Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vähän kyllä jännittää et onko siellä kukaan :o

Mekin käytiin ultrassa, olisi pitänyt jo näkyä ja kuulua, mutta vielä ei mitään. Vaikutti kuulemma muutoin hyvältä ja oikealta, mutta se viimeinen vahvistus jäi vielä saamatta :(

Emmukka, voih toivotaan, että pikkuinen on saanut vaan alkunsa vähän myöhemmin? Tsemppiä sulle!

Kyllä tämä alku vaan on niin raskasta, kun ajatukset pyörii vaan melkein koko ajan raskaudessa... :sad001 ja siinä onko kaikki hyvin vai ei.. Tuntuu niin pitkältä odottaa omaan ultraan, kun se on vasta 3.6... :nailbiting:

Emmukka, toivottavasti kaikki on ok ja pieni vaan on pienemmillä viikoilla vaikka se sinusta ei oikein natsaisikaan!

Nyt mäkin varasin ajan. Pitkään pohdin että mille viikoille ottaisin ultran mutta varasin viikolle 7. Haastavaa saada sovitettua aika kun esikoista ei mielellään sinne mukaan ota (hyvällä tuurilla nukkuisi päiväunia) ja miehen työajat on erittäin epäsäännölliset mutta tuo perjantai päivä sopinee kaikille. Ensimmäisessä raskaudessa taisin.käydä kans viikolla 7 mutta ultrassa viikkoja oli 6+. Syke saatiin näkyviin ja esikoinen syntyi kuitenkin kuukautisten mukaisena laskettuna päivänä <3
Tsemppiä teille muille. Mulla siis esikoisen laskettu aika muuttu np-ultrassa 10:llä päivällä ja jo varhaisultrassa oli pienemmät viikot kuin kuukautisista laskettuna

Minäki sain eilen varailtua aikoja, ultra ENS VIIKOLLA 26.5 jolloin viikkija vasta 6+4. Olisin halunnu mennä pari viikkoa myöhemmin mutta kesälomareissut häirihtee niin pakko käydä nuin aikasin. Eka neuvolaki on 6.6 :)

Hennariik, mulla on samana päivänä ar-ultra :) Mulla viikkoja kasassa silloin 8+0.

Emmukka tuo sun käynti oli just niinkö mulla. <3
Meillä täällä neuvolassa ultrataan joka kerta (pienen kaupungin etuja... tosin ite en tiiä oonko onnellinen tästä-- lisää vaan epävarmutta kun liian aikasin ultrataan. ) ja mä sain ajan vimppojen menkkojen mukaan viime perjantaille.
No ultrassa näkyi suurentunut kohtu ja jotain pientä ehkä... terkkari ei osannut sanoa näkikö mitään. Arveli että voi olla niin alussa ettei olekaan vielä niin pitkällä. Mietin kaikki tuulimunaraskaudet ja kohdun ulkoiset, kun mekin vuosi yritetty tätä vauvaa.... en tiiä hirvittää oikeesti odotella pari viikkoa seuraavaan kertaaan. Onhan se tosi pettymys kun odottaa näkevänsä jotain....
Mullakin siis ehkä oli vasta jotain 5+5 perjantaina, kun menkkojen mukaan ois pitänyt olla pari viikkoa enemmän....
Tsemppiä sullekin <3

Mymmeli <3 Voi ei, tsemppiä sulle! Hirvittää kans odotella pari viikkoa. Päätin eilen että en todellakaan ala odottelemaan np-ultraan asti, järkiinsä mulla menis stressatessa! Koko ajan vaan miettii että onkohan mennyt kesken ja jotenkin kaikki oireetkin ahdistaa, kun ei niistä voi olla täysin onnellinen.

Mulle sanottiin että että ei ole tuulimuna eikä kohdun ulkoinen, ruskuaispussi näkyi hyvin ja sen reunalla jotain pientä joka saattoi olla alkiota, mutta oli vielä niiiiiin pieni.

Tsemppiä mymmeli :-) toivottavasti kaikki kunnossa <3
Itse päätin odotella np-ultraan. En tiedä mistä fiilis tuli mutta tuli vaan :-D

mua alko nyt jännittää se tuleva kartoitusultra jotenkin ihan hirveesti et entä jos en olekkaan raskaana.. haluaisin tehä uuden testinkin mutta nyt ei ole rahaa ostaa :/

Tehdäänkös tää Ar-ultra yleensä kumpaa kautta? Oliko viikoilla siis jotain merkitystä näihin ultraamisiin? :wideyed:

Tehdäänkös tää Ar-ultra yleensä kumpaa kautta? Oliko viikoilla siis jotain merkitystä näihin ultraamisiin? :wideyed:
Alakautta kuulemma. Np Ultra voidaan tehä mahan päältä

Oon meittinyt että pitäiskö kuitenkin varata ar-ultra. Meillä päin vaan vaihtoehdot melko rajalliset niin että Ouluun meinasin lähteä jo lähen. Oliko täällä oululaisia menossa ar-ultraan? Mihin meette ja onko hinnoista tietoa?

Kiitos kaikille tsempeistä, kaikki varmasti hyvin :) Käytiin tosi aikaisin kun aikataulut meni uusiksi ja olisi pitänyt olla 6+0 kuukautisten mukaan. Omienkin laskujen mukaan hedelmöitys ollut myöhemmin eli todellisuudessa varmaan 5+3, jolloin ei kuuluisikaan vielä näkyä. Sinänsä harmi mutta saatiin kuitenkin tieto ettei ole kohdunulkopuolinen ja ruskuaispussi kehittynyt. Osaatteko sanoa milloin eka ultra tehdään neuvolassa?

Takaisin