----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin hommaas tukisukat lentoja varten + vaikka mitä muuta reissua varten :joyful:

Helena80 :) Koska teidän lento on?

Me lähdetään ensi tiistaina.

Täälläkin osteltu mekkoja, rantatossuja...taaperolle oma matkalaukku jne....kaikkea kivaa ja tarpeellista :)

Ai niin ja tukku raskaustesttejä :)

Hitto. Punaviini loppui. Miks nää piinapäivät on niin piiiitkiä? Dpo 6 vasta! Eikä mitään oireita. Oviksen aikaan nännit aristi mut ei enää.

Tuntuu kyllä että tekemistä piisaa, mutta illalla kun katon kiertotaulukkoa niin on tunne että ihan samaa kiertopäivää on tässä jo viikko junnattu :happy093.Miksei aika jo kulu!

No, mies lähti eilen kotiinsa pitemmäksi aikaa. Raivaamaan ja pakkaamaan, jos se edes joskus tän vuoden puolella pääsis muuttamaan mun luo. Tänään sain puutarhaa raivattua aika kivasti, pari tuntia meni pihaa kitkiessä. Sitten laitettiin lasten kanssa yhdessä ruokaa ja saunottiin. Mut vaikka kuinka on kivaa tekemistä ja ihanaa kun on loma, ja tavallaan päivät loppuu kesken eikä ehdi tekee kaikkee mitä haluaisi, niin SILTI nää kiertopäivät m a t a a eteenpäin... kai se on huomenna haettava uus punkkupullo, jotta illat edes menis joutuisammin :laughing025

Hentohaave :) Pakotat minun toteamaan, että tarvitset työpaikan!:laughing002

Plussa testiin!:cheers

Jihuuu! Ja just talletettiin! Huomenna ollaan sukujuhlissa ja käskin miehen keksiä mihin päästään tekemään vauvaa. Yötä miehen tädin asunnossa niin hieman haasteellista...

Liitteet

• sketch-1562335067319.png
    sketch-1562335067319.png
    61.2 KB · Katsottu: 201
Aina yhtä ihanat menkat..Kyl on kipee maha. Päikkärit ja sitten pakkaamaan!

Helena80 :) uusi kierto ja sitäkautta plussa kehiin:cheers

Nyt matkalla aurinkoa: D-vitamiinia! :)

Myös kannattaa ottaa kaikki mahdolliset vitamiinit, sekä etenkin E ja A.

Joo tuo dhea jakaa lääkäreiden mielipiteet. Jo aiemmissa hoidoissa siitä kyselin niin silloinen lääkäri tuntui pitävän humpuukina. Ja nyt tämä lääkäri taas kertoi että tutkimustulokset ovat ristiriitaisia, mutta koska siitä ei haittaakaan ole niin mikseipä voi kokeilla. Mulla molemmissa kahdessa aiemmassa ivf:ssä on tullut 7 vai 8 munasolua, en muista enää kunnolla, kaikki oli kypsiä ja hedelmöittyi ja puolet lopuksi oli siirtokelpoisia. Viimeisestä hoidosta onnistunut ja alkunsa saanut poikamme oli alunperin ainoa blasto mitä on saatu kasvatettua niin pitkälle, muut siirreltiin 3-4 päiväisinä. Mulla on matala amh, mitattu viimeksi ennen hoitoja eli siitä on jo aikaa, silloin oli 0.8. Silti (vai siitä syystä!?) lääkäri on pitänyt hoitojen vastetta hyvänä. Nyt sitä ei olekaan mitattu uudestaan eivätkä Taysissa määränneetkään mitattavaksi.
Mulla on jotenkin sellainen "nooh, katsotaan nyt sitten"- asenne tulevaa hoitoa kohtaan. Ajatukset on sillä mallilla että ei tästä saada plussaa kuitenkaan vaan sitten pitää ruveta repimään rahaa yksityistä klinikkaa varten. Toisaalta on positiivinen fiilis että päästään taas kunnolla yrittämään mutta toisaalta ei kovin toiveikas kuitenkaan. Ristiriitaista...

MiuMau79 :)
pyysin Klinikalta nyt keväällä tätä DHEA:aa, mutta sitä ei haluttu antaa. Pyyntö hukkui muiden ohjeiden sekaan.

Meinasin sitten ostaa sitä itse jostain, mutta luontaisliikkeistä ei saanut. Silti tuo DHEA kuullostaa kiinnostavalta, jos lasta ei ala kuulua. Takana reilu vuosi yritystä. Välissä oli letrot. Nyt luomuna mennään, ei letroja.

Luontaiskaupan Inositolin on ollut käytössä noin reilun 2kk ajan ja uskon jotenkin tämän tuovan sen plussan :)

IVF:ää kohtaan, mulla ei ole suurta uskoa tämän hoitomuodon onnistumisen suhteen ylipäänsä, (etenkään, kun on takana jo yksi epäonnistunut).

Last edited by a moderator:
Tottakai voi:grin! Pissipissi vaan! Tihrustetaan mielellään koska alkaa näkyä:happy:

Ihanaa reissua ja lomailua teille. Kyllä lomaplussa kävis kun pisteenä iille nyt:smiley-bounce012

Kiitos Lambi...lomaplussaa jahdaten :)

Hyvää odotuksen jatkoa!:Heartpink

Teemme ajoittain ns. foorumiartikkeleita haastattelemalla jotakuta foorumikäyttäjää tietystä aihepiiristä. Aiemmin näissä artikkeleissa ovat esiintyneet mm. reumalapsen äiti, pikkukeskosen äiti sekä yksin lapsihaaveensa toteuttanut äiti. Nyt haluaisimme kertoa tällä tavalla jonkun kypsemmällä iällä lapsesta haaveilevan tai lasta odottavan tarinan. Parhaiten juttuun sopisi henkilö, joka odottaa tällä hetkellä esikoistaan tai on vielä lapseton kuumeilija. Löytyisikö teidän joukostanne joku halukas? :) Artikkelissa ei toki tarvitse esiintyä oikealla nimellään, vaan yleensä niissä on kerrottu haastateltavan nimimerkki täällä foorumilla sekä sitten jokin "peitenimi" anonymiteetin varmistamiseksi.

Anyone? :)

Hehee, vieläkin pakkaillaan :wacky: Mies kyselee, että mitähän tarttis mukaan :grin Onneks tarttee vasta aamukymmeneltä lähteä :p

Helena80 :) Teillä on mahtavasti aikaa.

Miehillä muuten usein kestää ja viimetingassa laukkua raavitaan kokoon, kun taxi jo odottaa pihassa.

Ehdit vielä nukkuakin :)

Hehee, vieläkin pakkaillaan :wacky: Mies kyselee, että mitähän tarttis mukaan :grin Onneks tarttee vasta aamukymmeneltä lähteä :p
Meillä mies pakkaa vasta juuri kun ollaan lähdössä, mutta hyvin aina muistaa kaikki ottaa mukaan. Itse unohdin eilen taaperon vaipat, kun niitä niin vähän tarvitaan. Ei viitsi vieraassa paikassa kokeilla, onko sellainen yö, ettei satu vahinkoa.

Takaisin