----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko, nyt on pakko tulla tänne kommentoimaan! Wheelchair mama, ensinnäkin onnea sylin täydeltä plussasta, kaikille muille teille kans onnea ja tsemppiä vaiheisiin <3

Mutta kun näin sun ultrakuvan, niin mun sydän pysähtyy. Juuri viikko sitten plussanneena, ja koko ajan ressissä et kuinka taas jaksan jne kun jo kolme poikaa. Nyt kun näin sun ultrakuvan, tajusin että haluan haluan haluan! En malta odottaa tuota aikaa, kaikkea sitä. Ultria, neuvolaa, sydämensykkeitä.

Pelko nousee jos tämäkin menee kesken, viime raskaus päättyi juuri ennen kuin alkoikaan ja me oltiin hetken huhtikuisissa yhdessä.

Mä niin toivon ja rukoilen, että tämän kanssa mennään loppuun saakka, sun kuva antoi mulle sen boostin minkä vuoksi toivon et kaikki sujuu loppuun asti täydellisesti vaikka oon epäillyt mun henkistä jaksamista <3

Pakko, nyt on pakko tulla tänne kommentoimaan! Wheelchair mama, ensinnäkin onnea sylin täydeltä plussasta, kaikille muille teille kans onnea ja tsemppiä vaiheisiin :Heartred

Mutta kun näin sun ultrakuvan, niin mun sydän pysähtyy. Juuri viikko sitten plussanneena, ja koko ajan ressissä et kuinka taas jaksan jne kun jo kolme poikaa. Nyt kun näin sun ultrakuvan, tajusin että haluan haluan haluan! En malta odottaa tuota aikaa, kaikkea sitä. Ultria, neuvolaa, sydämensykkeitä.

Pelko nousee jos tämäkin menee kesken, viime raskaus päättyi juuri ennen kuin alkoikaan ja me oltiin hetken huhtikuisissa yhdessä.

Mä niin toivon ja rukoilen, että tämän kanssa mennään loppuun saakka, sun kuva antoi mulle sen boostin minkä vuoksi toivon et kaikki sujuu loppuun asti täydellisesti vaikka oon epäillyt mun henkistä jaksamista :Heartred

Onnea plussasta twisted ja toivottavasti sun raskaus sujuu nyt loppuun asti :-)
Itsellekin juuri tuon pienen näkeminen teki koko asiasta konkreettisen. Ja miten oikealta vauvalta hän jo näytti <3

En tahtoisi olla nipo, mutta se kellontarkka 29/29 ei sinulla kirjoittelun perusteella ihan aina pidä paikkaansa. Esimerkiksi edellinen kierto. Mutta toki säännöllinen kierto sinulla on verrattuna esimerkiksi minun 7-96.

Yölento :) Viime kierto venyi 32/29....osasyynä pidän liiallista työmäärää, joka teki tressiä, koska ylitöitä oli joka päivä.

Nyt työtä on yhä paljon, mutta ei ylityötä.
Ylityökuorma on ohi ja silloin yleensä kiertoni on tavallisesti todellakin kellontarkka 29/29.

Mutta hei, töitä on tiedossa lisää ja tämänpäivän omistajan meetingissä kuullosti siltä, että mulle ois myös kehitysprojekti työmatkoja tiedossa ulkomaille:smiley-ashamed004 :angelic:

Plussaa kaikille!!:cheers
:wav

Last edited by a moderator:
Onnittelut plussasta Twisted!
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Minkäs ikäinen sinä olet? Kauanko olette yrittäneet ja onko tämä ensimmäinen raskaus?

Paljon kysymyksiä.... :)

Onnea, onnea, onnea!!:cheers :cheers :cheers

Täällä kp1 mutta odotettu. En vieläkään ole varma jatkosta. Ja kierto ei venynyt nyt kuuhun vaan oli jopa päivän lyhyempi.

Ääh. Vuotelu jää taas suttaamaan. Ärsyttää. Nämä kierrot on aina ihan suolesta. Ei mitään toiveita minkään suhteen. Kaverit taas ilmoittaa vauvoista! Vieläkin! Vaikkei nekää oo kakskymppisiä. Ärsyttää :shifty: vaikei mulla oo varaa olla pahoillaan mut nyt on taas semmonen olo että miks aina muut :wtf::shifty:

Hei tuli mieleeni, että joko kaikki on ilmoittautunut sterijonoon?? :grin:grin
Mehän mun plussan kohdalla todettiin, että se on selvästi tehokas keino raskautua :p:p

Niille jotka ei ymmärrä mun viestiä niin taustaa sen verta että neljä vuotta yritimme. Sit luovutin ja ilmoittauduin sterilisaatiojonoon keväällä. Operaatio piti olla nyt loppuvuoden aikana. No nyt sitä ei tarvita.

Mehän mun plussan kohdalla todettiin, että se on selvästi tehokas keino raskautua :p:p

Niille jotka ei ymmärrä mun viestiä niin taustaa sen verta että neljä vuotta yritimme. Sit luovutin ja ilmoittauduin sterilisaatiojonoon keväällä. Operaatio piti olla nyt loppuvuoden aikana. No nyt sitä ei tarvita.
Taidankin heti soittaa :hilarious::wideyed:!
Mikä sun muu tarina on, onks hän ny tuleva esikoinen? Kerro lisää!? Menittekö 4v luomuna..mitä häh täh!? Kaikki kokemukset ja tarinat mulle :Heartred

No on päässyt unohtumaan. Ilmankos ei ole mitään tapahtunutkaan. Meinaatko vielä hommata sterin?

Taidankin heti soittaa :hilarious::wideyed:!
Mikä sun muu tarina on, onks hän ny tuleva esikoinen? Kerro lisää!? Menittekö 4v luomuna..mitä häh täh!? Kaikki kokemukset ja tarinat mulle :Heartred

Hän on kolmas meille :)
Esikko on syntynyt v.2012 ja kuopus 2013.
Kolmatta yritettiin 4vuotta. Apuna ollut ovulaation jälkeen vain terolut tai primolut. Gyne ultrannut ja silmämääräisesti kaikki ok. Keskenmenoja ollut muutama.
Keväällä ihan oman mielenterveyden takia päätin luovuttaa ja hankkia sterin.
No heinäkuun lopussa sitten pikkuinen ilmoitti tulostaan.
Sain kirjeenkin että syyskuussa olisi ollut esikäynti steriä varten. Soitin ja ilmoitin että nyt ei oikein voi tehdä.

No on päässyt unohtumaan. Ilmankos ei ole mitään tapahtunutkaan. Meinaatko vielä hommata sterin?

Hankin sterin sektion yhteydessä, koska neljättä kertaa ei mun kohtu kestä raskautta. Ei tartte sitten ehkäisyä miettiä.

Muokattu viimeksi:
Hän on kolmas meille :)
Esikko on syntynyt v.2012 ja kuopus 2012.
Kolmatta yritettiin 4vuotta. Apuna ollut ovulaation jälkeen vain terolut tai primomut. Gyne ultrannut ja silmämääräisesti kaikki ok. Keskenmenoja ollut muutama.
Keväällä ihan oman mielenterveyden takia päätin luovuttaa ja hankkia sterin.
No heinäkuun lopussa sitten pikkuinen ilmoitti tulostaan.
Sain kirjeenkin että syyskuussa olisi ollut esikäynti steriä varten. Soitin ja ilmoitin että nyt ei oikein voi tehdä.

Hankin sterin sektion yhteydessä, koska neljättä kertaa ei mun kohtu kestä raskautta. Ei tartte sitten ehkäisyä miettiä.
Siinähän se samalla kätevästi hoituu. Sun tarina kyllä on niin voittaja ainesta. Vaikeuksista voittoon.

Polin ohje on 14 päivää alkionsiirrosta (eli olisi viikon päästä ma) mutta taidan testailla jo loppuviikosta. Oloja ei minkäänlaisia, muuta kuin suuren suuri veetutus... :angry4
Toivon iloisempia päiviä ja plussia teille! :Heartred

MiuMau79 :) Joko olet uskaltanut testailla? :cheers

:greet025 täällä alkaa ovistestailut lähipäivinä....

Ketäs muita on lähiaikoina mukana testailrmassa?

Pernilla? Peppipupu? Vastavirran akka? .......:cheers

Takaisin