Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä ajattelin tämän ihan sadon kannalta. Kaatosade ja myrskyt eivät ole viljelyksille ihan parhaita. Ukkonen on ihan komea, mutta voidaan hyvin odotella niitä syksymmällä. Kuvittele mansikat raekuuron jälkeen. Valmista hilloa pellolla?
Minulla on tämän raskauden toinen sokerirasitus huomenna. En ollenkaan jaksaisi saada mitään diagnoosia...

Onko sulla mimmoiset arvot ollut ekassa rasituksessa?
Mulla tuli dg viimeksi (tehtiin vain yksi rasitus) ja ihan puskista. Mutta sitten kotimittailuisss ei tullut koko raskauden aikana ainuttakaan poikkeamaa eli pysyi ihan ruokavaliolla aisoissa. Tosin en joutunut yhtään pinnimään ruokavalion eteen koska raskaus teki mulla sen, ettei tehnyt mitään mättöjä eikä herkkuja mieli. Painokin nousi vasta ihan vikoilla parilla viikolla vajaa kaksi kiloa. (Mulla ylipainoa kyllä.) Ja nekin varmaan ihan siitä viime kesän helteestä ym johtuvaa turvotusta.
Mutta siis, toivotaan että et narahda rasituksessa! :)
Onneksi he kaksin myös siivoavat
Voi apua. Onko noita tarjolla vain yhtä makua kerrallaan? Jos omalle kohdalle napsahtaisi cola, jää kyllä juomatta, Vaihtoehtona siis juominen ja juoman ylöstulo, joka ei taida olla toivottavaa kokeen onnistumisen kannalta.Mä en muista, oliko mulla vadelmanmakuista, mutta colanmakuista olen ainakin juonut. Hyi ällötys![]()

Voi apua. Onko noita tarjolla vain yhtä makua kerrallaan? Jos omalle kohdalle napsahtaisi cola, jää kyllä juomatta, Vaihtoehtona siis juominen ja juoman ylöstulo, joka ei taida olla toivottavaa kokeen onnistumisen kannalta.![]()
Minulla oli sokerirasituksessa sitruunaista sokerivettä.
Colaa en siedä yhtään ja vadelma olisi ehkä liian imelää, sitruunan sain juuri ja juuri alas. En siis tavallisesti juo limsaa enkä mehua, vettä ja kahvia vain.Oliko sitruuna hirveän makuista? Mulle olisi se varmaan ollut parempi kuin tuo cola![]()
.