----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oltiin serkkulassa päivä, puhelin jäi koko päiväksi kotiin, joten pääsin foorumille vasta nyt. :wacky:

Minullakin oli ennen vauvan syntymää epärealistisia kuvitelmia siitä, kuinka meidän vauva oppii pienestä pitäen tekemään tarpeensa lavuaariin vessahätäviestinnän avulla ja ollaan jo puolivuotiaana kuivia, jne, mutta käytännössä tuo oli täysin mahdotonta, lapsi kun nukkui 16-18 tuntia vuorokaudessa, ja pissasi aina nukkuessaan. Eikä myöskään ole pissannut vaipanvaihdon aikana kuin kerran elämässään, eli hyvin harvinaista se oli. Eikä lapsi koskaan herännyt märkiin vaippoihin eikä kakkavaippoihin, sen verran oli sikeäuninen. Onneksi on vaipat. :grin

Ja ihan Suomesta ostetuissa Pampers-vaipoissa on jostain syystä mukana voidetta, jossa ne löyhkät ovat mukana, nyt kun tarkistin tuosta pari vuotta parvekkeella karanteenissa olleen paketin kyljestä. Taitaapi olla tuo aloe vera joka siinä pahiten löyhkää. Kuukeloinnin perusteella se on noista listatuista aineista ainoa, joka haisee vahvasti.

IMG_20190724_230542.jpg

En ole oikein mitään synttäreitä juhlinut isosti, koska lähisuvussa on ollut ihmisiä, joilla on on pyöreät synttärit täsmälleen samana päivänä kuin minullakin, ja nuorimpana minun synttärini ovat hävinneet aina. Jos toinen täyttää 80 ja toinen 40, arvatkaa vain kenen syntymäpäivät ovat tärkeämmät.

Nelikymppisiä aioin viettää, mutta jäi sitten viettämättä tuon esikoisen raskauden takia. Ja sitten piti juhlia neljäkakkosia (koska 42 on hauska luku), mutta siinä kohtaa olin taas raskaana josta tuli keskeytynyt keskenmeno. Ja koska en ollut siihenkään mennessä juhlia viettänyt, totesin että anti olla, vietän joskus muulloin. 43 -- jälleen raskaana. Enkä tiedä jaksanko tulevana vauvavuonna 44-vuotissynttäreitäkään järjestää. Meh.

Jaaha, ei mulle tullutkaan uni tänä yönä, vielä ainakaan, huoh..Taitaa mennä päiväuniksi tämä reissu :sleep011 Kauheen levoton olo vaan, ei muuta ihmeellistä..

Hento haave miten olette saaneet vaunun noin viileäksi? Meillä on kokoajan kämpässä 26 ja kuolen... En olisi asunut täällä enää yhtään kesää.

Pottaan tutustuminen meilläkin aloitettiin heti kun poika osasi istua itse niin, ettei jatkuvasti tuuskahdellut milloin mihinkin suuntaan. Potta oli olkkarissa silloin ja poika myös istui siinä usein. Ei sinne kovin usein mitään ole tullut tähän päivään mennessä, mutta joskus kuitenkin.

Täällä odotellaan stimulaatiokierron alkua. Taysin käynti takana siis. Munasarjat kuulemma näytti hiljaisilta. ” Erikoisen hiljaisilta AMH-arvoon ja viimekertaiseen alkiomäärään nähden”. Että saas nähdä tuleeko tästä sitten enää yhtään mitään.

Kysyin, voiko johtua siitä, kun lääkkeellinen kierto ollut päällä niin pitkään. En saanut oikein selkeää vastausta. Näin maalaisjärjellä en yhtään ihmettele, että hiljaista on, jos puoli vuotta on ajettu lääkkeillä omaa hormonitoimintaa alas ja horrokseen. Ja hurjaa on, että sitten ruvetaankin taas lääkkeillä buustaamaan hormonitoiminta äärirajoille toiseen suuntaan.

Tän päivän oon hajoillut sitä, että raskaana olevan ystävän vierailu lähestyy. Tänään näin kuvan hänestä, enkä oo kyllä koskaan ennen kokenut itsessäni samanlaista reaktiota. Onneksi siis näin kuvan ensin. Ehdin tässä nyt jotenkin vielä purkaa tunteita ja sitte taas kasata itseni jotenkin visiitin ajaksi.

Ei tähän jälkeen kerran voi todeta kuin VMP. Musta on tullu kyllä varsinainen tunnelmanpilaaja.

Tsemppiä Hippunen! :Heartred
Minulle lääkärit ovat aina sanoneet, että jos tilanne on heidän mielestään toivoton, eivät he enää suostu hoitoja tekemään, etenkään julkisella puolella. Joten uskoisin sinullakin olevan edelleen toivoa. Päivä kerrallaan.

Hippunen jos sun kierto on normisti noin 27 niin letrot 5-10 saattaa olla aivan liian myöhään ja ovis tulla niistä huolimatta. Mutta ihmettelen kyllä kp9 ovista. Ja miksi otat 16h välein?

Takaisin