----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hutiin menee täälläkin...kipulääkeresepti kourassa ja dpo5.....

Ja nythän kipulääkkeitä ei saisi ottaa.

Plussaa kaikille!:cheers

Toivottavasti ei - tulehduskipulääke kuitenkin ja taitaa olla kovempaa ainetta, kuin burana...
Onko siis voltaren tabletteina? Multa ainakin se oli kiellettyjen listalla, ja asiasta mainitaan myös ohjeissa. Toisaalta, jos muuten on täysrampa niin vaihtoehtoja ei juuri ole... :sad001

"Naiset, jotka suunnittelevat raskautta

Voltaren Rapid saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Älä ota Voltaren Rapid -tabletteja, jos suunnittelet raskautta tai sinulla on vaikeuksia tulla raskaaksi, ellei se ole aivan välttämätöntä."

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=3231&i=NOVARTIS_VOLTAREN RAPID

Onko siis voltaren tabletteina? Multa ainakin se oli kiellettyjen listalla, ja asiasta mainitaan myös ohjeissa. :sad001

Voltaren Rapid saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Älä ota Voltaren Rapid -tabletteja, jos suunnittelet raskautta tai sinulla on vaikeuksia tulla raskaaksi, ellei se ole aivan välttämätöntä."

Motto78 :) On tabletti.

Heitin toiveet jo samantien kaivoon tässä kierrossa:sad001 Vielä ei ole kiinnittynyt ja nyt nämä tabletit ainakin lähes 100% estää sen..:sad015

Ei ole muutakaan, joka auttaa ja kyseessä kuuri. Eli välttämättömyydestä kyse.

Auts. No minkäs kivulle mahtaa. Hoidettava on.

Juu, jospa buranalla menisikin ohi, voisi vaikka kiinnittyäkin hyvällä tuurilla....

Lääkärin kanta oli kuitenkin, että mikäli testissä olisi jo plussa, niin silloin ei tietty määräisi kyseistä ainetta. Mutta tätä aiemmin ei voida edes tietää onko munasolu hedelmöittynyt, joten enaisijaisesti kipu on silloin hoidettava.

Motto78, mitä varten sinä sait tätä lääkettä?

Multa ainakin se oli kiellettyjen listalla, ja asiasta mainitaan myös ohjeissa. Toisaalta, jos muuten on täysrampa niin vaihtoehtoja ei juuri ole... :sad001

Motto78 :) Vammat tekee rammoiksi ja kyllä on täysrampa,, etenkin kun selkävammasta on kyse.

Kerran olen saanut tämän kuurin aiemmin ja siitä on kahdeksan vuotta aikaa. Osuipa sitten tähän hetkeen, että kivun piti uusia:sad001

Burana tilapäisesti on riittänyt :)

Last edited by a moderator:
Juu, jospa buranalla menisikin ohi, voisi vaikka kiinnittyäkin hyvällä tuurilla....

Lääkärin kanta oli kuitenkin, että mikäli testissä olisi jo plussa, niin silloin ei tietty määräisi kyseistä ainetta. Mutta tätä aiemmin ei voida edes tietää onko munasolu hedelmöittynyt, joten enaisijaisesti kipu on silloin hoidettava.

Motto78, mitä varten sinä sait tätä lääkettä?
Hitsin hitsi. Toivottavasti saat itsesi yhdellä kuurilla kuntoon eikä uusintaa tarvita pitkään aikaan!

Mulla tuo määrättiin kun lähes koko oikea puoli yläkroppaa oli tulehtunut. Remppasin ensiasuntoa ja ylitasoitin kaikki seinät kolmeen kertaan huonoilla välineillä -> oikea käsi peukalonivelestä, ranteesta ja kyynärpäästä aina lapaan ja rintalihakseen asti. Kahden viikon täyslepo oikealle kädelle (en saanut edes kääntää kirjan sivua) ja voltarenkuuri. :meh:

Hitsin hitsi. Toivottavasti saat itsesi yhdellä kuurilla kuntoon eikä uusintaa tarvita pitkään aikaan!

Mulla tuo määrättiin kun lähes koko oikea puoli yläkroppaa oli tulehtunut. Remppasin ensiasuntoa ja ylitasoitin kaikki seinät kolmeen kertaan huonoilla välineillä -> oikea käsi peukalonivelestä, ranteesta ja kyynärpäästä aina lapaan ja rintalihakseen asti. Kahden viikon täyslepo oikealle kädelle (en saanut edes kääntää kirjan sivua) ja voltarenkuuri. :meh:

Motto78 :) Mulla sama, koko yläkroppa tulehtunut. Innoistuin kesälomasta niin, että vedin hurjan kuntolenkin liian heikoilla selkälihaksilla. Sitä kun jököttää työpöydän ääressä ja paikat jumittuu, etenkin tavallista herkemmin selkävammaisena.

Kuuri on kova ja lyhyt, ainakin olisi ohi ennen loppukiertoa. Tosin, veikkaampa, että kiinnittyminen menee hutiin tämän takia:sad010

Minulla meni kyllä koko yritysaika ilman tulehduskipulääkkeitä, vaikka oli monenlaista vaivaa ja vikaa. Pahin kohta oli nivus+polvitulehdus, onneksi molemmat oikealla puolella. Panadol ja lepo olivat lääkkeenä, silloin oli kotiinkin mennessä portaita paljon. Vasen jalka edellä pääsin ylös. Oli myös selkä-, niska- ja käsivaivaa, mutta ilman lääkkeitä oli pärjättävä. Erilaisia niveltukia käytin ahkeraan.

Peppipupulle lohdutukseksi, että se perjantain talletus voi olla riittävä, kun on luomusiemennys ja nuori mies. Meidän pysyvä plussa tuli miehen työmatkan aikaan, sunnuntaina talletus, torstaina ovis.

Kalevalainen jäsenkorjaaja vois ehkä auttaa selkähommaan lääkkeettömästi. Jos on vielä aikaa ennen reissua käydä. Mä oon hoidattanu polvia sekä selkää sellasella, ja on auttanut.

Hentohaave :)
Ns. terveelle varmasti tehokas :wink

Tulehdukseen ja murtumissa en luottaisi, kuin alan lääkäriin.

Nyt ehditään pakkaamaan laukut ja sitten jo aika pian mennäänkin.

Last edited by a moderator:
Minulla meni kyllä koko yritysaika ilman tulehduskipulääkkeitä, vaikka oli monenlaista vaivaa ja vikaa. Pahin kohta oli nivus+polvitulehdus, onneksi molemmat oikealla puolella. Panadol ja lepo olivat lääkkeenä, silloin oli kotiinkin mennessä portaita paljon. Vasen jalka edellä pääsin ylös. Oli myös selkä-, niska- ja käsivaivaa, mutta ilman lääkkeitä oli pärjättävä. Erilaisia niveltukia käytin ahkeraan.

Peppipupulle lohdutukseksi, että se perjantain talletus voi olla riittävä, kun on luomusiemennys ja nuori mies. Meidän pysyvä plussa tuli miehen työmatkan aikaan, sunnuntaina talletus, torstaina ovis.

Yölento :) Hienoa, että pärjäsit ilman kipulääkkeitä.

Niin pärjäsin minäkin myös. Koko raskausaika töissä meni täysin ilman lääkkeitä ja ilman sairaslomia.

Saadaan olla ylpeitäkin itsestämme!:joyful:
Vieroksun aina edes puolikasta buranaa, ellei todella satu.

Kipu ei ole mukava seuralainen:happy118

Yölento :) Hienoa, että pärjäsit ilman kipulääkkeitä.

Niin pärjäsin minäkin myös. Koko raskausaika töissä meni täysin ilman lääkkeitä ja ilman sairaslomia.

Saadaan olla ylpeitäkin itsestämme!:joyful:
Vieroksun aina edes puolikasta buranaa, ellei todella satu.

Kipu ei ole mukava seuralainen:happy118
Minulla kipu on ollut seuralaisena siitä lähtien kun täytin 30 vuotta. Kipuunkin tottuu ja aika harvoin siihen lääkkeet auttaa. Nivustulehdus kyllä paranee lääkkeillä viikossa, ilman lääkkeitä meni kuukauden verran. Muut niveltulehdukset minulla kestää joka tapauksessa oman aikansa, niin ei viitsi itseään kiusata lääkkeillä. Tulehduskipulääkkeistä ei suolistobakteeritkaan tykkää.

Yölento samaa mieltä. Olen jättänyt pois kaikki tulehduskipulääkkeet joita reumassa määrätään. En koe että sen muutaman päivän nopeammin parantuminen olisi lääkkeiden arvoista. Näistä peruslääkkeistä jo vatsa niin kovilla. Sitä paitsi niistä kipulääkkeistä ei mulla ollut kipuun apua. Jänne ja nivelkivut vaatisivat mulla jotain Lyrican tapaista ja sitten en olisi elossa. Olen tottunut jo siihen, että joka päivä jonnekin sattuu ja kaikkea ei voi tehdä ainakaan juuri silloin kun haluaisi.

Takaisin