Argh, ärsyttää valittaa pikkuasioista mutta tämä harvoja paikkoja missä voin purkautua.
Meillä siis varmaan viimeisen vuoden ollut riitoja toistuvasti. Ei ole siis vain tämän hetken asia. Vähän väliä uhkaillut jättää mut mutta seuraavassa hetkessä taas vannoo pysyvänsä vierellä aina. En enään kunnolla edes luota hänen puheisiin. Tyhmä kai olen kun sitkeesti jaksan yrittää vaikka alkaa olemaan henkisestikin jo tosi raskasta.
Ja joo aamu alkoi riidalla kun en innostunut hänen lähentely yrityksistään. Vaikea tajuta että mulla ei haluja ole nyt ja se on mulle nyt epämukavaa. Niin vannoo aina että ymmärtää kyllä... Ja kyllä, ollaan useaan kertaan puhuttu asiat läpi.
Ja minähän kotona nyt tiskaan, siivoan, ruokin eläinlauman, siivoan häkit ja terraariot, ulkoilutan koirat, pesen pyykin, jnejne. Ja eilenkin ostin ruuat, pesuaineet, koiranruuat, käytetyn pesukoneen, häkkisängyn jne ja "turhakkeina" villalankarulla (virkkaan vaaville peittoa) ja vaaville paita ja housut. Hänkin kaupasta haki itselleen lonkeroa ja tupakkaa... Istui koko ehtoon sohvalla soitellen kitaraa, juoden lonkeroa ja telkkaria katsellen. Useaan kertaan kysyin voisiko hän laittaa uuden palovaroittimen paikalleen kun en itse viitsi kiipeillä katon rajaan.
Ja siis minähän oon kohta 2kk ollut saikulla selkäni takia. Eilen kipeytyi jo kauppareissulla enkä edes joutunu nostelemaan mitään, kiitos isäni avun. Vanhempani kun kieltävät heti jos meinaan rasittaa itseäni liikaa tai jos meinaan nostella jotain raskaita. Miestä ei kiinnosta.
Kaveri lohduttelee "On se kato helpompaa sitten vaavia hoitaa ja yöheräämiset ym sitten kahdestaan". Pahoin vaan pelkään että saan silloinkin hoitaa kaiken yksin...
Onneksi mun vanhemmat auttaa paljon.
Ja nyt hänen serkkunsa on kai tulossa huomenna tänne ryyppäämään.

Multahan ei mitään kysytä. Ja meteliä tulee taas piisaamaan mikä on mahtavaa näin kerrostalossa.
Mutta nyt loppuu valitus ja laiskottelu, olis kotitöitä rästissä eli ei muuta kuin nyt