Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viime raskaudessa mulla eka ultra (helsingissä) oli rv12.

En mee, kun neuvolassa ovat yleesä tarkistaneet ekalla käynnillä viikot ja et siellä on elämää. Ei tuu turhaa reissuu tonne 100km päähän, jossei viikot täsmää tai mahassa ei oo elämää...

En malttais odottaa ultraan. .
Jotenkin on niin tiukasti takaraivossa pelko että sieltä ei löydykään mitään tai ei ole elämää tms..

Emmukka tuo sun käynti oli just niinkö mulla. <3
Meillä täällä neuvolassa ultrataan joka kerta (pienen kaupungin etuja... tosin ite en tiiä oonko onnellinen tästä-- lisää vaan epävarmutta kun liian aikasin ultrataan. ) ja mä sain ajan vimppojen menkkojen mukaan viime perjantaille.
No ultrassa näkyi suurentunut kohtu ja jotain pientä ehkä... terkkari ei osannut sanoa näkikö mitään. Arveli että voi olla niin alussa ettei olekaan vielä niin pitkällä. Mietin kaikki tuulimunaraskaudet ja kohdun ulkoiset, kun mekin vuosi yritetty tätä vauvaa.... en tiiä hirvittää oikeesti odotella pari viikkoa seuraavaan kertaaan. Onhan se tosi pettymys kun odottaa näkevänsä jotain....
Mullakin siis ehkä oli vasta jotain 5+5 perjantaina, kun menkkojen mukaan ois pitänyt olla pari viikkoa enemmän....
Tsemppiä sullekin <3
Kurja juttu odotella ja miettiä asiaa. Voimia sinulle. :angel1

Annulii: Oulussa Meri-Oulun neuvolassa kätilön tekemänä 60e ja lienee halvin vaihtoehto yksityisistä, hyvää olen kuullut tästä. :)

Annulii: Oulussa Meri-Oulun neuvolassa kätilön tekemänä 60e ja lienee halvin vaihtoehto yksityisistä, hyvää olen kuullut tästä. :)
Mekin tuonne menossa.
Onkohan saanut uutta ultrauslaitetta sen jälkeen kun viimeksi käytiin (2011), oli meinaan tosi huonoselkoinen ja rakeinen kuva mun mielestä silloin..

Mä en jaksais odottaa enää alkuraskauden ultraan. Vielä olisi 1,5 viikkoa mentävänä. Silloin viikot oletettavasti 7+5 tai 8+0 tai 8+5 tai jotain näiden väliltä. Odotan sitä, että onko masussa elämää ja minkä lasketun ajan mukaan menen. Nyt menen sen mukaan, että viikkoja on tän päivän puolella 6+6, eli torstaina pärähtää 7+0. :-)

Mua jännittää et näkyyköhän tuolla masussa mitn vielänpe kun nyt digi anto 2-3 tuloksen eli 4-5 viikolla mut ite oon laskenu et pe ois jo 6+0 :o

Tuosta Meri-Oulun neuvolasta löysinkin googlettamalla tietoa ja vaikutti hyvältä. Varailen ehkä aikaa sinne, mulla kesäkuun alussa lomaviikko niin sillonhan sitä joutasi käymään :) sillon viikkoja 7+ eli pitäisi varmaan näkyä jo jotain!

Kiitos teille ihanat tsempeistä :Heartpink
Perjantain olin ihan maassa ja etsin netistä tietoa joka ei taas oo hyvä juttu, mutta tuntu että pyöri vaan päässä koko päivän ja ahdisti. Mietin vaan terkkarin sanoja ehkä näin ruskuaispussia vähän... No kuitenkin nyt on sit vähän helpottanut. Emmätiiä eihän näille ite voi mitään, tuli mitä tuli. Pakko se on niin ajatella ja toivoo parasta !!! Vaikka vaivaahan tää.....
Sain muuten uuden ajan ensitiistaille että enää viikko :) Näkee mihin suuntaan mennään....
OIreita on kyllä ja kai sekin on hyvä juttu. Oksettaa ja maha ihan turvonnut, sit niitä repäisykipuja.

Hirmu: ei ainakaan kaveri valitellut viime vuonna, että kuva olisi huono ollut eli jospa olisi uusinut sitten? :) Monta vuotta ainakin välissä.

Jospa siellä Meri-Oulun neuvolassa olis uusittu laitteet! Hirmu: Millon teillä aika? Kerro sitten oliko hyvä! :D

Takaisin