Aavistitko olevasi raskaana ennen plussausta?

Jep. Dpo 1: Vatsassa tuntuu puutunut tunne. Pissatessa kohdun suussa tuntuu painetta.

Dpo 2: Menkkamaisia kipuja, vihlaisuja.

Dpo 3:Vatsallaan maatessa tuntuu painetta vatsassa. Etova olo. Vatsassa tuntui iltapäivällä yksi elohiiren tapainen töytäisy vatsassa. Jos kiinnittymisen voi tuntea voisin kuvitella että kyseessä olisi ollut se.

Dpo 4: Menkkamaisia juilimista. Limaista vuotoa.

Dpo 5: Alaselkä saatanan kipeä ja menkkamainen juiliminen jatkuu.

Dpo 6: Vasemman rinnan/kainalon alueella nipistelee aika-ajoin. Alavatsaan pistelee ja selkä kipeä.

Dpo 7: Seksin aikana tuntuu painetta. Oksettaa, koko ajan.

Dpo 8: Vatsassa kramppimaisia kipuja. Oksettaa ja meinaa tulla p housuun. Pyörryttää. Pieniä vatsakipuja pitkin päivää

Dpo 9: Vatsakipeä, rinnat painavan tuntuiset, oksettaa, jäätävän hyvä ruokahalu

Dpo 10: Vatsassa tuntuu kuumottavaa kipua kun joku polttaisi kohdun suuta.

Ja nyt on pahoinvointi äitynyt melko pahaksi. Ei meinaa pysyä mikään sisällä. Eikä ole vasta kun dpo 11.

Eskoisen kanssa alkoi pahoinvointi vasta viikolla 6 joten. Ihan erilainen raskaus tulossa.
Kyllä kiinnittymisen voi tuntea, juurikin töytäys tai nippailu yleensä se tunne! :)
 
Meillä kans pitkään oli oltu ilman ehkäisyä, n. 3.5 v. Huhtikuussa 2019 sanoin miehelleni että nyt irtos munasolu kun olohuoneessa aamulla istuttiin. No aktiivinen seksielämä kun miehen kans on ollu niin poikkeusta ei tapahtunut, edellisenä iltana ja samana päivänä puuhasteltiin :rolleyes: Siitä meni tasan viikko niin eräällä pissareissulla lurahti ihan kirkkaanpunasta verta pyttyyn. Eka olin että ei menkat vielä voi alkaa ja tyydyin laittaan siteen housuun. No siihen siteeseen ei tullu mitään. Vasta päivää ennen testaamista kp 31/28-32 automatkalla kauppaan tuntu vatsassa jotenki hassulle mutten tohtinut sanoa ääneen. Mietin vaan mielessäni että nyt on semmonen tunne että oon raskaana. Seuraavana päivänä työpaikan vessassa tein testin ja siitä toi kuvakin oli tallessa:shy: Ennenku noi viivat tuli niin sen vaan jotenki tiesi:Heartpink Nyt sit ootellaan koska prinssi syntyy, tänään poksahti rv 37+0 käyntiin :Heartblue
 

Liitteet

  • 20190506_172237.jpg
    20190506_172237.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 525
Kyllä kiinnittymisen voi tuntea, juurikin töytäys tai nippailu yleensä se tunne! :)
Juurikin ton jälkeen dpo 11 aloin testailemaan ja sieltä se plussa tuli. Heinäkuista odotan. :Heartred Enpä olisi ikinä uskonut että kiinnittymisen voi tuntea! Kiitos tiedosta.
 
Mulla on epäsäännöllinen kierto ja me ei tosiaankaan yritetty lasta, joten en ensin arvannut mitään. Oli aika tavallisia oireita, samanlaisia kuin ennen kuukautisia; rinnat turvonneet ja arat, turvotusta muutenkin, menkkamaista kipua alaselässä... Sitten ne oireetvaan jatkui jotenkin kauemmin kuin yleensä eikö kuukautisia kuulunut joten arvasin. Pari päivää siitä tein testin joka oli selkeästi positiivinen. :)
 
Kyllä kiinnittymisen voi tuntea, juurikin töytäys tai nippailu yleensä se tunne! :)

Minä luulin siitä nipistelystä ja kivistyksestä, että menkat alkavat pian. Tuntemukset kestivät monta päivää ja olivatvarsin voimakkaita. Tuli veristä vuotoakin vähän. Olin noin viikkoa aikaisemmin tehnyt herkän testin, jonka olisi siinä vaiheesa pitänyt näyttää jo tulos, mutta se näytti vielä negatiivista. Se oli ollut iso pettymys. Sitten menkkoja ei kuulunut, ja aloin taas elätellä toivoa. Luulin kiinnittymisvuotoa myöhässä oleviksi menkoiksi, tuli toinen pettymys. Mutta vuoto oli aivan vähäistä ja loppuikin. Kun vuodon loputtua seuraavana aamuna pimeässä heräsin, ajattelin että pakko saada tietää - silläkin uhalla, että petyn kolmannen kerran saman kierron aikana. Hiippailin miestä herättämättä vessaan. Ensimmäistä kertaa elämässä näin, kun vaaleanpunainen mutta selkeä viiva piirtyi testipuikon ikkunaan. En missään vaiheesa pystynyt aavistamaan mistään, että tavalliset menkat eivät ole tulossa. Turvotusta vatsan seudulla oli, mutta kyllä suklaakin oli maistunut, joten luulin vain äkkiä lihonneeni. Tulos oli siis täysi yllätys ensikertalaiselle. Olemme aivan onnessamme, sillä raskauden alkamista olemme toivoneet jo monta kuukautta. Kunpa kaikki menisi hyvin.
 
Esikoisesta en aavistanut ollenkaan.

Tokasta (nykyinen raskaus) mulla taas oli koko tärppikierron ajan vahva tunne, että juuri tässä kuussa tulen raskaaksi. Ikinä ei ole sellaista fiilistä aiemmin ollut ja oikeassa olin. :wideyed:
 
Aavistaa olevani raskaana. Menkat myöhässä 7pv ja testit näyttää negatiivistä.

Oireena: aamupahoinvointia, närästystä, mahan turvotus ja rinnat kasvaneet
 
Mä tein testin vasta 7+3, oireet kyllä oli selvät, jos vaan olisi uskaltanut uskoa/halunnut :woot: Jotenkin vaan onnistuin luulemaan PMS-oireiksi, varsinkin kun kiertokin on heitellyt. Tuntemukset alavatsassa, rinnat kipeät ja hermot loppu. Etovaa oloakin kyllä oli. Lisäksi töissä ollut todella stressaavaa ja väsyttävää kesästä asti ja olen tehnyt ympäripyöreitä päiviä (työ on myös todella fyysistä) ja olin syksyllä paljon kipeänä, joten luulin hengästymisen ja lihaskramppien johtuvan jostain jälkitaudista tms ja kävin sitä myös lääkärissä valittamassa, tosin lääkärikäyntiä edeltävänä iltana olin tehnyt jo positiivisen testin.:happy: Ja jotenkin hassusti olin merkannut viimeisimpien kuukautisten alkupäivän ylös, sitä ennen viimeksi varmaan ne elämän ekat menkat merkannut ylös, joku alitajuinen juttu???!:wink
 
Mulla oli heti aavistus, että nyt olen raskaana. Olin ihan varma vaikka kuukautisten alkuun oli vielä monta päivää. Tämä on mulle kolmas raskaus, kahdesta edellisestä ei ollut mitään aavistusta, että raskaana... Tosin toisesta tiesin, että se ei ole normaali ja päättyikin sitten kkm:confused005
 
Tein testin dpo 15 vain koska läheiset painosti testaamaan ennen viikonloppua, itse en ollenkaan uskonut plussaan. Menkkojen olisi kyllä jo pitänyt alkaa ja rintoja oli aristanut pari päivää, mutta en uskonut siltikään.
 
Kyllä.
Vaikka plussa tulikin yllätyksenä.. menkat ei alkaneetkaan juuri sillä kellonlyömällä kun piti, mieliala oli erikoinen, hikoilin yöllä ja näin kauheasti unia ja tuli vieläpä hiiva.

Testin ajattelin tehdä, että josko ne sieltä sitten tulee kun lopetan tämän stressaamisen asiasta, koska ajankohta olisi huonoin mahdollinen, mutta kappas....


Jokaisessa alkaneessa raskaudessa on tullut hiiva juuri ennen plussaa. Unet muuttuneet ja yöllä hikoilutti.
 
En todellakaan. Yli 2v ilman ehkäisyä ja pidin itseani täysin kykenemättömänä raskautumaan. Oireena oli hirveät raivopuuskat ja se pelästytti itseäni, mutta luulin, että kyse oli pms oireista. Huusin koiralleni joka pissasi lattialle ja siitä tajusin, että pitää hakeutua lääkäriin.. Mutta olikin vähän erilaiset pms oireet, kun tikkuun tuli kaksi viivaa:p
 
Aavistin. Mulla oli kaksi luomukiertoa takana ja kolmannesta ajateltiin "yrittää". Ei siis oikeastaan yritetty ja petipuuhatkin osui kaksi päivää ennen ja yksi jälkeen oviksen. Pari päivää oviksen jälkeen nännit kuitenkin kipeytyi. En jaksanut siihen kovasti kiinnittää huomiota, koska se on ollut mulla aika tavallinen oire ennen menkkoja. Muutamia päiviä ennen oletettujen kuukautisten alkua alkoi kanssa menkkamainen jomottelu. Sitä ollut myös ennen kuukautisia aina ja saman tien seurannut vaaleanpunainen tuhru ja päivän päästä tuhrusta kunnon vuoto. Kuitenki oli "the tunne", että näistä huolimatta voisi olla plussatuulia ja testasin kp 27/28 haalean plussan kolmesta testistä :D
 
Tiesin olevani raskaana ennen plussaa :) Oireet niin samanlaiset kuin edellisessä raskaudessa ja lisäksi kovin tunteikas olo :rolleyes:
 
Aavistin. Rinnat oli aavistuksen arat dpo 7 lähtien. Dpo 12 töissä ollessa tuli vaan yhtäkkiä tosi vahva tunne että olen raskaana, ja kotiin päästyäni tein postiivisen testin :)
 
Kyllä, heti kiinnittymisestä asti, tai no viimeistään silloin. Eli viikko ovulaatiosta. Tuli sellaista pientä vaaleanpunaista vuotoa paperiin vessassa käydessä. Ja muutenkin tuntui että tärppäsi, plus oireet. Tänään siis plussasin, vahva ja nopea viiva rv 4+2 :happy::Heartpink
 
Mä uskoisin että tunsin kiinnittymiset. Molemmat raskautumiset, samantyyppinen terävä vihlaisu. Ekalla kerralla oli jotenkin varma tunne että nyt onnistui. Paripäivää eteenpäin ja oli kalvava tunne ettei kaikki oo kunnossa. Käytiin ultrassa toteamassa että on siellä muutakin kuin tuulimuna muttei nähty sydämensykettä.. Kkm.
Tälläkertaa satuin makoilla kotona sohvalla kun vihlaisi. Tunnistin tunteen mutten uskaltanut uskoa. Piinailun jälkeen testiin paukahti selvät viivat. Nyt ei vaan meinaa uskoa mun tuuria, oireet on tosi vähäiset mutta kyllä siellä ollaan, syke näkynyt kahdesti ja vastaa viikkoja. Jos en tietäisi niin nää oireet ei välttämättä edes paljastaisi.
 
Tissit kipeytyi ja menkat pari päivää myöhässä. Lopullinen päätös tehdä testi oli koiran TODELLA outo käytös. Makoili mun päällä, mitä ei koskaan tee. Muutenkin vahti ja viihtyi vieressä ja tuijotteli mua kokoajan ‍♀️☺️
 
Minulla piti menkkojen alkaa 14.3. Nyt on 10pv myöhässä. Ei mitään merkkejä että alkais menkat. Toivottavasti olisin raskaana. Pelottaa ja jännittää tehdä testi. Kun on näyttänyt testit välillä positiivista ja negatiivista. Pelottaa ja jännittää
 
Sen verran monta negatiivista testiä takana ja epäsäännölliset kuukautiset, että en oikein uskonut asiaan. Vuotoakin oli ollut, mutta kun sekin vähä hiipui siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt kuukautisten jo kunnolla alkaa niin päätin, että pettymyksen uhallakin testaan,n ei tarvitse ainakaan miettiä.
Pieniä oireita oli ollut, mutta ne olisivat voineet liittyä myös kuukautisten alkamiseen niin niihin en luottanut.

Aamulla menin tekemään testin, mutta olin hukannut ohjeet, joten en muistanut milloin testi oli valmis luettavaksi. Odotin hetken ja katsoin, että negahan se on. Hoidin siinä sitten aamuiset kasvopesut ja mietin, että nyt joutuukin sitten ihmettelemään missä ne kuukautiset viipyy ja varmaan hankaloituu entisestään raskautuminen. Yllätys olikin suuri, kun parin minuutin päästä katsoin testiä uudelleen ja vastassa oli haalea, mutta selkeä viiva, jota en aiemmin ollut saanut edes ovulaatiotesteihin. Viikon päästä uusiksi ja saatiin jo kunnon viivat :)
 
Takaisin
Top