----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä tunnistan kyllä itseni tuosta... kun johonkin ryhtyy, haluaa antaa siinä kaikkensa, täyden panoksen. Ja sitten uupuu. Varsinkin aina lukuvuoden alussa kaikki tuntuu kaatuvan päälle kun on niin paljon uutta ja rytmit muuttuu. Uudet ihmiset, uudet tilat. Se uuvuttaa ainakin minua. Mutta itselleen on hyvä olla armollinen, koska vain sinä tunnistat ja tiedät oman jaksamisesi rajat. Koita antaa hetkellisesti itsellesi lupa olla inhimillinen, ei aina tarvitse kaikkea kyetä sadalla prosentilla. Eikä sinusta sitten ainakaan ole oppilaille iloa, jos vedät itsesi ihan uuvuksiin. Oma jaksaminen on tärkeää - jotta kykenee antamaan jotain toisille, täytyy ensin antaa jotain myös itselleen. Riittävästi lepoa nyt ainakin. Mutta ehkä sitä armollisuutta, ymmärrystä, hyväksyntää. Ei aina tarvi jaksaa sata lasissa. Joskus puolella panoksellakin voi olla ihan riittävästi.

Tsemppiä Helena :Heartred Rakasta ja helli itseäsi. Olet ansainnut sen!

Ihanasti sanottu, kiitos :smiley-angelic003

View attachment 81186

Nyt oon kotona. Noin neljän tunnin pidätyksellä one step herkällä edelleen samanlainen haamu. Mut ei kuitenkaan vahvistunut, ei yhtään. Ehkä siis joku vaihdevuosijuttu...? Oon hiukan ymmälläni.
Seuraillaan nyt vielä. Onko sinulla tietoa, missä iässä teidän suvun naisilla on ollut vaihdevuodet? Minullahan on ehkäisyn tarvetta todennäköisesti vielä 10 vuotta, äidillä ja äidinäidillä loppui kuukautiset vasta 58-vuotiaana.

Minä en nyt ymmärrä.:p Musta Hentohaave tuo on ihan oikea plussa. Näiden mun haamujen kanssa digi näytti jo plussaa samasta näytteestä. Keskimmäinen on one step 10.
8AAFDA3F-EB13-4877-AE4B-1356789C876D.png

Oli pakko vielä kerran testata :grin

Jotenkin mielessä pyöri että jos hormonit olisikin laskeneet. Ei ole.

Nyt taas on luottavainen olo.

Tänään rv 5+6.

Liitteet

• IMG_20190815_170041.jpg
    IMG_20190815_170041.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 188
Ollaan kaksi viikkoa lomalla ja viikko siitä siis siellä Naxoksessa. Ja testaan mä ennen lomaa ku tänään viimeistään kai pitäisi alkaa. Mietin näyttääkö se 25 herkkä jos on kp 28/26-27 jotain? Huomenna?

Oon ihan lannistunu tässä projektissa. Mies illalla ehdotteli seksiä. Kieltäydyin ja aloin vollottaa väsymystä. Mä en kerta kaikkiaan osaa tehdä mun työtä muuta kuin yli 100 %:sti :sour: Vaikka kokemusta on, en pysty määräänsä enempää löysäämään. Oppilaiden etu aina ensin on mulle tärkeintä. Iltaisin oon niin väsy, etten jaksa harrastaa. 130 uutta kasvoa tuli opetettavaksi :wideyed:

Ei taida mulle enää vauvaa tulla, kun ei jaksa edes yrittää.

Kyllä tää taas tästä. Kiitos, että sain avautua :Heartred

Helena :) Tsemppiä ja voimia:Heartpink

Välillä tuntuu vaikealta. Nyt ajattelen sitä miten paljon yrittää...tässä huomaa, että yritys aikaa on kulunut reilut 1.5-vuotta ja inssejä on jo tehty ties lukematon määrä, sekä yksi epäonnistunut IVF....epätoivo ei siis ole kaukana....:smiley-ashamed004

Onneksi on tämä meidän palsta, jonne voi purkaa tuntoja:Heartpink ja kaikki ymmärtävät sen, että miten vaikeaa voi olla.

Haleja ja jaksamista sinne kovan työn uurastuksen keskelle!!:hug013:Heartpink
Plussa tähän kiertoon!!:cheers

Tämä plussasade on kyllä antanut uskoa omaankin vauvahaaveen toteutumiseen. Ihanaa kun plussaatte! Plussailkaa lisää leidit, loputkin!

Joku mielenhäiriö tuli tänään. Tilasin kauheen kasan testejä raskauskeijulta.. o_O
Ei mitään järkeä. Hyvin olis riittänyt että käyn marketista pc:n sitten jos tulee oikea tarve. Nuo törsään ihan varmasti ihan joutavaan pissimiseen. Pöljä taidan olla.

Takaisin