Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meri-Oulussa tänään käyty ja kaikki oli ultraajan mukaan niin mallikkaasti, kun vaan voi olla.Vahvat sykkeet näkyi ruudulta, mutta toisella laitteella ei saatu kuulumaan. Laskujen mukaan oli päivän edellä omista laskelmista eli 8 + 5. :)
Scarlet_89 saako kysyä että silloin kun sinulla oli tuo keskenmeno niin oliko oireet loppuneet vai jatkuiko ne?
Ite oon onnellinen että oireita on vankasti, etoo koko ajan ja oon jopa oksentanut, jospa se ois merkki että raskaushormoneita on hyvin ja asiat hyvin.... Vähän vaan pelottaa tuo ettei oikein vastannut viikkoja... mutta näillä mennään :)
Ja ihana että sullakin oli nyt kaikki hyvin <3
Tuohon ylempään keskenmenokysymykseen…
Mulla raskausoireet jatkuivat ihan normaalisti muutaman viikon, vaikka alkio olikin jo menehtynyt. Keskenmeno aiheutti kovat vatsakivut (joita luulin ihan tavallisiksi raskauteen kuuluviksi kivuiksi) ja turhruvuotoa, joka myöhemmin muuttui vereksi. Tuhruvuotoa luulin valemenkoiksi ja lääkärikin sanoi, että on ihan normaalia. Sitten kun alkoi verta vuotamaan, soitin neuvolaan ja kerroin epäilyni keskenmenon suhteen. Pyysivät soittamaan viikon päästä uudestaan ja seuraamaan tilannetta :banghead: En tietenkään jäänyt odottelemaan, koska tiesin mikä tilanne on. Menin sitten yksityiselle ja maksoin itseni kipeäksi siitä tiedosta, että alkio on menehtynyt ja sain sieltä lähetteen tyhjennykseen. Tyhjennyskään ei mennyt putkeen, se jouduttiin tekemään kaksi kertaa + kaavinta, jonka yhteydessä löytyi kasvain.
Mutta nyt tässä uudessa raskaudessa ei ole vatsakivut olleet samanlaisia kun edellisessä. Jotenkin tuntuu, että tämä saattaisi onnistua. Edellisen kohdalla mulla oli koko ajan sellainen olo, ettei ne kivut olleet normaaleita…Vaistoon kannattaa luottaa!