----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotikaupungissani aikanaan äitini oli töissä ainoassa yksityisessä lääkärikeskuksessa ja minä tietysti siellä lapsena pyörin lähes päivittäin ja tunsin kaikki lääkärit sieltä. No esikoista kun aloin odottamaan ja olin ensimmäisessä lääkärintarkastuksessa, sieltä sitten jalkopäästä kesken tutkimuksen kuului että mitä äitilles kuuluu :facepalm: se oli kieltämättä aika ahdistavaa silloin 17vuotiaana.
Kyllä siihen sitten oppi kun kaikki 4 lasta sai pienen ajan sisään että ei loppujenlopuksi ollut enään mitään väliä kuka lääkärinä oli.
Täällä turkissa taas en kyllä missään nimessä haluaisi mennä mies gynekologille.
Suomessa kyllä kokemuksena että miehet ovat paljon helläkätisempiä kuin naiset.

Mulle on ihan sama kyllä kuka ronkkii kunhan saisi sen vauvan.:hilarious:

Ei vaan, olen vaihtanut neuvolantädin joka oli mun mielestä tyly ja tarpeettoman kovakourainen.

Vau mitä uutisia toikaan mukanaan WM! Onnea:love017 Kiva kun palasit.

Itsellä menossa ehkä dpo4. Edellinen megakierto palautti kyllä maan pinnalle niin tiukasti, että en todellakaan testaile ennenkuin on ihan reilusti menkat myöhässä. Vauva-ajatukset on pikkuisen sivussa tällä hetkellä. Vaihdoin työpaikkaa ja lapsen päiväkotipäivät pitenevät. Siinä on ihan tarpeeksi ollut ajatuksille täytettä viimeisen kuukauden ajalle.

CE669ABB-6457-43A8-ACD9-53C2A9A7A59F.jpeg

Tämän aamun testi dpo 17/18.
Voisi se vahvempikin olla, mutta onneksi on sentään tässä kohtaa vahvempi kuin viimeksi.

Minusta tuo testi on hyvä hippunen. On kyllä vahva viiva.

Mun aamuntesti oli viallinen. Taustalla punainen väri ei kadonnut ja viiva oli yläpäästä vahvempi,mutta ei jatku alas asti. Eli tätä en laske mukaan ollenkaan.
Tänään pitää ostaa uusia testejä. Harvoin onneksi pc on viallinen.

Tuli tuosta neuvolasta mieleen, saapahan nähdä, onko meillä vielä sama terveydenhoitaja 2v-neuvolassa kuin oli 1,5v-neuvolassa. On tädit meinaan vaihtuneet siihen tahtiin, että alkaa jo ärsyttää! Tämä nykyinen on jo viides vai kuudes raskauden alusta lähtien laskettuna :shifty:

Kp28/28-32, dpo 10-11, lämpö pompsahti taas ylös 36,5:een eilisen 35.9:stä.

Testi oli nega. Nyt taas sellainen olo, että tuleeko ne menkat sieltä kuitenkin...
Rintoja aristaa tasaisesti ja etoo, mutta niin mulla joskus ennen menkkojakin on.
Puuh ja puuh.

Mä oon aiemmin saanu plussat siinä kp34-35 vasta eli dpot on olleet n. 16-17, vaikka
testaillut en ovista ole. Silleen ei ehkä vielä kannata luovuttaa o_O

Kp28/28-32, dpo 10-11, lämpö pompsahti taas ylös 36,5:een eilisen 35.9:stä.

Testi oli nega. Nyt taas sellainen olo, että tuleeko ne menkat sieltä kuitenkin...
Rintoja aristaa tasaisesti ja etoo, mutta niin mulla joskus ennen menkkojakin on.
Puuh ja puuh.
Oispa eilinen ollut implantaatiodippi. Pidän peukkuja!

Mutta siis on aika rasittavaa, että keho antaa merkkejä mahdollisesta raskaudesta, mutta testistä
sitä ei saa näkyviin. No, kyllä sen jossain kohtaa pitää näkyä, jos on tärpännyt :grin Ja ainahan on
verikoe mahdollinen!

Kiitos kommenteista viivoista. Sen edellisen kokemuksen jälkeen meinaa näistäkin olla niin huolissaan.

Yhtäänhän ei voi taas tietää, miten tässä käy. Sen puoleen oon kuitenkin vähän levollisemnalka mielellä, kuin viimeksi, että nyt ei ole enää mitään aikataulua tähdättävänä. Silloin oli mahkut saada vielä uusi ivf alkamaan aikataulullisesti sopivasti. Nyt jos tää menee kesken, niin aikataulu seuraavan hoidon on kanssa menee joka tapauksessa pieleen.
Että ei muuta kuin Herran haltuun, syvään hengitellen...

Mikä dpo sulla WM on meneillään? Harmi että testi oli viallinen. Huomennako sitten uusiksi?

Voi hitsi Helena, melkosta piinailua. Eikö lämmöt yleensä laske ennen menkkoja? Voisko vielä olla kuitenkin jotain onnistumissaumaa...?

Näköjään Helena postasikin juuri, että on myöhäinen plussaaja. Peukut kovasti pystyssä siis vielä! :)

Kiitos kommenteista viivoista. Sen edellisen kokemuksen jälkeen meinaa näistäkin olla niin huolissaan.

Yhtäänhän ei voi taas tietää, miten tässä käy. Sen puoleen oon kuitenkin vähän levollisemnalka mielellä, kuin viimeksi, että nyt ei ole enää mitään aikataulua tähdättävänä. Silloin oli mahkut saada vielä uusi ivf alkamaan aikataulullisesti sopivasti. Nyt jos tää menee kesken, niin aikataulu seuraavan hoidon on kanssa menee joka tapauksessa pieleen.
Että ei muuta kuin Herran haltuun, syvään hengitellen...

Mikä dpo sulla WM on meneillään? Harmi että testi oli viallinen. Huomennako sitten uusiksi?

Voi hitsi Helena, melkosta piinailua. Eikö lämmöt yleensä laske ennen menkkoja? Voisko vielä olla kuitenkin jotain onnistumissaumaa...?

Näköjään Helena postasikin juuri, että on myöhäinen plussaaja. Peukut kovasti pystyssä siis vielä! :)

Kiitos :joyful: Ja mulla täällä peukut pystyssä, että kaikki sujuu sulla loppuun asti hyvin! Kumpa minäkin saisin tuollaiset viivat :oops:

Onneks voi tänne avautua. Yritin miehelle äsken suorittaa avautumista niin hän huokaisi, katsoi
lapsia ja sanoi, että "onhan sinulla jo kolme upeaa lasta" ja lähti töihin. Sanoin, että kyllä minä
sen tiedän, mutta saahan sitä haaveilla. Mies ei kyllä ole niin täysillä tässä mukana, kun hänelle
riittää nämä nykyisetkin, mutta suostui minun takiani vielä yrittämään. Aluksi hän oli ehdottoman
ein kannalla. Täytynee olla tyytyväinen, että suostui vielä yrittämään, niin on ainakin jonkunlaiset
tsäänssit asiassa.

Hippunen 77: jos ovulaatio oli 21.7. niin vasta dpo11. Älysin itsekin että jos ovis oli vasta kp17 niin kuin yleensä niin verikokeessa kävin jo dpo9.
Itse epäilin limojen takia että ovis olisi voinut olla jo pari päivää aiemmin mutta kivut jne oli tuolloin 21.7. lasken nyt tuon dpo11 mukaan eli LA olisi 12.4.
Uuden testin teen luultavasti aamulla. Silloin se varmimmin näyttää oikein.

Eniten mua ärsyttää etten voi olla rennosti pelkäämättä pahinta. Kun en mä itse voi tähän vaikuttaa.
Mut itseään ei voi huijata.

Onneks voi tänne avautua. Yritin miehelle äsken suorittaa avautumista niin hän huokaisi, katsoi
lapsia ja sanoi, että "onhan sinulla jo kolme upeaa lasta" ja lähti töihin. Sanoin, että kyllä minä
sen tiedän, mutta saahan sitä haaveilla. Mies ei kyllä ole niin täysillä tässä mukana, kun hänelle
riittää nämä nykyisetkin, mutta suostui minun takiani vielä yrittämään. Aluksi hän oli ehdottoman
ein kannalla. Täytynee olla tyytyväinen, että suostui vielä yrittämään, niin on ainakin jonkunlaiset
tsäänssit asiassa.
Niin kauan kun toinen on edes hetkittäin mukana yrittämässä niin on toivoa plussasta :shy:!
Olisi meilläkin ukkeli ollut varsin tyytyväinen kahteen lapseen jo silloin vuonna kivi ja kuokka.. Hitaasti on "lämmennyt" ajatukselle pitkän työstön jälkeen, mutta lopulta kuitenkin osaltaan parhaansa pannut. Eikä ikipäivänä mitään vauvakuumetta potenut :dummy:.

Ei joka mies osaa näitä tunteita ymmärtää..

View attachment 80644

Tämän aamun testi dpo 17/18.
Voisi se vahvempikin olla, mutta onneksi on sentään tässä kohtaa vahvempi kuin viimeksi.
Pakko ketjun ulkopuolelta kommentoida, että näyttää tismalleen samalta, kuin mun testi dpo 17 :) Hcg kontrolloitiin vielä 48h välein tällä viikolla ja oli täysin mediaanissa :)

Liitteet

• IMG_20190801_102225.jpg
    IMG_20190801_102225.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 134
Takaisin