----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hento haave dpo8 on kovin aikaista. Mulla minusta oli kiinnittymisyritys vasta dpo7 eli ei näkyisi kyllä mitään seuraavana päivänä vielä. Olemme toiveikkaina, että vaeltaja-vauva vielä ilmoittelee itsestään!

Jäitä hattuun! Kyllä sitä nuoremmillakin plussan saaminen voi kestää kevyesti vuoden ja vähän toistakin. Tässä iässä voi mennä tietysti vielä pidempään.

Eihää... voiko olla noin pieni se määrä? :nailbiting: Ja mä oon 48v... mitähän mahtaa olla mun kelvolliset munat? 1 kymmenessä vuodessa :confused005 Just tällanen tieto kyllä tekee ihan luovutusfiiliksen :sad001
48-vuotiailla on aika varmasti yksilöllistä vaihtelua vielä enemmän kuin nuoremmilla. Joillakin on tässä iässä jo vaihdevuodet. Niin kauan on toivoa, kun on jonkinlainen kierto. Eikä siihen vauvaan tarvita kuin yksi priima ja pirusti tuuria.

Hento haave kukaanhan ei voi tuota faktisesti todetakaan. Paitsi ehkä Suski jollain tasolla. Oliko sulla kuinka monta munaa ivf keräyksessä ja montako niistä siis oli priimaa?

Täällä sit missattu kivasti tuo ovisplussa kun ollaan kylässä. Ei ihan tossa olohuoneen sohvalla nukkuessa sit viitsinyt. Ottaa päähän... Mietin pitäisikö oman itsensä takia pitää ainakin kk taukoa tässä yrityksessä. Siis ettei söisi letroja ja tikuttelisi. Menee hieman tunteisiin näemmä mulla...

Takaisin