----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä jos hyvin kävisi ja neuvolalääkärin luokse pääsisin niin voisi pieni hymy nousta hänenkin kasvoille. Ensin täytämme hänen kanssaan sterilisaatiolomakkeen ja nyt menisin vatsa pystyssä tarkastukseen :grin

Jaaha, heräsin sitten 4.20 eikä uni enää tullut. Menkkajomot jatkuvat. Mies halusi illalla
pupuilla, mutta enpä nauttinutkaan siitä tällä kertaa niin paljon kuin yleensä :wideyed: Ajattelin
huomenna kokeilla taas testata, onko sittenkin jotain odottamisen aihetta.

Kp27/28-32, dpo9-10. Lämpö 35.9 (eilen 35.7)

Aika kylmä on nyt ulkona. Pakko sanoa, että nautin viileistä keleistä <3

Siskolla tänään rv41+0, vieläkin yhdessä koossa. Kohtahan hän pääsee jo yliaikais-
kontrolliin, mihin ei uskonut joutuvansa :grin Hänellekin ihan hyvä, että kelit viilenivät.
Aika pienet tsäännssit on enää heinäkuun puolella syntyä, mutta eihän sitä koskaan
tiedä :rolleyes:

Mahtavaa Wm, olet takaisin :)! Ja aika magein saatesanoin vielä, pidämme peukkuja tällekin plussalle :smiley-angelic001! Mitäs tämän aamun testit näyttää?? Wm, hippunen, Helena? Muita?

Rönkkimä lääkäri edessä, saa nähdä onko vielä elämää matkassa :nailbiting:..

Mahtavaa Wm, olet takaisin :)! Ja aika magein saatesanoin vielä, pidämme peukkuja tällekin plussalle :smiley-angelic001! Mitäs tämän aamun testit näyttää?? Wm, hippunen, Helena? Muita?

Rönkkimä lääkäri edessä, saa nähdä onko vielä elämää matkassa :nailbiting:..

No mul on kerrassaan outo olo. Alakerrassa tuikkii/vähä niinku olis papakokeessa -olo. Odotan testausta huomiseen :grin

Testi näyttää hyvältä!
En koe tarvetta verikokeelle. Näin hyvin ei mulla ole koskaan testi vahvistunut.
Pistän uuden ja vanhan testikuvan.
Keskustelin terkan kanssa ja ne ultraa elokuun lopussa. Ei meillä ennen ole ultrattu omassa tkssa. Ihan kiva kyllä.

IMG_20190730_120130.jpg IMG_20190731_092947.jpg

Wm:lle kovasti onnea matkaan!
Lambille hyviä ultrakuulumisia!
Ja toivottavasti Helenallakin olis oikeesti nyt jännitettävää...

En testannut tänään, huomenna varmaan sit taas. Sain Hcg-labra-lähetteen viikon päähän ekasta labrasta, eli ensi viikolle.

Ne loput kilppariarvot katsottiin kans ja kaikki kuulemma Ok.

En testannut tänään, huomenna varmaan sit taas. Sain Hcg-labra-lähetteen viikon päähän ekasta labrasta, eli ensi viikolle.

Toivotaan :woot:

Juuri mietinkin, että mitähän sulle kuuluu :joyful: Kiva, että kaikki hyvin :)

Mulla oli ihan perus odotusajan pimperolääkäri, toivotaan että sullakin on kohta sellainen edessä :Heartred!
Kaikki mallillaan, sykekin hakkasi yhä lapsella:love7

Mulla noita kilppariarvoja nyt kans seurataan, saa nähdä mitä tuloksia sieltä saa :facepalm:.

Oli muuten uusi tieto mulle nyt että jos ikä yli 40v ja jokin muu raskausmyrkytykselle altistava seikka myös matkassa(kaksoset/ensi raskaus /oman äidin myrkytys ym) niin ennen rv 16 suosittelevat aloittamaan aspiriinin (neuvolan neuvonnassa of course..) - no meni myöhäiselle mun kohdalla, ei kuulemma enää hyödytä:bored:. Sanoi että tällä voidaan estää 1/10 myrkytystapauksista..

Mulla oli ihan perus odotusajan pimperolääkäri, toivotaan että sullakin on kohta sellainen edessä :Heartred!
Kaikki mallillaan, sykekin hakkasi yhä lapsella:love7

Mulla noita kilppariarvoja nyt kans seurataan, saa nähdä mitä tuloksia sieltä saa :facepalm:.

Oli muuten uusi tieto mulle nyt että jos ikä yli 40v ja jokin muu raskausmyrkytykselle altistava seikka myös matkassa(kaksoset/ensi raskaus /oman äidin myrkytys ym) niin ennen rv 16 suosittelevat aloittamaan aspiriinin (neuvolan neuvonnassa of course..) - no meni myöhäiselle mun kohdalla, ei kuulemma enää hyödytä:bored:. Sanoi että tällä voidaan estää 1/10 myrkytystapauksista..

Mä mietin, et tarkoititko sä tolla "pimperolääkärillä" jotain ihan pönttöä lääkäriä, mut et vissiin :hilarious: Sori, alko naurattaa :grin Mut kiva, et kaikki oli hyvin :Heartpink

Tottakai tänne saa tulla. Mahtavaa päästä jännäämään testejä. Nyt sinua ja Hippusta. Itse pääsen hommiin vasta perjantaina ja ovis varmaan alkuviikosta. On ollut ukolla piiiitkäää työmatka. Kohta se on ohi.
Vähänkö peukutamme teidän avioelämälle nyt! :dance011
Toivotaan että pitkä lepotauko auttaa kohdun suotuisaan tilaan uudelle alulle :smiley-angelic001

Takaisin