----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä testaan vasta huomenna aamulla uudelleen. Tosin sit käytössä sofi one step ja pc eli ei niin herkät... Onkohan hyvä idea vai pitäisikö hakea sama apteq? Aika hurja ajatus että leroilla sit onnistuisi. Vaikka amhn perusteella hyvin pienet mahdollisuudet.

Jospa minäkin saisin vähän taas osallistuttua. Talven olenkin viettänyt melko hiljaiseloa ja sysännyt hommaa taka-alalle. Nyt kuitenkin ukko kotiutui reissusta ja juuri sopivasti ovistesti näytti plussaa eilen. Tänä aamuna oli semmoiset juilinnat, että jotain oli pakko tapahtua. Kylvöjä ollaankin harrastettu nyt joka päivä ahkerasti. Katsotaan parin viikon kuluttua mitä kuuluu

Saakeli mulla olis tuplapakkaus pcn testejä. Ongelmana se, että kamala pissähätä 2h välein niin en saisi kunnon tulosta. Ja dpo vasta 13.

Muokattu viimeksi:
4A722717-D30B-4803-98D0-849B73BAB8ED.jpeg A3581255-6313-4679-8C15-58EB3F53C2F5.jpeg
Tällainen one step oli äsken päiväpissasta. Ei vieläkään voi haamuksi sanoa. Eilisistäkin tuossa ylempänä vähäinenkin väri kadonnut, eli ihan viivanpaikkoja.

Höh, nyt muuten vasta huomasin tuosta kuvasta, että tuo tämän päivän testi taitaa olla jotain eri erää/valmistajan, kun puuttuu nuo hcg kirjaimet. Ei siis ihan verrattavissa.

Saakeli mulla olis tuplapakkaus pcn testejä. Ongelmana se, että kamala pissähätä 2h välein niin en saisi kunnon tulosta. Ja dpo vasta 13.
Kyllä meille kelpaa lyhytkin pidätys:shy:! Ei oo sanottu etteikö näkyisi.
Ettei ihan jää koko päivä välistä..

Vähän juhannuksen vietto häiritsee viivojen seuraamista ja etenkin kommentointia, mutta täällähän näyttää tosi hyvältä ja Vastavirran akan negaa me ei vielä uskota, kun ei taida olla vielä riittävän pitkä kierto/dpo.

Niin että aamulla meille taas plussia ja haamuja <3

No helevetti. Pc blanco 2.5h pidätys (en pysty parempaan) dpo 13. Taidan sittenkin siirtyä takas odottamaan menkkoja.

Takaisin