----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peppipupu :) Oletteko te nyt kuitenkin hyödyntäneet oviksen, vaikka olette tauolla? Ei millään uskaltais udella:stop...

Jännän salamyhkäistä:grin

Plussaa jokatapauksessa sinne...:cheers
Tähti ei me olla kumeja kaapista kaivettu mutta en ostanut tikkuja enkä ole laskenut päiviä. Nyt vissiin kp17 eli homma joka tapauksessa ohi. On niin kiirus tuon tulevan muuton kanssa, ettei jaksa nyt kiinnostella kierto.

Suhde voi hyvin ja viimeisissä bileissä mies näytti selvästi kenen kanssa oikeasti on ja tuo toinen kollega katseli vaan haikeasti sivusta. Meillä oli siis kahdet firman bileet kuukauden sisään. Ei tartte juoda hetkeen, tosin noissa toisissa olikin autolla.

Tsemppiä kumpaankin perjantaille Tähti !

Tähti ei me olla kumeja kaapista kaivettu mutta en ostanut tikkuja enkä ole laskenut päiviä. Nyt vissiin kp17 eli homma joka tapauksessa ohi. On niin kiirus tuon tulevan muuton kanssa, ettei jaksa nyt kiinnostella kierto.

Suhde voi hyvin ja viimeisissä bileissä mies näytti selvästi kenen kanssa oikeasti on ja tuo toinen kollega katseli vaan haikeasti sivusta. Meillä oli siis kahdet firman bileet kuukauden sisään. Ei tartte juoda hetkeen, tosin noissa toisissa olikin autolla.

Tsemppiä kumpaankin perjantaille Tähti !

Peppipuppu :) Jospa sieltä teille ylläri plussa ilmestyisi!:joyful:

Meillä myös firman bileitä ja liiankin tiuhaan tahtiin...oon saanut livahdettua, kum on toi taapero..Mutta taas seuraava odottaa jonkun päivän päästä ja pitäis yöpyä tietty hotellissa porukan kanssa...mutta siis en voi:laughing002 Nimitän näitä ainaisia ja jatkuvia firman bileitä "kissanristiäisiksi":laughing021

Hei vaan kaikille!
Me käytiin tänään klinikalla ja nyt jo selvisi, että miehellä on kaikki kunnossa, eli hänellä hyvälaatuista tavaraa :gen014
Perjantaina on minulla aamusta munatorvien aukiolotutkimus ja ultra. Siinä sitten selviää mikä on minun värkkien tilanne. Eli, jos minullakin kaikki ok, niin sitten seuraavasta kierrosta letrot avuksi, jos nyt ei tärppää. Tässä kierrossa otetaan vielä ovulaation jälkeen olikohan se fsh koe, siis joku hormoniverikoe kuitenkin, mikä kertoo taas omaa kieltään systeemien oikeasta toiminnasta. Nyt on hyvä fiilis, kun on jo miehen osalta kaikki ok... Vielä kun itse saisi ns terveen paperit :rolleyes:
Nyt pitäis tilata jostain kasa ovistikkuja, että saisi sen sitten kiinni jossain kohtaa :shy: olisiko jotain suosituksia?
Kovasti omaa napaa on tää juttu... Mut siinähän se elämä pääasiassa pyörii :woot:

Tsemppistä ja hyviä plussahenkäyksiä niin ovisten, kun kaiken muunkin suhteen.

Hei vaan kaikille!
Me käytiin tänään klinikalla ja nyt jo selvisi, että miehellä on kaikki kunnossa, eli hänellä hyvälaatuista tavaraa :gen014
Perjantaina on minulla aamusta munatorvien aukiolotutkimus ja ultra. Siinä sitten selviää mikä on minun värkkien tilanne. Eli, jos minullakin kaikki ok, niin sitten seuraavasta kierrosta letrot avuksi, jos nyt ei tärppää. Tässä kierrossa otetaan vielä ovulaation jälkeen olikohan se fsh koe, siis joku hormoniverikoe kuitenkin, mikä kertoo taas omaa kieltään systeemien oikeasta toiminnasta. Nyt on hyvä fiilis, kun on jo miehen osalta kaikki ok... Vielä kun itse saisi ns terveen paperit :rolleyes:
Nyt pitäis tilata jostain kasa ovistikkuja, että saisi sen sitten kiinni jossain kohtaa :shy: olisiko jotain suosituksia?
Kovasti omaa napaa on tää juttu... Mut siinähän se elämä pääasiassa pyörii :woot:

Oisko progesteroni dpo7? Halpoja tikkuja saa raskauskeiju.fi sekä kotitesti.fi :) Tsemppiä!

Hei vaan kaikille!

Hiyvät miehen uutiset, hienoa!:cheers

Tsemppiä omiin tutkimuksiin. Saa omanapaa, täällä ei ole haitaksi:laughing002

Tässä välissä ovistikut marketista ja testailemaan. Pikaista plussaa!!:cheers :cheers :cheers

Tähti puhuttu on mut ei vielä aloitettu.. Tähän mennessä tärpänny helpolla et ehkä luotan siihen mut toisaalta vähän varpasillan kuiteskin ku ei koskaan tiedä ja en tiedä miks vitkutan ku ei se nyt loppupelissä muuta mitään mut uskon et vielä tämän vuoden puolella

Voi apua. Kävin ekaa kertaa perhekahviossa. Mammat oli maks 20v ja sain hieman sääliviä katseita et onks noin vanhalla ihmisellä viel pieniä lapsia :laughing001:laughing001 Ja vaikka nuorekas oonkin nii ei kyl löydy yhteistä säveltä kenenkään kans.. ei ne alkanu ookein juttusille eikä ymmärtäny mun kuivaa huumoria :laughing021
Mut monella oli 1-1,5v ikäinen ja vauva sylissä tai maha viimeisillään. Yllättävän moni, tossakin hetkessä 6-7 äitiä kellä noin. Ja puhutaan ettei ihmiset lisi. Tuli toki hieman haikea oli tavallaan :sorry:

Itse olen paljon miettinyt vauvan saamista iäkkäänä. Mulle itselle on se ja sama, mitä muut ajattelee, mutta se pelottaa, että häpeääkö tuleva vauva ( teoreettinen ) vanhaa äitiä myöhemmin. Tosin selviäähän siitä puhumalla, mutta toiset lapset voivat asian ottaa kiusaamistarkoitukseen soveltuvaksi.

Voi apua. Kävin ekaa kertaa perhekahviossa. Mammat oli maks 20v ja sain hieman sääliviä katseita et onks noin vanhalla ihmisellä viel pieniä lapsia :laughing001:laughing001 Ja vaikka nuorekas oonkin nii ei kyl löydy yhteistä säveltä kenenkään kans.. ei ne alkanu ookein juttusille eikä ymmärtäny mun kuivaa huumoria :laughing021
Mut monella oli 1-1,5v ikäinen ja vauva sylissä tai maha viimeisillään. Yllättävän moni, tossakin hetkessä 6-7 äitiä kellä noin. Ja puhutaan ettei ihmiset lisi. Tuli toki hieman haikea oli tavallaan :sorry:
Kuulostaa ihan meikäläisen touhulta, jos yrittäisin nuorten äitien kanssa jutella Mulla on vielä tosi outo huumori :hilarious:

Minä olen käynyt aktiivisesti noissa perhekahviloissa enkä mitenkään erityisesti ole erottunut joukosta, vaikka varmasti olen vanhin.

Itse olen paljon miettinyt vauvan saamista iäkkäänä. Mulle itselle on se ja sama, mitä muut ajattelee, mutta se pelottaa, että häpeääkö tuleva vauva ( teoreettinen ) vanhaa äitiä myöhemmin. Tosin selviäähän siitä puhumalla, mutta toiset lapset voivat asian ottaa kiusaamistarkoitukseen soveltuvaksi.
No. Tämä varmaan vaihtelee. Mä synnyin kun mun äiti oli 42v. Koin kouluiässä ja esiteininä häpeää ja poikkeavuutta että vanhemmat on lähes eläkeiässä kun kamujen vanhemmat oli kolmekymppisiä. Lisäks sitä lapsen mielellä pelkäsi että Vanhemmat ei elä kauaa. Toki se merkitys sittemmin katosi. Nyttemmin sitten harmittaa ettei isovanhemlista enää ole silleen apua omien lapsieni kanssa eikä asiat ole samoin kuin vaikka anopin kans joka on vasta kuusissa kymmenissä.

Minä olen käynyt aktiivisesti noissa perhekahviloissa enkä mitenkään erityisesti ole erottunut joukosta, vaikka varmasti olen vanhin.
Tämä varmaan riippuu siitä muusta porukasta. Edellisessä asuinkaupungissa sattui hyvä porukka ja huumorit sattui yhteen. Parannettiin maailmaa ja jauhettiin äijistä ja perhearjen kompuroinnista. Mut sit täällä tuntuu et jengillä on kuppikunnat ja tyystin erilaiset jutut. Mä kun en jaksa jauhaa Gugguun tai muun vastaavan merkin vuosimalleista tai sen semmoisesta pintahommasta :facepalm:

No. Tämä varmaan vaihtelee. Mä synnyin kun mun äiti oli 42v. Koin kouluiässä ja esiteininä häpeää ja poikkeavuutta että vanhemmat on lähes eläkeiässä kun kamujen vanhemmat oli kolmekymppisiä. Lisäks sitä lapsen mielellä pelkäsi että Vanhemmat ei elä kauaa. Toki se merkitys sittemmin katosi. Nyttemmin sitten harmittaa ettei isovanhemlista enää ole silleen apua omien lapsieni kanssa eikä asiat ole samoin kuin vaikka anopin kans joka on vasta kuusissa kymmenissä.
Näinpä juuri. Itsekin olen kuopus ja omat vanhempani olivat iäkkäitä minut saadessaan. Kavereiden vanhemmat olivat huomattavasti nuorempia. Pelot vanhempien kuolemista oli kyllä läsnä nuorempana, vaikka silloin terveitä olivatkin. Olisin minäkin tahtonut lapset paljon aiemmin, mutta aina ei saa mitä tahtoo. Ehkä näitä asioita ei pidä miettiä etukäteen, miettii sitten, kun on ajankohtaista. Jos koskaan edes on.

Näinpä juuri. Itsekin olen kuopus ja omat vanhempani olivat iäkkäitä minut saadessaan. Kavereiden vanhemmat olivat huomattavasti nuorempia. Pelot vanhempien kuolemista oli kyllä läsnä nuorempana, vaikka silloin terveitä olivatkin. Olisin minäkin tahtonut lapset paljon aiemmin, mutta aina ei saa mitä tahtoo. Ehkä näitä asioita ei pidä miettiä etukäteen, miettii sitten, kun on ajankohtaista. Jos koskaan edes on.
Juuri näin. Lapsen yritys aloitettu siinä viittä vaille 25v tai mitä olikaan. Eikä se sieltä putkahtanutkaan. Että nimenomaan. Elämä ei aina mene silleen
Ja jos oltais ulkomailla, esim arabimaissa (ainakin siis ns sivistyneet/länsimaiset valtiot, muista en silleen tiedä) ei iällä olis merkitystä. Ihmiset tekee lapsia kaikessa iässä jos vaan saavat, perheet on yhteisöjä ja vanhoja arvostetaan. Suomessa ja monessa muussa länsimaassa pitää taapertaa niin yksin ja monesti isovanhemmatkin on aika ”etäisiä” ja niitä nähdään vaan joskus ja jouluna

Tämä varmaan riippuu siitä muusta porukasta. Edellisessä asuinkaupungissa sattui hyvä porukka ja huumorit sattui yhteen. Parannettiin maailmaa ja jauhettiin äijistä ja perhearjen kompuroinnista. Mut sit täällä tuntuu et jengillä on kuppikunnat ja tyystin erilaiset jutut. Mä kun en jaksa jauhaa Gugguun tai muun vastaavan merkin vuosimalleista tai sen semmoisesta pintahommasta :facepalm:
Missäs päin sä muuten vaikutat? Mä oon Pirkanmaalla.

Niin harvakseltaan käyn täällä . Taitaa olla dpo 5 tai 6 meneillään. Mutta ei uskoa raskauteen vaikka kovasti treenattiin.
Nyt on niin paljon kaikkea menoa niin ei onneksi ehdi kuulostella turhia tuntemuksia!

Tsempit jokaiselle jokaiseen tilanteeseen :Heartbigred

No ei kyllä Gugguu ole minullakaan kyllä hallussa, etenkään minkään merkin vuosimallit eivät kiinnosta. Mielelläni kyllä keskustelen vaatteiden käytännöllisyydestä, ekologisuudesta ja kotimaisuudesta. Tosin ei sitä kauaa jaksa, jos ei muuta juttua löydy.

Mulle itselle on se ja sama, mitä muut ajattelee, mutta se pelottaa, että häpeääkö tuleva vauva ( teoreettinen ) vanhaa äitiä myöhemmin. Tosin selviäähän siitä puhumalla, mutta toiset lapset voivat asian ottaa kiusaamistarkoitukseen soveltuvaksi.

Vastavirran akka :) Miksi jotakuta lasta kiinnostaisi kenenkään kaverin vanhemman ikä?...ei lapset sellaisia ole, ellei nyt selkeästi ole "satavuotias" ja erotu joukosta voimakkaasti...:hungry:

Lapset kiusaavat/kiusaantuvat esim. siitä, että on joko köyhä tai liian rikas. Lapsia kiinnostaa tavaran määrä ja laatu leluissa (sekä vaatteet)...toiset pääsevät matkustamaan lentokoneella joka vuosi ulkomaille, kun taas toiset lomailevat pihalla vaikka teltassa/asuntovaunussa, koska ei ole varaa. Näistä eroista syntyvät kiusaamiset, koska usein kiusaamisen todellinen syy on kateus.

Mulla oli kerran nuorena hauska kurssitoveri, kun kävin "opettaja kursseja", koska tähtäsin opettajan ammatikoulutukseen. Hän valittelli mulle sitä, että hänen äitinsä on vanha...ikäloppu!

Näin sitten tämän hänen äidin ja minun silniin hän näytti saman ikäiseltä, kuin muidenkin tuttujen vanhemmat, jotka olivat 40++ ...vaikka hänen äitinsä olikin 60v.:laughing002 Tämä ikä "ongelma" oli vain hänen omassa mielessään, ei todellisuudessa.

Ja ikähän on vain numero, jonka kassa tarkistaa!:laughing002 lukee muuten monen kaupan kassallakin nykyään:laughing002
:laughing025

Takaisin