Olipas ihanan viisaita sanoja! Kiitos, onneks on tää netti ja vertaistuki! Ja totta on että asiat ei ikinä ole yksiselitteisiä, hormonit tekevät osansa ja niinkun kirjoititte, jo sen päivän huono ruokavalio vaikuttaa. Saati sitten perhetilanne, pisti pikkusen kiukuttaan kun mies on viikot pohjanmaalla työn takia, me siis asutaan tampereella. Hän soitti että asiakastapaamiset lyheni että hän on vapaa jo klo12 päivällä, että työpäivä ohi.. johon minä sitten että tule kotii auttaan johon hän sitten että ei voi kun seuraavana aamuna pitää olla täältä 4tunnin päässä, joutuisi herään keskellä yötä. No okei, ymmärrän, tän kanssa on oltava sinut... mutta kun hän menikin loppupäiväksi isälleen ähtärin kupeeseen, saunoivat, joivat pari olutta ja kattelivat lentopalloa (suomi-venäjä pelin) ja taas tämä toinen maailma on sekainen koti, tiskit, pyykit, kokkaus. Touhutaapero, iso raskausvatsa, kotiäitiys, vesisade.... ISO HUOKAUS! Rupes niiiiiiin kiukuttaan kuinka epä tasa-arvoinen tilanteemme mieheni kanssa on. Vaikka kuinka mietin että hän tuo rahan pöytään ja varmasti työt ressaa jossain määrin, tuntuu silti kohtuuttomalta etten minä pääse rauhassa vessaan, saa syötyä ruokaa lämpimänä, ei ole omia harrastuksia, omaa aikaa tai muutakaan helpotusta. Mulla kun ei ollut sitä tukiverkostoakaan täällä... siihen noi hormonit sun muut päälle nii kyllä oli vaikea päivä, jessus sentään. Nyt on parempimieli mutta on vasta aamu.. :D

aattelin et lähetään esikon kanssa kaupungille tms pois täältä mökistä ettei seinät kaadu päälle!
Mut sius kiitos rohkaisusta ja tuesta, ei ole naisilla helppoa ei, vaikka kuinka eletään muka tasa-arvoisessa nyky yhteiskunnassa...