Hento Haave
Sanaisen arkkunsa ammentaja
-
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja täällä - kp 1.
Mietin jatkanko letroilla - ehkä vielä tämä kierto letroilla ja mahdollisesti folliultra pitkästä aikaa. Lykkäävät näköjään ovista muutamalla päivällä ja samaa näkyy kiertojenkin pituudessa.
, eikä pidennä kiertoa, kuten letrot tekee.Täytyypä kokeilla! Onko sitä suositeltu klinikalla? Sopiva annostus?Pernilla :) Olerko kokeillut Inositolinia?
Mä oon vaihtanut letrot vallan tähän aineeseen. Boostaa ovulaation aivan samoin - ja luonnollisesti, eikä pidennä kiertoa, kuten letrot tekee.
Tässä kierrossa ovis oli kp 15 ja ultrassa 21mm folli... al naturelle. Suosittelen Inositolin![]()
Toinen letrokierto. Toukokuun lopussa poistettiin polyyppi. Hieman epäilyttää onnistuuko enää, mutta varasin ensi viikolle ajan gynelle - ehkä tulee selvyyttä asiaan.Voi harmi PernillaMonesko letrokierto sulla oli nyt tää? Mulla on neljä kiertoa letroilla nyt takana. Ja mulla ihan tuo sama - ovis myöhäistyy usealla päivällä, ja kierrot venyy 35 päivään.
Täytyypä kokeilla! Onko sitä suositeltu klinikalla? Sopiva annostus?
, oisko alunperin ollut Moton ideoita.....Pari vuotta sitten klinikalta sain kehotuksen käyttää ubikinonia 200 mg/vrk. Siitä on kuulemma näyttöä, että parantaa ivf-tuloksia.Pernilla :) Ei Klinikalla....täältä palstalra sen bongasin, oisko alunperin ollut Moton ideoita.....
Luovuin letroista vallan, eikä klinikalla ole mitään vastaan, että inssi tehdään ilman letroja.
En tiedä suosivatko Klinikalla mitään "lisäravinteita"...DHEA on ainoa, jota kerran kysyin, enkä saanut.