T
Tähti ★
Vieras
Mä en usko että Tähti on todellinen henkilö. Mun BS-tutka on vilkkunut alusta lähtien. Enkä ole ensimmäinen joka näin kokee. Se pelaa täällä jotain virtuaalipeliä, keksityllä elämällä ja keksityillä juonenkäånteillä. Niin paljon omituisia ristiriitaisuuksia ihan jatkuvasti, asiat muuttuu täysin päinvastaisiksi ja selitykset on outoja. En käsitä miten kukaan voi olla niin sinisilmäinen että uskoo noihin juttuihin. Lienette huomanneet, että tää sama epäilys nousee esiin aina säännöllisin väliajoin, ja aina joku kyllästyy siihen keksittyyn hahmoon. Kun täällä muut on aitoja ihmisiä, omilla kipeillä tarinoillaan ja tunteillaan esillä, vaikka anonyymisti ollaankin. Silloin se feikki paistaa läpi. Ei ole kyse mistään dissaamisesta, vaan siitä että yksinkertaisesti valheellisuus paistaa läpi. Mä oon allerginen sellaiselle, ja mun mielestä se on noloa, että joku jaksaa puolustaa sellaista toimintaa. Kuten sanoin, en ole tosiaankaan ensimmäinen joka tän on huomannut - enkä takuulla viimeinen.
Hentohaave :) Tämä on vain sinun mielipiteesi.
Tässä on erikoista havaita, että joku kokee minut epätodelliseksi....mun elämä on aika tavallista ja olen niin REAL, kuin olla ja voi. En pidä feikeistä, mitta sitten en lähde syyttelemään ketään vain omam mielipiteen vuoksi. Enhän minäkään epäile sinunkaan todellisuuttasi ja kirjoituksiasi täällä.
Eikä livenäkään kaikki ihmiset tule toimeen ja kemiat osu yhteen. Sille ei vain voi mitään.
Voin hyväksyä pyyntösi olla kommentoimatta sinun viesteihisi, enkä ole niihin juuri kantaa ottanutkaan. Tsempannut olen kyllä! :) Koitathan tehdä itse samoin, niinhän sitä aiemmin itse minulta pyysit!:angelic:
Plussaa palstalle täältä etelästä!!

Odottelu ei ole minunkaan vahva puoleni..
Jotenkin sen rouvan kanssa oli vaan niin helppo jutella. Sain kaupan päälle vielä Rodos -kestokassin 
Hauskan näköisiä veijareita, kun on matkoilla niihin törmännyt.