T
Tähti ★
Vieras
Kp18/28-32. Oli pitkä päiväEi muuta raportoitavaa
![]()
Helena :) Jospa sinun ovis on hyödynnetty
Mä oon vähän sekaisin "Päikyn" kanssa. Ihan uusi järjestelmä, kun lapsi vaihtoi perhepäivähoidosta päiväkodin puolelle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp18/28-32. Oli pitkä päiväEi muuta raportoitavaa
![]()
Jos mulla menkat myöhässä jopa viikon olisin jo testannut monta kertaa . Taitaapi olla trolliOlen 47 v ja kuukautiset viikkoja myöhässä, raskausoireitakin olen tuntenut.

Jos mulla menkat myöhässä jopa viikon olisin jo testannut monta kertaa . Taitaapi olla trolli![]()
Kp 33 / 26-27 nega eikä tietoakaan menkoista.
Kuva on meidän pihalta jolta pääsee suoraan mereen..![]()
menkat tulossa?!
on kamalaa! Mun mies esim ei yhdeltä reissulta laittanut tuloaamuna edes huomenta viestiä. Kun kuulemma olisi ollut turha kun illalla nähdään. Kostoksi ostin kotitililtä 100€ arvosta kynttilöitä. 

menkat tulossa?!
on kamalaa! Mun mies esim ei yhdeltä reissulta laittanut tulo aamuna edes huomenta viestiä. Kun kuulemma olisi ollut turha kun illalla nähdään. Kostoksi ostin kotitililtä 100€ arvosta kynttilöitä. 

Täällä ihan sekaisin kiertopäivien kanssaOlin lopettanut letrot päivää liian aikaisin ja yksi tabletti jäi kokonaan ottamatta
Kävin tänään ultrassa - kp 8 kolme follia 6-7 mm. Alkuviikon ovisoireet johtuivat ilmeisesti letrojen lopettamisesta..
Jos nyt ei kuitenkaan yhden viestin perusteella ruvettaisi uutta haukkumaan trolliksi. Ehkä hänen kierto on ollut pidempään sekaisin, ehkä hän on testaillut negoja ja kierto on venähtänyt, ehkä hän vain on hieman hukassa täällä foorumilla ja etsii oman ikäistä seuraa vaikka tilanne ei olisikaan ihan sama kuin täällä. Ei ajeta uusia käyttäjiä pois vaan toivotetaan tervetulleeksi, ohjataan oikeaan suuntaan ja tuomitaan sitten jos useamman viestin perusteella on tuomittavaa. :)
Jos haluatte miettiä kuka ei ole sitä miltä näyttää suosittelen juonittelupeliä. Se on siellä oikeastaan hauskempaa kuin muutoin nettimaailmassa. Yksi pelaaja mahtuu vielä.
Terveisin
admin
Anteeksi ja pahoitteluni viestistä. Pikainen johtopäätösJos nyt ei kuitenkaan yhden viestin perusteella ruvettaisi uutta haukkumaan trolliksi. Ehkä hänen kierto on ollut pidempään sekaisin, ehkä hän on testaillut negoja ja kierto on venähtänyt, ehkä hän vain on hieman hukassa täällä foorumilla ja etsii oman ikäistä seuraa vaikka tilanne ei olisikaan ihan sama kuin täällä. Ei ajeta uusia käyttäjiä pois vaan toivotetaan tervetulleeksi, ohjataan oikeaan suuntaan ja tuomitaan sitten jos useamman viestin perusteella on tuomittavaa. :)
Jos haluatte miettiä kuka ei ole sitä miltä näyttää suosittelen juonittelupeliä. Se on siellä oikeastaan hauskempaa kuin muutoin nettimaailmassa. Yksi pelaaja mahtuu vielä.
Terveisin
admin
Anteeksi ja pahoitteluni viestistä. Pikainen johtopäätös
Kyllä sinä selviät! Ei se onneksi mitään avaruustiedettä ole <3 sanoo hän, joka tutustuu uusiin järjestelmän ominaisuuksiin sitten joskus, ehkä ensi viikolla.Helena :) Jospa sinun ovis on hyödynnetty
Mä oon vähän sekaisin "Päikyn" kanssa. Ihan uusi järjestelmä, kun lapsi vaihtoi perhepäivähoidosta päiväkodin puolelle...
Kyllä sinä selviät! Ei se onneksi mitään avaruustiedettä olesanoo hän, joka tutustuu uusiin järjestelmän ominaisuuksiin sitten joskus, ehkä ensi viikolla.
Aloitin elokuun alkupuolella. Hyvin on mennyt, mutta onhan tässä opeteltavaa uusissa järjestelmissä ja muissa oheisjutuissa, mutta perustyö sujuu niin kuin ennenkin. Lapsi on myös innoissaan päiväkodista, mistä olen hyvilläni ja yllättynyt.Yölento :) Hyvää uutta työnaloitusta!
Koska aloitat?
Täällä menee hyvin, muutoksia ja uutta on paljon....
Inositol jatkuu edelleen. Yksi päivä taisi jäädä välistä, mutta muuten..Pernilla :) Miten Inositolin? Jospa sillä nyt vaikutus ((?) ....