T
Tähti ★
Vieras
Nyt on siis ihan uudet madot koukussa, jännittävää!
Lambi

Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on siis ihan uudet madot koukussa, jännittävää!

Enkä siis todellakaan tiedä mikä näissä tilanteissa on Klinikan kanta!? Häiritseekö ne aidot simpat pesrtyjen etenemistä vasta-aineineen? Oliko teille annettu jokin ohjeistus niihin?
Oli miten oli, niin lataamme nyt toiveet "likaiselle" tavaralle!
Tää menee kutkuttavaksi! Todellakin, mistä näistä voi varmaksi sanoa mitään!
Puuuuh, plussaa puhaltelen![]()

Mulla huomenna punktio, huiii.... Toivotaan että menee hyvin...![]()
KiitosMiuMau79 :) Onnea matkaan ja plussapuhallus sinne punktioon!!!![]()

Voi perjantai. En ole tuntenut oviskipuja tässä kierrossa ja aina kyllä tunnen ne. Taitaa olla ovuloimaton nyt. Ja en siis terojakaan aloittanut, kun en tiedä nyt mistään mitään. Ja mikä hauskinta, niin pyyhintävuotoa tyrkkää. Onkohan tää yritys nyt nähty. Saatan suunnata vielä tohtorin juttusille kuitenkin lähiaikoina. Ei oo taas reilua.
MiuMaulle tsemppiä punktioon ja hyvää saalista toivotaan.

Sais nuo ylimääräiset vuotelut pysyä poissa joo. Taidan kysellä lääkäriltä niitä rintasyöpänappeja, josko niistä sais apua. Tai olisko luonnontuotteista apua.

No ostan sitten niitä ensi hätään. Ei tunnu vieläkään ovikselta ei. Onhan se voinut vilahtaa huomaamatta, mutta en oikein usko siihenkään. Kiitos vinkistä. Voinko aloittaa nyt niinkun heti vai mitenkä?Vastavirran akka :) Inositol...Inositol...INOSITOL!!
Mä jätin letrot, vaikken niitä juuri ottanutkaan edes ihan joka inssiin. Tuo ihmeaine (Inositol) on tehostanut oviksen paremmin, kuin letrot.
Eikä kierto veny...(kemiallisesti), koska on kyseessä luonnon aine![]()
No ostan sitten niitä ensi hätään. Ei tunnu vieläkään ovikselta ei. Onhan se voinut vilahtaa huomaamatta, mutta en oikein usko siihenkään. Kiitos vinkistä. Voinko aloittaa nyt niinkun heti vai mitenkä?
Sitten jos olen unohtanut, niin ainakin alkukierrosta olen ollut tarkempi.

Mitä kuuluu Helenalle ja Peppipupulle?![]()
Mulla siis luma -kurssin tunteja

Helena80 :)
Jospa pian tärppää, nyt kun alat boostata Inositolinilla!! Tärppää se muutenkin, mutta kaikki asiat ottaa oman aikansa.
Täälläkään ei ole vielä tärpännyt..:)banghead:), mutta kohta meillä kaikilla palstalaisilla on plussat mittarissa
Mennään jo kohti syksyä, onko Helena siellä nykyään kouluissa Halloween teemaa?Olen etsimässä esim. talvikurpitsoja kaupasta, mutta vielä niitä ei ole saatavilla. Lambilla on upeat kurpitsat odottamassa jo siellä poimijaa...
![]()