Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin aloin miettimään näitä lukiessani, että pitäisköhän mennä :P Meillä taitaa muuten olla Autumn daydream melko samanikäiset esikoiset![]()
En malttais odottaa ultraan. .
Jotenkin on niin tiukasti takaraivossa pelko että sieltä ei löydykään mitään tai ei ole elämää tms..
Tismalleen sama tunne täälläki. Jotenkin ei luota että kaikki vois mennä hyvinkin...Sama täällä..

Sama jännitys täälläkin.Vähän kyllä jännittää et onko siellä kukaan![]()
Kurja juttu odotella ja miettiä asiaa. Voimia sinulle.Emmukka tuo sun käynti oli just niinkö mulla. <3
Meillä täällä neuvolassa ultrataan joka kerta (pienen kaupungin etuja... tosin ite en tiiä oonko onnellinen tästä-- lisää vaan epävarmutta kun liian aikasin ultrataan. ) ja mä sain ajan vimppojen menkkojen mukaan viime perjantaille.
No ultrassa näkyi suurentunut kohtu ja jotain pientä ehkä... terkkari ei osannut sanoa näkikö mitään. Arveli että voi olla niin alussa ettei olekaan vielä niin pitkällä. Mietin kaikki tuulimunaraskaudet ja kohdun ulkoiset, kun mekin vuosi yritetty tätä vauvaa.... en tiiä hirvittää oikeesti odotella pari viikkoa seuraavaan kertaaan. Onhan se tosi pettymys kun odottaa näkevänsä jotain....
Mullakin siis ehkä oli vasta jotain 5+5 perjantaina, kun menkkojen mukaan ois pitänyt olla pari viikkoa enemmän....
Tsemppiä sullekin <3

Mekin tuonne menossa.Annulii: Oulussa Meri-Oulun neuvolassa kätilön tekemänä 60e ja lienee halvin vaihtoehto yksityisistä, hyvää olen kuullut tästä. :)
OnneaMä kävin tänään ar-ultarassa. Kaikki oli niin kuin pitääkin ja pienen pieni sydän sykki.suuri huoli lähti pois, kun ollut outoja toispuoleisia kipuja. Viikot pysyi samana, 6+5.

Onnea![]()
![]()
nyt täytyy vaan yrittää luottaa siihen, että kaikki menee hyvin.Annulii: Oulussa Meri-Oulun neuvolassa kätilön tekemänä 60e ja lienee halvin vaihtoehto yksityisistä, hyvää olen kuullut tästä. :)