----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menossa vai tulossa... 8 merkitty toissapäivänä ja alempi tänään kun pissaamatta 3h eli ei tarpeeksi. Eilen en ehtinyt kun oli ylitöitä. On tää savotta...

Liitteet

• _20190904_185318.JPG
    _20190904_185318.JPG
    12.4 KB · Katsottu: 189
MiuMau79 :) Vielä utelen, että onko sinulla käytössä Inositol? Muita ns. rohtoja?

Entä minkälaisella lääke repertuaarilla hoito tehdään?

Jäädään jännittämään uutisia punktiosta!:cheers
Tällä kertaa en käyttänyt myo-inositolia. Mulla oli Ubiquinon 600 mg ja DHEA-kuuri alla. Hoito tehtiin pitkällä kaavalla, sumuttelut Sunarelalla ja stimulaatio Menopur 375ky, irrotuspiikki Ovitrelle. Ja jos päästään siirtoon niin tueksi Lugesteron ja asa 50 mg.
Mulla matala amh ja oletettavissa vaisu punktiosaalis, ultrassa näkyi 8 kpl follikkeleita joista osa hiukan pienehköjä. Siksi pistelin Menopuria päivän pidempään kuin aikaisemmilla kerroilla. Saas nähdä miten huomenna käy... :nailbiting:

Inositolin käyttäjät - onko ilmaantunut ylimääräisiä näppylöitä kasvoihin käytön aloittamisen jälkeen? :rolleyes: Ihmettelen mistä omani ilmestyivät, koska niitä ei ole tainnut olla vuosikausiin. Mikä lie syy - intiaanikesä?

Dpo - 8/9.. :chicken: Testailut alkaa. Prosentit on mitä on..

Menkkamaists kramppia ja juilintaa oikeasta muniksesta... (?)
Dpo 1/2

Helena, jospa oisit noitanainen!:joyful: :smiley-angelic003
Halloween jotenkin jo inspiroi, varsinkin,
kun tuleva syksy on varsin mieenkiintoinen:grin
Inositolin käyttäjät - onko ilmaantunut ylimääräisiä näppylöitä kasvoihin käytön aloittamisen jälkeen? :rolleyes: Ihmettelen mistä omani ilmestyivät, koska niitä ei ole tainnut olla vuosikausiin. Mikä lie syy - intiaanikesä?

Dpo - 8/9.. :chicken: Testailut alkaa. Prosentit on mitä on..

Pernilla :) Ei näppylöitä....ei yhtäkään...
Johtunee sinun plussatestistä, jonka ihan kohta teet!!:cheers

Onnea punktioon MiuMau :-)

Välillä tuntuu että aika menee hitaasti ja sit kun oikeasti miettii niin nyt on jo 8+5. Vasta äsken tein plussatestin.
Np-ultra 23.9. ei kovin kauaa siihenkään.

Koska hippunen sulla on np-ultra?

Plussaa kaikille :-) paljon on tätäkin vuotta vielä jäljellä.

Eilen en ehtinyt kun oli ylitöitä. On tää savotta...

Peppipupu :) Plussaa kohti!:smiley-angelic003

Savotta kuullostaa liian tutulta:smiley-ashamed004...tää nykypäivä on liian yhtä savottaa. Vielä vuosi taaksepäin työmäärä oli jopa ihan hallinnassa. Teillä sama tilanne?

Mitenköhänpäin talouden rattaat oikein pyörii:smiley-angelic006 Ei ainakaan helpotuksia tiedossa?:smiley-ashamed004
Kohti äitiyslomia!:cheers
:wav

Aivan ihania ultrakuulumisia Lambilla! Jatkukoon odotus yhtä suotuisissa merkeissä loppuun asti! :Heartred

Miumaulle tsemppiä huomiselle! Toivotaan onnistunutta operaatiota ja hyvälaatuista saalista!

Koska hippunen sulla on np-ultra?

Np-ultra mulla on 26.9. WM ehdit sinne siis ensin. Jos mä nyt ikinä sinne saakka edes pääsen... Seuraava ultra on 17.9. neuvolalääkärin toimesta.

Olisin aivan varmasti muuten käynyt tarkistamassa tilanteen yksityisellä tässä välissä, mutta töiden takia en sitä nyt tehnyt. Ensi viikko on mulle erityisen tärkeä töissä, enkä mitenkään selviäisi siitä, jos olisin ihan hajalla. Niimpä totesin, että tässä kohtaa on viisaampi hoitaa spessutyöt kunnolla ja sen jälkeen kuulla ”tuomio” ja jäädä saikulle.

Kiitos kaikille kannustuksesta! :Heartred

Inositolista; mulla ei aiemmin käyttäessäni sitä iho reagoinut mitenkään. Vatsa sen sijaan meni vikkelälle joka kerralla kun käytin sitä pidempään.

Paranemisia Helenalle!

Meillä koittaa pojalle lentsua pukata, mutta ei muuta kuin pieni yskä ja nuha vasta, ei kuumetta, joten vietiin tarhaan. Mahatautia odotellessa tässä :nailbiting: Vielä on tuoreessa muistissa se tämän vuoden kevättalvella ollut tauti :yuck: Viime syksynä ei ollut onneksi mahatautia pojallakaan, jospa pääsis nyt siinäkin helpolla tämänkin syksyn, kyllä se yksi per vuosi riittäisi. Olis kyllä kiva, kun vähän ilmoittaisivat kysymättä tarhassa, jos on mahatautia liikkeellä, tietäisi edes vähän varautua. Viimeksi ei ollut meillä mitään tietoa asiasta, kun sitten vaan yhtäkkiä eräänä iltana poika alkoi oksentaa :( Onneksi se meni nopeasti ohi sekä pojalla että minulla. Ja onneksi se alkoi illalla juuri ennen nukkumaanmenoa, niin sain vähän sänkyä vuorattua ja suojattua, päästiin vain pyykkäämisellä siitä taudista.

Mahataudit on toki liikkeellä ympäri vuoden, mutta eniten niitä on vuodenvaihteen aikoihin ja kevättalvella. Syksyn tauteja on enterot ja virus flunssat. Tämmöiseltä tilanne ainakin täällä terveysasemalla näyttää.

Meillä myös lapsi heräsi tähän aamuun nuhaisena (ja kärttyisenä, kun oli huono olo makuullaan). Hoitoon vein, kun ei muita oireita ollut.
Helenan jengille pikaista paranemista!

Takaisin