----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpas nyt jännää, HentoHaave :woot:

Itsehän unohdin koko testaamisen tänä aamuna, katsotaan nyt, onko sellaiselle edes tarvetta. Kp25 on nyt siis meneillään vasta, ovulaation ajankohdasta ei ole kyllä mitään varmuutta, ehkä viime viikolla ma-ti? Sopivasti oli kyllä hommailuja siinä huitteilla, mutta mutta...

Alavatsa on kyllä jotenkin niin turvoksissa joka suuntaan, jomottaa välillä aika kivasti, mutta muuten ei oikein ole mitään oiretta mihinkään suuntaan. Edelleen odotan menkkoja, ja nehän nyt voi alkaa vaikka vasta viikonkin päästä, kun ei ole nyt mitään kierron säännöllisyyttä tiedossa minipillereiden lopetuksen jäljiltä ja vuosikymmenten aikana vaihtelua on kierron pituudessa ollut paljon. Nyt voi siis tulla minkä vaan pituisia kiertoja.

Ja täällä - kp 1.

Mietin jatkanko letroilla - ehkä vielä tämä kierto letroilla ja mahdollisesti folliultra pitkästä aikaa. Lykkäävät näköjään ovista muutamalla päivällä ja samaa näkyy kiertojenkin pituudessa.

Ja täällä - kp 1.

Mietin jatkanko letroilla - ehkä vielä tämä kierto letroilla ja mahdollisesti folliultra pitkästä aikaa. Lykkäävät näköjään ovista muutamalla päivällä ja samaa näkyy kiertojenkin pituudessa.

Pernilla :) Olerko kokeillut Inositolinia?

Mä oon vaihtanut letrot vallan tähän aineeseen. Boostaa ovulaation aivan samoin - ja luonnollisesti:happy:, eikä pidennä kiertoa, kuten letrot tekee.

Tässä kierrossa ovis oli kp 15 ja ultrassa 21mm folli... al naturelle. Suosittelen Inositolin:p

Pernilla :) Olerko kokeillut Inositolinia?

Mä oon vaihtanut letrot vallan tähän aineeseen. Boostaa ovulaation aivan samoin - ja luonnollisesti:happy:, eikä pidennä kiertoa, kuten letrot tekee.

Tässä kierrossa ovis oli kp 15 ja ultrassa 21mm folli... al naturelle. Suosittelen Inositolin:p
Täytyypä kokeilla! Onko sitä suositeltu klinikalla? Sopiva annostus?

Voi harmi Pernilla :sad001 Monesko letrokierto sulla oli nyt tää? Mulla on neljä kiertoa letroilla nyt takana. Ja mulla ihan tuo sama - ovis myöhäistyy usealla päivällä, ja kierrot venyy 35 päivään.
Toinen letrokierto. Toukokuun lopussa poistettiin polyyppi. Hieman epäilyttää onnistuuko enää, mutta varasin ensi viikolle ajan gynelle - ehkä tulee selvyyttä asiaan.

Täytyypä kokeilla! Onko sitä suositeltu klinikalla? Sopiva annostus?

Pernilla :) Ei Klinikalla....täältä palstalra sen bongasin:happy:, oisko alunperin ollut Moton ideoita.....

Luovuin letroista vallan, eikä klinikalla ole mitään vastaan, että inssi tehdään ilman letroja.

En tiedä suosivatko Klinikalla mitään "lisäravinteita"...DHEA on ainoa, jota kerran kysyin, enkä saanut.

Pernilla :) Ei Klinikalla....täältä palstalra sen bongasin:happy:, oisko alunperin ollut Moton ideoita.....

Luovuin letroista vallan, eikä klinikalla ole mitään vastaan, että inssi tehdään ilman letroja.

En tiedä suosivatko Klinikalla mitään "lisäravinteita"...DHEA on ainoa, jota kerran kysyin, enkä saanut.
Pari vuotta sitten klinikalta sain kehotuksen käyttää ubikinonia 200 mg/vrk. Siitä on kuulemma näyttöä, että parantaa ivf-tuloksia.

Dextrassa Myo-inotisoli ja DHEA on ainoita joita itse suosittelivat lisäravinne- ja boostipuolella D-vitamiinin ja follihapon lisäksi kun kysyin, mitä hoitotauon aikana voi itse tehdä huonona munijana tilanteen parantamiseksi. Molemmista on jonkin verran tutkimustuloksia jotka viittaa positiiviseen vaikutukseen hormonitoiminnassa, Myo-inotisolista myös PCO-tapauksissa. Ubikinonista kysyin itse, ja se meni heillä luokkaan "ei siitä varmaan haittaakaan ole". Näissäkin on niin paljon klinikka- ja lääkärikohtaisia eroja.

Mulla oli käytössä tämä: http://www.donaferty.fi/

Mä oon kans ihan mahdoton höpöttäjä. Oppilailla on varmaan tosi hauskaa, ku mä kommentoin aina niiden juttuihin ja kerron tarinoita :hilarious: Se on mun selviytymiskeino sikapitkistä päivistä. Nytkin kasista neljään opetusta :hungover:

Takaisin