Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli hyvät raskausoireet mutta sairastuin sunnuntaina Noro-virukseen, jonka jälkeen oireet laimenivat kovasti. Mulla on ar-ultra tulossa 2.6 ja mua jännittää aivan kamalasti, että selvisikö pikkuinen mun kamalasta vatsataudista. :(
En malta odottaa, että pääsen tarkistaa tilanteen ja nähdä pienen... toisaaltaan pelottaa nähdä tilanne.

Täällä toinen jolla on noro-virus, ja en kyllä voi näissä oloissa mennä sanoo et mikä vihlasu ja mahan kouristus johtuu raskaudesta ja mikä ei? Ei oo tullu hirveesti ees mietittyy raskautta, kun ollu niin kauhee olo, tuntuu et on menny vaan siihen et selvii ite hengissä tunnista toiseen. Vieläkään ei oiken pysty kunnolla syömään, kun saa juosta suoraan pöntölle, kun rupee vääntää mahassa niin kovin:depressed:
Toivotaan et pikkuset on sitkeetä laatua ja kestäävät noro-viruksen.:)

Täällä toinen jolla on noro-virus, ja en kyllä voi näissä oloissa mennä sanoo et mikä vihlasu ja mahan kouristus johtuu raskaudesta ja mikä ei? Ei oo tullu hirveesti ees mietittyy raskautta, kun ollu niin kauhee olo, tuntuu et on menny vaan siihen et selvii ite hengissä tunnista toiseen. Vieläkään ei oiken pysty kunnolla syömään, kun saa juosta suoraan pöntölle, kun rupee vääntää mahassa niin kovin:depressed:
Toivotaan et pikkuset on sitkeetä laatua ja kestäävät noro-viruksen.:)

Mä niin tiedän tuon tunteen. Tsemppihali! :)

Minä oon menossa. Itseasiassa huomenna :)

Meillä on 2lasta ennestään, kuopus täyttää kesällä 2. Ilman yhtiäkään menkkoja tulin vuodenvaihteessa raskaaksi, joka meni epämääräsesti kesken naistenpäivänä. Sen jälkeen yhdet menkat 13.4 ja täysin oireeton alkuraskaus. Ainoastaan vahva plussa testiin 26.5.

Kauhee jännitys ja pelko. Pojista kuitenkin vahvat oireet jo ennen plussaa (3+4).

Mahtava maanantai, ultrassa käytiin ja sydänäänet kuului <3 Kuukautisten mukaan tulisi olla jo 8+3, ovulaation mukaan 7+6, mutta mittauksessa saatiin 7+1. Paljon voi siis heittää. Pieni veri reilu viikko sitten oli todnäk istukan kiinnittymistä kuten ultraaja silloin epäilikin. Toivon sydämestäni kaikille yhtä hyviä uutisia, on kuin olisi suuri taakka pudonnut harteilta :)

Olin pitkään sitä mieltä että en varaile ar-ultraa mutta tuumin tässä että ei se raha ole se minkä pitäisi ratkaista. Oma mielenrauha siitä että onko tuolla oikeasti ketään, on se tärkein. Huomenna siis ultraan 6+1 päivänä. Hintaa oli n. 150e Kuopiossa puijonlaakson lääkärikeskuksella joista saa 41 euroa kuulema kelankorvauksia :o

Namskis, saitko nopeasti ajan Puijonlaaksoon? Mä oon koko viime viikon yrittäny soittaa aikaa sataman röntgeniin, mutta sieltä ei oo tarjota varhaisultra-aikaa tällä hetkellä. Siellä on käsittääkseni halvin ultra Kuopiossa.

Namskis, saitko nopeasti ajan Puijonlaaksoon? Mä oon koko viime viikon yrittäny soittaa aikaa sataman röntgeniin, mutta sieltä ei oo tarjota varhaisultra-aikaa tällä hetkellä. Siellä on käsittääkseni halvin ultra Kuopiossa.
Moi! Soitin sinne tänään ja sain ajan heti huomiselle. Ei siellä tainnut kiire olla kun ihan monia aikoja minullekin tarjoili :) suosittelen soittamaan!

Meilläkään ei enää ole kun viikko ar ultraan, voi että sitä odotetaan kyllä niin innolla! <3 Sillon siis 6+6

Tänää oli tullu aikoja!!! Uudelleen soittamaan :)

Puijonlaakso on hitusen halvempi, mutta kun googlasin tietoa ko. lääkäristä tuli vastaan niin huonoa palautetta, etten itse uskaltanut varata sinne aikaa..

Edit. Mun tiedon mukaan siis p-laakso 89e ja sataman röntgen 90e + toimistomaksu 15e :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin