Aavistitko olevasi raskaana ennen plussausta?

Nyt illalla tein uuden ja haalea viiva kans.
Verta tulee ihan vähän paperiin pyyhkiessä.
Olenko raskaana vai en.
 

Liitteet

  • IMG_20210113_204039.jpg
    IMG_20210113_204039.jpg
    11 KB · Katsottu: 301
  • IMG_20210113_204030.jpg
    IMG_20210113_204030.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 290
En. Ekasta menkat oli jo yli viikon myöhässä, mutta yllätyin silti positiivisesta. Tokasta testailin n. 4 pv ennen oletettua alkamista. Eka viiva oli vähän epäselvä, mutta joo kyllä mä siitä yllätyin, kun ei ollut olo että nyt ois tärpännyt, kahdessa edellisessä kierrossa olin optimistisempi.
 
Olen ollut 2 kertaa raskaana ja kummallakin kerralla olen jotenkin aavistanut sen. En suoraan sanottuna tiedä miten koska kummallakaan kerralla en huomannut mitään tavallisia raskausoireita, en ennen enkä jälkeen testin. Enkä edes yleensä usko tällaisiin aavisteluihin... Mutta jotenkin ilmeisesti siis sen tiesin, olisipa kiva tietää mistä ihmeestä. Ja en siis koskaan ole luullut olevan raskaana niin että testi olisi ollut eri mieltä joten ei vääriä hälytyksiä.

Nyt ollaan taas yrittämässä mutta minulla on jo vähän enemmän ikää. Aiemmin olen ollut liikkeellä ajatuksella että tulee jos on tullakseen ja olen suhtautunut koko prosessiin tosi rennosti. Tällä kertaa kuitenkin jännittää että tärppääkö enää ollenkaan, saa nähdä sotkeeko se nämä aavistelut ja tuntemukset ihan kokonaan.
 
Kyllä, ikinä ei menkoista tuu nännit kipeäksi mutta raskaudesta tulee. Yks keskenmeno takana ja nyt 4+3:happy:
 
Tiesin olevani raskaana ennen testin tekoa. Olin raskautunut kahdesti aiemmin vuoden sisällä, joten oli tuoreessa muistissa, miltä se tuntuu. Mulle tehtiin pakastealkion siirto, joten tiesin kuunnella kroppaani sen jälkeen. Tunsin kiinnittymisen ja pahoinvointi alkoi ennen testinteko-päivää.
 
En. Oli ihan samanlaisia oireita ku ennen menkkoja. Yks yö oli vatsa niin kipeä että olin 100% varma että menkat alkaa ja kävin ottaan buranan. Vatsaa kipuili muutamia päiviä. Ainoa asia mistä vähän mietin että olisko kuitenki raskaus ku leposyke oli erikoisen korkea. Tein lopulta testin vaan että varmistuu etten oo raskaana. Sitten vielä epäilin testin olleen väärässä ku näytti kahta viivaa :hilarious: Testejä taisin tehdä yhteensä viis tai kuus ennen ku uskoin.
 
En. Takana 6 vuoden lapsettomuus. Koen olevani aika rationaalinen henkilö ja tämä lienee ihan psykologista. Alkaisi nyt edes kunnon pahoinvointi tai jotain. Pelkkä positiivinen testi ei vaan riitä, tuntuu edelleen epätodelta :wideyed:
 
Minulle tehtiin ensimmäinen PAS, ja mulla oli jo heti sellainen olo, että tässä kierrossa onnistuu. Pari päivää siirron jälkeen sanoin puolisolleni, että on tosi vahvasti sellainen tunne, että olen raskaana. :love017 Raskaustesti näytti positiivista jo 5 päivää siirrosta. Mulla oli myös omituista juilimista alavatsalla, jota ei ole ollut ennen kuukautisia.
 
En tällä kertaa. Kolme aikaisempaa raskautta ovat alkaneet kiinnittymisvuodolla ja tissikivulla, mutta tällä kertaa oli vain lievää nännikipua, jota oli edellisessäkin kierrossa. Testasin vain varmuuden vuoksi, kun menkat olivat jo myöhässä.
 
Ovulaatiosta lähtien minulla oli vahva tunne, että nyt tärppäsi. Iski päälle niin paljon uusia oireita ja vatsaa kipristeli, tuikki ja ummetti. Ja se väsymys!
 
Ovulaatiosta lähtien minulla oli vahva tunne, että nyt tärppäsi. Iski päälle niin paljon uusia oireita ja vatsaa kipristeli, tuikki ja ummetti. Ja se väsymys!
Oletko testannut vielä? Mulla vähän sama homma, ihme oireita enempi tai vähempi :grin En uskalla silti vielä testata.
 
Minulla ei ollut mitään oireita, mistä olisin aavistanut raskauden.. Ennen plussausta näin kolmesti unta, että olisin raskaana. Mietin, että mitä helvettiä. Aprillipäivänä sitten, kun aamulla heräsin oli sellainen ihmeellinen vaisto siitä, että nyt pitää tehä raskaustesti. No, sieltä se positiivinen sitten tuli ja aivan ensimmäinen sellainen. Vähän oli outo fiilis ja enhän minä sitä uskonut ollenkaan :D kävin sitten vielä hakemassa muutaman testin lisää ja nekin oli positiivisia :) :Heartred
 
Tuli tunne että saatan olla raskaana. Tänä aamuna tehty testi. 

Saa nyt nähdä onko tunne oikeassa ja lähtre tummentumaan vai alkaako kuukautiset. 4 päivää vielä kuukautisten alkuun.:confused005
 

Liitteet

  • IMG_20210505_053124.jpg
    IMG_20210505_053124.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 285
Muutama päivä ennen vappua huomasin, että aamusin oli hieman huono olo ja tuntui, että oli pakko syödä heti heräämisen jälkeen. Yleensä voin olla lounaaseen asti syömättä. Tein vappuaattoaamuna testin ihan vain ”varmuuden vuoksi”, viinipullo jo kuumotteli kaapissa. No, jäi se pullo sitten juomatta.
Jälkeen päin olen miettinyt, että kyllä mulla oli vatsa sekaisin ja kipeä seka palelin kokoaika, jo ennen testin tekoa, mutta en kyllä epäillyt olevani raskaana
 
Olen aavistanut jo ennen testin tekemistä, on vain tullut sellainen maaginen tunne siitä että on raskaana :cat:
 
Arvasin edellisenä iltana testin tekemisestä, koska lämmöt olivat olleet koholla, mutta en ollut sairas. Yhtäkkiä tajusin olevani varmaan raskaana. :happy:
 
Takaisin
Top