Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AjattelinMahtavaa Wm, olet takaisin :)! Ja aika magein saatesanoin vielä, pidämme peukkuja tällekin plussalle! Mitäs tämän aamun testit näyttää?? Wm, hippunen, Helena? Muita?
Rönkkimä lääkäri edessä, saa nähdä onko vielä elämää matkassa..
Wm:lle kovasti onnea matkaan!
Lambille hyviä ultrakuulumisia!
Ja toivottavasti Helenallakin olis oikeesti nyt jännitettävää...
En testannut tänään, huomenna varmaan sit taas. Sain Hcg-labra-lähetteen viikon päähän ekasta labrasta, eli ensi viikolle.
Ne loput kilppariarvot katsottiin kans ja kaikki kuulemma Ok.

Wm:lle kovasti onnea matkaan!
Ja toivottavasti Helenallakin olis oikeesti nyt jännitettävää...
En testannut tänään, huomenna varmaan sit taas. Sain Hcg-labra-lähetteen viikon päähän ekasta labrasta, eli ensi viikolle.
Kiva, että kaikki hyvin :)Testi näyttää hyvältä!
En koe tarvetta verikokeelle. Näin hyvin ei mulla ole koskaan testi vahvistunut.
Pistän uuden ja vanhan testikuvan.
Keskustelin terkan kanssa ja ne ultraa elokuun lopussa. Ei meillä ennen ole ultrattu omassa tkssa. Ihan kiva kyllä.
View attachment 80619 View attachment 80620
Tarrasukkia
Ja onnittelut 
! 
.
. Sanoi että tällä voidaan estää 1/10 myrkytystapauksista..Mulla oli ihan perus odotusajan pimperolääkäri, toivotaan että sullakin on kohta sellainen edessä!
Kaikki mallillaan, sykekin hakkasi yhä lapsella
Mulla noita kilppariarvoja nyt kans seurataan, saa nähdä mitä tuloksia sieltä saa.
Oli muuten uusi tieto mulle nyt että jos ikä yli 40v ja jokin muu raskausmyrkytykselle altistava seikka myös matkassa(kaksoset/ensi raskaus /oman äidin myrkytys ym) niin ennen rv 16 suosittelevat aloittamaan aspiriinin (neuvolan neuvonnassa of course..) - no meni myöhäiselle mun kohdalla, ei kuulemma enää hyödytä. Sanoi että tällä voidaan estää 1/10 myrkytystapauksista..
Sori, alko naurattaa 
Vähänkö peukutamme teidän avioelämälle nyt!Tottakai tänne saa tulla. Mahtavaa päästä jännäämään testejä. Nyt sinua ja Hippusta. Itse pääsen hommiin vasta perjantaina ja ovis varmaan alkuviikosta. On ollut ukolla piiiitkäää työmatka. Kohta se on ohi.