----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enkä siis todellakaan tiedä mikä näissä tilanteissa on Klinikan kanta!? Häiritseekö ne aidot simpat pesrtyjen etenemistä vasta-aineineen? Oliko teille annettu jokin ohjeistus niihin?
Oli miten oli, niin lataamme nyt toiveet "likaiselle" tavaralle :gen014!

Lambi :) Ei ole kielletty, mutta inssillä onnistumis-% on Klinikan mukaan hitusen parempi. Kaikilla tavoilla tässä iässä toki liikutaan aika lähellä nollaa.

Suskille sylin täydeltä onnea pienen neidin syntymän johdosta! :Heartred

Ja Lambi on saanut parhaita uutisia ultrassa, ihanaa! :Heartred

Tsemppiä muillekin tasapuolisesti!

Mulla huomenna punktio, huiii.... Toivotaan että menee hyvin... :smiley-ashamed004

Tiedä sitten olisiko seuraava Klinikka käynti se uusinta IVF-hoito loppuvuodesta.

Haluaisin uskoa, että näin luomuna mahikset melekin paremmat, mutta mikäli ei tässä tärppää (??)

Hoitotauko tuntuu kuitenkin nyt jotenkin niin ansaitulta...huohh:smiley-ashamed004 :smiley-angelic003

MiuMau79 :) Vielä utelen, että onko sinulla käytössä Inositol? Muita ns. rohtoja?

Entä minkälaisella lääke repertuaarilla hoito tehdään?

Jäädään jännittämään uutisia punktiosta!:cheers

Voi perjantai. En ole tuntenut oviskipuja tässä kierrossa ja aina kyllä tunnen ne. Taitaa olla ovuloimaton nyt. Ja en siis terojakaan aloittanut, kun en tiedä nyt mistään mitään. Ja mikä hauskinta, niin pyyhintävuotoa tyrkkää. Onkohan tää yritys nyt nähty. Saatan suunnata vielä tohtorin juttusille kuitenkin lähiaikoina. Ei oo taas reilua.

MiuMaulle tsemppiä punktioon ja hyvää saalista toivotaan.

Voi perjantai. En ole tuntenut oviskipuja tässä kierrossa ja aina kyllä tunnen ne. Taitaa olla ovuloimaton nyt. Ja en siis terojakaan aloittanut, kun en tiedä nyt mistään mitään. Ja mikä hauskinta, niin pyyhintävuotoa tyrkkää. Onkohan tää yritys nyt nähty. Saatan suunnata vielä tohtorin juttusille kuitenkin lähiaikoina. Ei oo taas reilua.

MiuMaulle tsemppiä punktioon ja hyvää saalista toivotaan.

Oispa ikuinen perjantai!:cheers

Vastavirran akka, ompa jännä kierto sinullakin tällä kertaa. Voisiko ovulaatio olla sitten vasta nyt?

Jotenkin jänniä aikoja nykyään elämme:blob3
Plussaa jokaiselle!!:cheers :cheers :cheers

Sais nuo ylimääräiset vuotelut pysyä poissa joo. Taidan kysellä lääkäriltä niitä rintasyöpänappeja, josko niistä sais apua. Tai olisko luonnontuotteista apua.

Sais nuo ylimääräiset vuotelut pysyä poissa joo. Taidan kysellä lääkäriltä niitä rintasyöpänappeja, josko niistä sais apua. Tai olisko luonnontuotteista apua.

Vastavirran akka :) Inositol...Inositol...INOSITOL!!:p

Mä jätin letrot, vaikken niitä juuri ottanutkaan edes ihan joka inssiin. Tuo ihmeaine (Inositol) on tehostanut oviksen paremmin, kuin letrot.

Eikä kierto veny...(kemiallisesti), koska on kyseessä luonnon aine:Heartblue

Vastavirran akka :) Inositol...Inositol...INOSITOL!!:p

Mä jätin letrot, vaikken niitä juuri ottanutkaan edes ihan joka inssiin. Tuo ihmeaine (Inositol) on tehostanut oviksen paremmin, kuin letrot.

Eikä kierto veny...(kemiallisesti), koska on kyseessä luonnon aine:Heartblue
No ostan sitten niitä ensi hätään. Ei tunnu vieläkään ovikselta ei. Onhan se voinut vilahtaa huomaamatta, mutta en oikein usko siihenkään. Kiitos vinkistä. Voinko aloittaa nyt niinkun heti vai mitenkä?

No ostan sitten niitä ensi hätään. Ei tunnu vieläkään ovikselta ei. Onhan se voinut vilahtaa huomaamatta, mutta en oikein usko siihenkään. Kiitos vinkistä. Voinko aloittaa nyt niinkun heti vai mitenkä?

Vastavirran akka :)

Otan Inositol joka päivä, en ajattele sitä lääkkeenä, kuten letro.

Jospa jollakin ois tähän tarkoitukseen ihan ohjeistus (??)....onkohan sellaista olemassa:smiley-angelic003 Sitten jos olen unohtanut, niin ainakin alkukierrosta olen ollut tarkempi.

Tuotteen käyttötarkoitus lienee aika laaja...hhmm..mielenkiintoista:smiley-angelic002 :rolleyes:
Taas Mottoa täällä kaivataan:happy093. :joyful:

:greet025
Mitä kuuluu Helenalle ja Peppipupulle?:cheers

No, kp4. Viime kierto oli 28 päivää. Toivo heräsi silloin, kuten aina :oops:
Ajoitukset meni kyllä ihan nappiin, mut eipä tärpännyt.
Tilasin nyt Inositolia, macaa ja muuten vaan goji -marjoja aattelin lisäks. Odottelen
paketteja saapuvaksi.

Töissä on kiire. Tänään taas huhkin kasien kanssa kahdesta neljään kokeellisia töitä.
Ensi viikolla aiotaan erottaa banaanista DNA :woot: Mulla siis luma -kurssin tunteja
aineista kemia, fysiikka ja biologia. Ensi viikolla myöskin vanhempainilta,
tapaan siis luokkani vanhemmat :nailbiting:

Väsyttää, varsinkin iltaisin, kun saa rauhoittua.

Helena80 :)
Jospa pian tärppää, nyt kun alat boostata Inositolinilla:cheers !! Tärppää se muutenkin, mutta kaikki asiat ottaa oman aikansa.

Täälläkään ei ole vielä tärpännyt..(:banghead:), mutta kohta meillä kaikilla palstalaisilla on plussat mittarissa:3some

Mennään jo kohti syksyä, onko Helena siellä nykyään kouluissa Halloween teemaa?:rolleyes: Olen etsimässä esim. talvikurpitsoja kaupasta, mutta vielä niitä ei ole saatavilla. Lambilla on upeat kurpitsat odottamassa jo siellä poimijaa...:p

Helena80 :)
Jospa pian tärppää, nyt kun alat boostata Inositolinilla:cheers !! Tärppää se muutenkin, mutta kaikki asiat ottaa oman aikansa.

Täälläkään ei ole vielä tärpännyt..:)banghead:), mutta kohta meillä kaikilla palstalaisilla on plussat mittarissa:3some

Mennään jo kohti syksyä, onko Helena siellä nykyään kouluissa Halloween teemaa?:rolleyes: Olen etsimässä esim. talvikurpitsoja kaupasta, mutta vielä niitä ei ole saatavilla. Lambilla on upeat kurpitsat odottamassa jo siellä poimijaa...:p

Joo, on meillä ollut Halloween tuolla nykyisessä koulussa. Viime kerralla pukeuduin noidaksi. Oli siinä oppilaat aika hiljaa sen päivän :hilarious:

Takaisin