunnista toiseen. Vieläkään ei oiken pysty kunnolla syömään, kun saa juosta suoraan pöntölle, kun rupee vääntää mahassa niin kovin
Toivotaan et pikkuset on sitkeetä laatua ja kestäävät noro-viruksen.:)
Moi! Soitin sinne tänään ja sain ajan heti huomiselle. Ei siellä tainnut kiire olla kun ihan monia aikoja minullekin tarjoili :) suosittelen soittamaan!Namskis, saitko nopeasti ajan Puijonlaaksoon? Mä oon koko viime viikon yrittäny soittaa aikaa sataman röntgeniin, mutta sieltä ei oo tarjota varhaisultra-aikaa tällä hetkellä. Siellä on käsittääkseni halvin ultra Kuopiossa.
Tänää oli tullu aikoja!!! Uudelleen soittamaan :)Namskis, saitko nopeasti ajan Puijonlaaksoon? Mä oon koko viime viikon yrittäny soittaa aikaa sataman röntgeniin, mutta sieltä ei oo tarjota varhaisultra-aikaa tällä hetkellä. Siellä on käsittääkseni halvin ultra Kuopiossa.