----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten teillä on lähtenyt elämä etenemään lapsen kanssa? Ja miten sinä jakselet sektion jälkeen?
Meillä ensimmäiset 2,5 viikkoa meni oikein hyvin, poika nukkui kun unelma ( 5-7 tuntia yössä) joten äiti sai kyllä levätä. Anoppi lähti kotiinsa niin pääsi siitäkin stressistä :rolleyes: vaikka oli hänestä kyllä apuakin. Nyt poika valvoskellut 4 yötä ja ollut tissillä köytännössä 24/7 joten nyt on unet jääneet aikalailla minimiin:wacky: olo on sen mukainen.

Sektiosta toipuminen mennyt yllättävän hyvin ja helposti, toisen kerran jo kerkesin käymään jälkitarkarkastuksessakin ja sain jo jumppaohjeita.
Kiitos täytyy sanoa lääkärille joka sektion teki, kyllä täällä ainankin sektio osataan tehdä. Haava ei ole kipeä ja siinä on myös tunto mitä ei kyllä aikaisemmissa sektio arvissa ole.

Ja kuten täällä on todettu meitä on moneen junaan. Toiset stressaa enemmän, toiset ottaa mitä elämä antaa. Toiset vihaa tuoksuja ja toiset rakastaa. Jotkut ei juo lainkaan ja toisille on pullo punkkua kiinnittymisajalla ok. Tosille imetys on kovin luonnollista toisille se on vaikeaa tai mahdotonta. Ja näiden asioiden takiako on muilla oikeus tuomita jokin ihminen vääränlaiseksi/ajatuksiaan vääräksi. Oikeasti? Sillon kannattaisi kurkata peiliin ja hommata elämä. Se menee ohi kun on kiire epäillä ja tuomita muita. Ugh, olen puhunut. Taas.

Kiitos Peppipupu, että huomioit tämän ja pidät palstan puolia :)

Näin se taitaa olla.

Mäkin haluan sanoa, että dissaus ei ole OK.

Se mitä haluan itsekin kuulla on tsemppaus, jota yritän kyllä valaa kaikille. Se on tämän palstan henki! :)

Plussaa aina kaikille!!!:cheers:cheers:cheers

Nyt mua jäi vaivaamaan, että tuntevatko jotkut tästä täällä kirjoittelevasta porukasta IRL, kuten Tähti viittasi?

Joidenkin muiden topickien kirjoittelijoilla on ollut jotain miittejä ja Muuta yhteydenpitoa, mutta mulle on ainakin muodostunut käsitys, että täällä ei kukaan vakikirjoittajista tunne toisiaan.
Kieltämättä tosin käynyt mielessä, että mahdetaanko syksyllä istua Miumaun kanssa yhtä aikaa Tayssin odotusaulassa.:)

Suski75 :) Mekin ollaan käyty asuntomessuilla, tosin jo aikaa sitten.
Silti halutaan jotain erilaista! Josko taas mennään uudestaan, koska aiotaan myydä asunto ja ostaa isompi omakotitalo.

Tontteja on katseltu jo aiemmin ja tulevan kodin sijainnilla on suuri merkitys :)

Tämän kertaisilla asuntomessuilla kiinnostavampaa on ympäristö kuin talot. Tosin yksi taloista on sisustettu upeasti voimakkain värein. Ei juurikaan valkoista. Loput on sitten sitä taattua skandinaavista valkoista tylsyyttä. Korian vanha kasarmi on hieno asuinympäristö. Ja jos joku teistä palstalaisista messuille eksyy lasten kanssa niin suosittelen käymään samalla reissulla Tykkimäen huvipuistossa tai Aqua parkissa. Toki Repoveden kansallispuistossa on upeita maisemia, jos on mahdollista tehdä parin päivän reissu.

Nyt mua jäi vaivaamaan, että tuntevatko jotkut tästä täällä kirjoittelevasta porukasta IRL, kuten Tähti viittasi?

Joidenkin muiden topickien kirjoittelijoilla on ollut jotain miittejä ja Muuta yhteydenpitoa, mutta mulle on ainakin muodostunut käsitys, että täällä ei kukaan vakikirjoittajista tunne toisiaan.
Kieltämättä tosin käynyt mielessä, että mahdetaanko syksyllä istua Miumaun kanssa yhtä aikaa Tayssin odotusaulassa.:)

Hippunen77 :) Meetingejä ollut. Tosi Ihan tässä sakissa ei olla niitä pidetty....mutta joo....ihan real!:grin

Kyllä tunnen ja tiedän :)

Aamun RFSU alkaa taas näytää vahvalta valeplussalta...:depressed:

Huomiseksi se kuihtuu ja kostuu pois. Tultiin Turkkilaisesta höyrysaunasta ja isolta uima-altaalta:p

Malttaa malttaa.
Dpo12

Last edited by a moderator:
Tai sitten nekin ovat juttuja, jotka eivät menneetkään todellisuudessa samoin kuin tekstissä...

Hippunen77 :) Meetingejä ollut. Tosi Ihan tässä sakissa ei olla niitä pidetty....mutta joo....ihan real!:grin

Kyllä tunnen ja tiedän :)
Nyt taisi mennä kyllä taas mielikuvituksen puolelle. Tämä sama totuuden värittely on sitä, mistä muut hermostuvat.

Tosin monia miittejä on pidetty, mutta tietääkseni ei 40/45+ ikäisten kesken.

Ulkosuomalaisella kuulostaa tiheän imun kaudelta :) . Ihanaa että teillä on lähtenyt sujumaan hyvin järisyttävästä aloituksesta huolimatta. :Heartred

Hippunen77, mehän voidaan laittaa Taysiin jotkut neilikat rintaan niin tunnistetaan toisemme jos satutaan samaan aikaan sinne! Siinähän olis ekat miitingit sitten hoidettu, eikö!? :D Oliko muita Taysilaisia? :wink

Mulla alkaa sumuttelut arviolta vähän ennen elokuun puoliväliä ja siitä sitten pistelyt ym joten jos kaikki menee suunnitellusti niin punktio on silloin elo-syyskuun vaihteen tietämillä. Millaiset suunnitelmat sulla Hippunen77 olikaan syksylle? :)

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinne <3

Ulkosuomalaisella kuulostaa tiheän imun kaudelta :) . Ihanaa että teillä on lähtenyt sujumaan hyvin järisyttävästä aloituksesta huolimatta. :Heartred

Hippunen77, mehän voidaan laittaa Taysiin jotkut neilikat rintaan niin tunnistetaan toisemme jos satutaan samaan aikaan sinne! Siinähän olis ekat miitingit sitten hoidettu, eikö!? :D Oliko muita Taysilaisia? :wink

Mulla alkaa sumuttelut arviolta vähän ennen elokuun puoliväliä ja siitä sitten pistelyt ym joten jos kaikki menee suunnitellusti niin punktio on silloin elo-syyskuun vaihteen tietämillä. Millaiset suunnitelmat sulla Hippunen77 olikaan syksylle? :)

Hep! TAYSiin tulisin, jos tärppäis!

Nyt taisi mennä kyllä taas mielikuvituksen puolelle. Tämä sama totuuden värittely on sitä, mistä muut hermostuvat.

Niin, tässä porukassa ei ole ollut. Niitä tapaamisia oli edellisen raskauden/vauvalaisten kanssa. Voisit Tähti olla vähän tarkempi niin muut ei hermostu. Eli 2016 porukan kanssa oli tapaamisia. Mä en niihin matkan takia päässyt, mutta pääkaupunkiseudulla asuneet tapasivat. Ja en nyt muista oliko jollain toisellakin paikkakunnalla. Täältä kaakonkulmalta meitä ei ryhmässä ollut kuin kaksi niin ei järjestetty mitään.

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinne :Heartred
Kyllä saa kiitollinen olla että kaikki sujui enemmän kuin hyvin ja poika on terve ja kasvaa.

Suomessa jos asuisin kuuluisin minäkin
Taysiin :wink toki meille ei enään koskaan tule lapsia , mutta miittingiin olisin jopa saattanut tulla

Yölento :wink Kiitos vinkistä. On ystäviä palstan kautta.

Kyllä live ystäviäkin täältä voi ihan kaikki saada, ja olenkin saanut:wink Kaveriksi vaan!:cheers

Välimatkat on usein este, mutta miksi ei.....:cheers

Yölento :wink Kiitos vinkistä. On ystäviä palstan kautta.

Kyllä live ystäviäkin täältä voi ihan kaikki saada, ja olenkin saanut:wink Kaveriksi vaan!:cheers

Välimatkat on usein este, mutta miksi ei.....:cheers
Hienoa ja mukava sinulle. Tämän ketjun kirjoittajissa vain ei taida olla enää näitä, joita olet tavannut.

Minä olen käynyt parinkin eri ketjun miiteissä ja mukavia ihmisiä on ollut, samanlaisia mitä ovat täällä netissäkin.

Minäkään en ole ketään livenä nähnyt. Olisiko ketjun alkuajoista ollut miittejä?

Peppipupu :) Ei ole tässä ketjussa.

Tässä ketjussa eletään näköjään sillä ajatuksella, että "onko meitä vai ei?!".

Meillä on vauva mahikset 0.8% --->>>

Täällä kyllä on viihdytty, mutta sitten tunteet purskahtaa ilmaan. Jospa pistetään kaikki 0....% piikkiin.

Toivottavasti kaikki ymmärtää, että ketjun.pitäjä on samantasoinen kaukkien ketjulaisten kanssa ja on myös yrittämässä vauvaa ja tarvitsee tukea muilta:smiley-angelic003

Takaisin