----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en usko että Tähti on todellinen henkilö. Mun BS-tutka on vilkkunut alusta lähtien. Enkä ole ensimmäinen joka näin kokee. Se pelaa täällä jotain virtuaalipeliä, keksityllä elämällä ja keksityillä juonenkäånteillä. Niin paljon omituisia ristiriitaisuuksia ihan jatkuvasti, asiat muuttuu täysin päinvastaisiksi ja selitykset on outoja. En käsitä miten kukaan voi olla niin sinisilmäinen että uskoo noihin juttuihin. Lienette huomanneet, että tää sama epäilys nousee esiin aina säännöllisin väliajoin, ja aina joku kyllästyy siihen keksittyyn hahmoon. Kun täällä muut on aitoja ihmisiä, omilla kipeillä tarinoillaan ja tunteillaan esillä, vaikka anonyymisti ollaankin. Silloin se feikki paistaa läpi. Ei ole kyse mistään dissaamisesta, vaan siitä että yksinkertaisesti valheellisuus paistaa läpi. Mä oon allerginen sellaiselle, ja mun mielestä se on noloa, että joku jaksaa puolustaa sellaista toimintaa. Kuten sanoin, en ole tosiaankaan ensimmäinen joka tän on huomannut - enkä takuulla viimeinen.

Hentohaave :) Tämä on vain sinun mielipiteesi.

Tässä on erikoista havaita, että joku kokee minut epätodelliseksi....mun elämä on aika tavallista ja olen niin REAL, kuin olla ja voi. En pidä feikeistä, mitta sitten en lähde syyttelemään ketään vain omam mielipiteen vuoksi. Enhän minäkään epäile sinunkaan todellisuuttasi ja kirjoituksiasi täällä.

Eikä livenäkään kaikki ihmiset tule toimeen ja kemiat osu yhteen. Sille ei vain voi mitään.

Voin hyväksyä pyyntösi olla kommentoimatta sinun viesteihisi, enkä ole niihin juuri kantaa ottanutkaan. Tsempannut olen kyllä! :) Koitathan tehdä itse samoin, niinhän sitä aiemmin itse minulta pyysit!:angelic:

Plussaa palstalle täältä etelästä!!:p

Joka vuosi tulee mietittyä jos saisi aikaiseksi käydä, ja yhtä monta kertaa toteutus jää puolitiehen. :lurking:

Tänä vuonna olisi kiinnostanut nähdä miten vanhat kasarmirakennukset on taipuneet asunnoiksi, ja Kouvola olisi ollut suht lähellä mökkiä. Tule kertomaan vaikutelmia kun kotiudutte!

Joo mä tulen! Muakin kiinnostaa tuo sama, kun ei muilla messuilla ole ollut sellaista aiheena.

Täällä on dpo 8 ja ei siiten mitään oireita. Viime kierrossa kuumotti poskia ja dpo8 meni maha sekaisin. Mutta en ole pettynyt kun olen varma, että missattiin koko homma. Vaikka silloin dpo-1 hommailtiinkin. Siitä seuraava oli vasta dpo4 kun otti päähän niin kovin. En osaa selittää mutta on täysin epäraskautunut olo. Synttärit ensiviikolla. 43 ja tiimalasin hiekka vaan valjuu. Mun kuvitelma/unelma/haaveilu lapsettomasta elämästä ei ole vielä oikein onnistunut. Koittanut katsella koiranpentuvideoita ja suunnitella uuden kodin sisustusta. Siihenkin vielä niin pitkä aika. Marraskuussa. Miksi kaikkea pitää aina vaan odottaa? Kärsivällisyys ei ole mun hyve todellakaan!

Helena, pari kertaa olen käynyt asuntomessuilla, mutta ei ole ihan minua varten. Rakentamisesta en ole kiinnostunut ja sisustuksessa minulla on ihan oma tyyli.

Meilläkään ei tarvetta enää katsella taloa tai sisustaa, mutta muuten vaan mennään ja se meidän mukana tuleva pariskunta miettii ratkaisuja, joten tarvitsevat ideoita ja on sitten kiva tehdä aikuisten reissu heidän kanssaan :happy:

Täällä on dpo 8 ja ei siiten mitään oireita. Viime kierrossa kuumotti poskia ja dpo8 meni maha sekaisin. Mutta en ole pettynyt kun olen varma, että missattiin koko homma. Vaikka silloin dpo-1 hommailtiinkin. Siitä seuraava oli vasta dpo4 kun otti päähän niin kovin. En osaa selittää mutta on täysin epäraskautunut olo. Synttärit ensiviikolla. 43 ja tiimalasin hiekka vaan valjuu. Mun kuvitelma/unelma/haaveilu lapsettomasta elämästä ei ole vielä oikein onnistunut. Koittanut katsella koiranpentuvideoita ja suunnitella uuden kodin sisustusta. Siihenkin vielä niin pitkä aika. Marraskuussa. Miksi kaikkea pitää aina vaan odottaa? Kärsivällisyys ei ole mun hyve todellakaan!

Tsemppiä :Heartpink Odottelu ei ole minunkaan vahva puoleni..

Mä kävin eilen shoppailees Rodoksen vanhassa kaupungissa. Päädyin yhteen kojuun ostamaan tytöille mekot. Myyjänainen oli hyvin iloinen ja energinen. Sanoi, että hänellä on kaksi tyttöä ja kaksi poikaa ja että onpa meillä kiva perhe. Totesin hänelle, että minäkin haluaisin vielä yhden lapsen. Hän siihen, että no kuule, eihän se tarvi ku yhden viini-illan miehen kanssa, kun kerran tulen yhtä helposti raskaaksi kuin hän. Niinpä.. Mies häpes silmät päästä taas mun suurta suuta siinä vieressä :confused2:hilarious: Jotenkin sen rouvan kanssa oli vaan niin helppo jutella. Sain kaupan päälle vielä Rodos -kestokassin :grin

Odottelu on kyllä niin syvältä.

Lapsettoman elämän konkreettinen suunnittelu on/oli ainakin musta tosi haastavaa yritysaikana - jos edes puoliaktiivisesti toivoo plussaa, muu jää väkisinkin vähän abstraktiksi.

Peppipupu :) Kärsivällisyyttä, niin plussaa sinulle toivon!!:cheers

Mä en koe että mun velvollisuus on tällä palstalla ymmärtää ongelmaisia ihmisiä, jotka kehittää itselleen vale-identiteetin ja kirjoittelee keksittyjä tarinoita elämästään. Voi olla että heillä on ongelmia oikeassa elämässään. Jos olisin psykoterapeutti tai sosiaalityöntekijä, mun tehtävä olisi auttaa ja ymmärtää. Täällä olen omana itsenäni, ja oletan/odotan että muutkin keskustelijat ovat. Jos on kovin vaikeita ongelmia elämässä, niin ehkä tämä ei ole oikea paikka sellaisille ihmisille. Ehkä mun tehtävä täällä ei ole tukea ja tsempata niitä, jotka on täällä ihan eri syistä kuin mitä sanovat olevansa. Tää palsta on mun ymmärryksen mukaan lähinnä lapsettomuusongelmaisille vertaistueksi. Mä odotan täällä muilta keskustelijoilta aitoutta, ja se että huomaan kun joku keksii juttuja saadakseen huomion kiinnitettyä itseensä - se vaan ei musta kuulu tällaiseen keskusteluun. Enkä koe että mun tarvis täällä sellaista ymmärtää saati hyväksyä.

Hentohaave :) Jokainen itse valitsee missä on, tämä palsta on jokaiselle täysin vapaaehtoinen :)

Ongelmapalsta tämä ei ole, vaan vauvakuumeilu palsta. Toki keskustella voi myös muusta, koska ihminen on kokonaisvaltainen ja meillä täällä ikäryhmässsä ---45++ plussat on tosi tiukassa. Promillekerho on vaan fakta!:sad001

Tavallista ihmeellisempiä ongelmia ei tunnu täällä kellään olevan, eikä edes itsellä. Kukaan ei ole täydellinen.

Jos haluat jotain ihan muuta, suosittelen vaikka tekemään oman ketjun. Toki ois kiva, että viihdyt täällä, koska tuot mukanasi oman "tunneperäisen" maailman.....

Mutta kosmos meitä yhdistää :) Silti en lähde hyökkäämään kirjoitustasi kohtaan, koska olet täällä palstalla vasta uusi ja me monet tunnetaan toisemme jo vuosien takaa...jopa ihan livenä!:laughing002

Odottelu on kyllä niin syvältä.

Lapsettoman elämän konkreettinen suunnittelu on/oli ainakin musta tosi haastavaa yritysaikana - jos edes puoliaktiivisesti toivoo plussaa, muu jää väkisinkin vähän abstraktiksi.
En missään vaiheessa pystynyt suunnittelemaan loppuelämää täysin ilman lapsia. En tiedä, olisiko se onnistunut sittenkään, jos hoidot olisi pitänyt lopettaa tuloksettomina. Ja siis tuolla tarkoitan sitä aikaa kun minulla ei ollut esikoistakaan. Tämän toisen saaminen ei ole millään tavalla yhtä kriittisen tärkeää kuin ensimmäisen, ja yksilapsisena perheenä elämiseen kyllä olisin voinut sopeutua.

En missään vaiheessa pystynyt suunnittelemaan loppuelämää täysin ilman lapsia. En tiedä, olisiko se onnistunut sittenkään, jos hoidot olisi pitänyt lopettaa tuloksettomina. Ja siis tuolla tarkoitan sitä aikaa kun minulla ei ollut esikoistakaan. Tämän toisen saaminen ei ole millään tavalla yhtä kriittisen tärkeää kuin ensimmäisen, ja yksilapsisena perheenä elämiseen kyllä olisin voinut sopeutua.

Suski75 :) Samat fiilikset ennen esikoista.

Tämä toinen nyt tulee, jospa luoja sen vielä soisi....:cheers

Helena, pari kertaa olen käynyt asuntomessuilla, mutta ei ole ihan minua varten. Rakentamisesta en ole kiinnostunut ja sisustuksessa minulla on ihan oma tyyli.
Minäkään en ole asuntomessuilla käynyt. Lähinnä siksi, että minkään uuden rakentamiseen ei ole varaa, ja siksi että olen ihan lopen kyllästynyt "skandinaaviseen pelkistettyyn sisustukseen" joka omassa mielessäni on sama kuin kolho ja steriili sairaalaympäristö. Suomen luonnossa on muutenkin niin vähän aikaa mitään muuta väriä kuin mustaa, harmaata tai valkoista, niin niitä en jaksa katsoa sisätiloissa ollenkaan.

Ahaha, olisi oikeastaan aika mahtavaa jos joku ukkeli olisi niin innoissaan odotus/vauvapalstasta että lähtisi täysillä larppaamaan kuumeilevaa keski-ikäistä naista. Lukisi aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja haastattelisi naispuolisia tuttavia asiasta. :hilarious:

"Niin miten sulla raskausoireet alkoi, oliko alavatsan nippailuja tai nänniarkuutta...?" *Tekee muistiinpanoja*

"Ei kun ihan vaan mielenkiinnosta kyselen"
Olen taas ajatellut, että jos joku aikuinen mies tosiaan yrittäisi vauvapalstalla naista esittää, olisi hänen tekstinsä todennäköisesti faktojen suhteen paikkansa pitävämpää kuin keskimääräisen palstamamman. Mies kun joutuisi naista esittääkseen tekemään taustatutkimusta googlesta tms, eikä voisi suoraan tulkita joka ikistä tuntemustaan raskausoireeksi, kuten monet naiset tekevät.

Minäkään en ole asuntomessuilla käynyt. Lähinnä siksi, että minkään uuden rakentamiseen ei ole varaa, ja siksi että olen ihan lopen kyllästynyt "skandinaaviseen pelkistettyyn sisustukseen" joka omassa mielessäni on sama kuin kolho ja steriili sairaalaympäristö. Suomen luonnossa on muutenkin niin vähän aikaa mitään muuta väriä kuin mustaa, harmaata tai valkoista, niin niitä en jaksa katsoa sisätiloissa ollenkaan.

Suski75 :) Mekin ollaan käyty asuntomessuilla, tosin jo aikaa sitten.
Silti halutaan jotain erilaista! Josko taas mennään uudestaan, koska aiotaan myydä asunto ja ostaa isompi omakotitalo.

Tontteja on katseltu jo aiemmin ja tulevan kodin sijainnilla on suuri merkitys :)

Olen taas ajatellut, että jos joku aikuinen mies tosiaan yrittäisi vauvapalstalla naista esittää, olisi hänen tekstinsä todennäköisesti faktojen suhteen paikkansa pitävämpää kuin keskimääräisen palstamamman. Mies kun joutuisi naista esittääkseen tekemään taustatutkimusta googlesta tms, eikä voisi suoraan tulkita joka ikistä tuntemustaan raskausoireeksi, kuten monet naiset tekevät.

Ehkä jossain thaikuissa ois.....siellä ei erota kadullakaan naista miehestä....ja on viä "bi:n" lisäksi kolmaskin sukupuoli:wideyed: :joyful: Hauskan näköisiä veijareita, kun on matkoilla niihin törmännyt.

Mun puolesta täällä voidaan olla kaikki pelkkiä mielikuvitushenkilöitä, koska ollaan yhteydessä virtuaalimaailmassa.
Ei yhtään haittais:laughing002

Mutta koska me täällä jopa ihan tunnetaan toisiamme, niin mielikuvitushahmot sit ois lähinnä jo liian FUN!!!:laughing001 :laughing021

Takaisin