Jos ystävät "pelkää", että keskustelu on kokonaan mahan ympärillä? Mun aikaisemmassa raskaudessa yksi kaveri sanoi syyksi kun hänestä ei mitään kuulunut, ettei hän jaksanut keskustella pelkästään mun kasvavasta mahasta! No, se ystävä kyllä jäi sitten. Mä nimenomaan yritän "lapsettomien" ystävien kanssa jutella kaikesta muusta kuin masusta tai tulevasta vauvasta, ja itse saavat kysellä, jos siltä tuntuu. Olin aika hämmästynyt tuon ex-ystävän kommentista.
Ja minäkin voin laskea yhdellä kädellä kaikki uudet vaatteet mitä tälle pikkuiselle on kaupasta ostettu. Ja takaako se muka, että ne ois puhtaat? Mä pesen omat vaatteetkin aina, jos ostan kaupasta. Ennemmin mä kattelen vaatteissa ja muutenkin tuoteissa missä ne on tehty ja aina tulee mieleen, että jossain halvassa maassa pikku lapset taas väsänneet kuteita (mun mies on hippi ja se on tartuttanut minuunkin tuon ajatuksen :) ). Kirppikseltä löytää hyviä vaatteita ja miksi maksaa vaatteesta kaupasta 30 euroa kun saman saa 2 euroon kirpparilta, siinä säästää ja säästää myös krääsän määrässä, ei kait kaikkea tarvi uutena ostaa, kun tämä kierrätyskin toimii ihan hyvin :) No juu, siinä mun mielipide asian suhteen :)
P.S. minäkin syön salaattijuustoa salaatissa.. :)