----45+++++ kuumeiset

Mä testaan vasta huomenna aamulla uudelleen. Tosin sit käytössä sofi one step ja pc eli ei niin herkät... Onkohan hyvä idea vai pitäisikö hakea sama apteq? Aika hurja ajatus että leroilla sit onnistuisi. Vaikka amhn perusteella hyvin pienet mahdollisuudet.
Mulla pc ja sofi liuskat näyttää aivan samanlaista viivaa kuin apteq :) ovat herkempiä kuin uskoisi!
 
E546C042-1BC8-4A9A-8012-E85D6FE1C5B9.jpeg 220E982A-6F3F-42F4-99AB-AE9C82A34BAB.jpeg
Pelasin sitten upporikasta/rutiköyhää tässä ja dippasin digin samaan näytteeseen, vaikka nuo viivat ovat tosi haaleita. Nyt voisi sanoa, että pelottaa. Ylemmässä kuvassa siis kolme alinta tämän päivän testejä. Dpo 11.
 
View attachment 79323 View attachment 79324
Pelasin sitten upporikasta/rutiköyhää tässä ja dippasin digin samaan näytteeseen, vaikka nuo viivat ovat tosi haaleita. Nyt voisi sanoa, että pelottaa. Ylemmässä kuvassa siis kolme alinta tämän päivän testejä. Dpo 11.
No nyt!!!! Upea nähdä näitä! :hug007

Mitä seuraavaksi? Maltatko seurailla viivojen vahvistumista, vai käytkö labrassa arjen tullen?
 
No nyt!!!! Upea nähdä näitä! :hug007

Mitä seuraavaksi? Maltatko seurailla viivojen vahvistumista, vai käytkö labrassa arjen tullen?
Olen kai vähän shokissa. Yli vuosi kuitenkin yritetty. Saldona yksi keskeytetty tuulimuna rv9+6. En kai tässä vielä ainakaan mitään labraa ole suunnitellut. Voihan tuo vielä negaksi muuttua, kun ei vielä menkatkaan myöhässä. Tosin en kyllä osaa sanoa mikä mun oikea kierronpituuskaan on, kun ei ennen näitä Letroja ihan toiminut. Kp26(/28?).
Jos nyt jatkuu niin ne 3+ viikot haluan digissä ainakin nähdä. Harmittaa kun viimeksi en testannut muuta kuin 2-3 viikot ja siitä ehkä olisi voinut aikaisemmin jo nähdä, ettei kaikki ole kunnossa. Kun mulla oli hcg vain jotain 6000+ ja olen lukenut, että (muistaakseni) 3+ tulokseen pitää olla hcg jotain 20 000.
 
BAC3DB04-F0DC-4901-8964-7FD003AB08CA.jpeg 3B50DE2B-4198-4993-B673-F01148E2CE00.jpeg

Kyllä tää nyt surkealle vaikuttaa. :sad010

Molemmat testit haalistuu. Onestep selkeemmin. Yläkuvassa pc:t vahvin viiva dpo 19.
Ala kuvassa onestep 25. Vahvin viiva dpo 20. Tänään ihan selkeesti haaleenpi.

Tein samasta näytteestä myös digin, joka näytti edelleen samaa 1-2 kuin keskiviikkona. Huomenna ois 5+0. Pitäis näyttää jo 2-3.

Ja verikoetuloksia ei näy.
 
View attachment 79326 View attachment 79327

Kyllä tää nyt surkealle vaikuttaa. :sad010

Molemmat testit haalistuu. Onestep selkeemmin. Yläkuvassa pc:t vahvin viiva dpo 19.
Ala kuvassa onestep 25. Vahvin viiva dpo 20. Tänään ihan selkeesti haaleenpi.

Tein samasta näytteestä myös digin, joka näytti edelleen samaa 1-2 kuin keskiviikkona. Huomenna ois 5+0. Pitäis näyttää jo 2-3.

Ja verikoetuloksia ei näy.
Voi hitto, inhottavaa odotella epävarmuudessa. :sad001

Käytkö vielä toisessa verikokeessa? Siitä saisi varman tiedon hcg:n kehityksestä. Kunhan nyt siis saisit sen ekan arvon...
 
Käytkö vielä toisessa verikokeessa? Siitä saisi varman tiedon hcg:n kehityksestä. Kunhan nyt siis saisit sen ekan arvon...

Huomenna on lääkärin soittoaika. Katsotaan nyt mitä meinaa. Ite menisin kyllä heti huomenna uudestaan verikokeeseen. Jos nyt sais ne tulokset.

Tayssissa alkaa kesäsulku tän viikon jäljeen. Että sieltä ei saa sitten mitään apuja. Jos tää nyt kerran on mennäkseen huonosti, niin pakko saada tää episodit finaaliin mahd pian.

On tää niin syvältä. Ensin tahkota puoli vuotta tuloksettomia alkionsiirtoja ja sitten viimeisen kanssa vielä tämä.
 
View attachment 79326 View attachment 79327

Kyllä tää nyt surkealle vaikuttaa. :sad010

Molemmat testit haalistuu. Onestep selkeemmin. Yläkuvassa pc:t vahvin viiva dpo 19.
Ala kuvassa onestep 25. Vahvin viiva dpo 20. Tänään ihan selkeesti haaleenpi.

Tein samasta näytteestä myös digin, joka näytti edelleen samaa 1-2 kuin keskiviikkona. Huomenna ois 5+0. Pitäis näyttää jo 2-3.

Ja verikoetuloksia ei näy.
Ei nyt vielä heitetä sitä kirvestä kaivoon!!! Ymmärrän, kyllä, että on piinavaa. Viikkonäytölliset digit antaa kyllä suuntaviivoja, mutta ei ne ihan päivän päälle toimi. 1-2 vko ja 2-3 vko, niissä on molemmissa se kakkonen kuitenkin.
 
Ja edelleen, näytteen vahvuuteen vaikuttaa juodun nesteen määrä, hikoilu, rakkoaika, jne. Laimeasta näytteestä tulee haileammat viivat.
 
Kosmoskukka sovittiin sovittiin, mutta se eilinen ei oikein vakuuttanut. Huomenna aamulla (jos ei tänään ala) testataan miehen kanssa. Sanoin jo sille, että on menkat myöhässä, mutta en puhunut noista aikaisemmista testeistä.

Tissit on ihan tavalliset ja ei ole menkkaoireita. Mutta ei ole kyllä muitakaan oireita. Paitsi eilen aamulla etoi kun lapsi paistoi pekonia joka on mun herkkua.

Mutta kai nyt dpo 13 pitäisi joku haamu näkyä vaikka olisikin päiväpissa? Alkaisivat nyt jos meinaavat!
 
Kosmoskukka sovittiin sovittiin, mutta se eilinen ei oikein vakuuttanut. Huomenna aamulla (jos ei tänään ala) testataan miehen kanssa. Sanoin jo sille, että on menkat myöhässä, mutta en puhunut noista aikaisemmista testeistä.

Tissit on ihan tavalliset ja ei ole menkkaoireita. Mutta ei ole kyllä muitakaan oireita. Paitsi eilen aamulla etoi kun lapsi paistoi pekonia joka on mun herkkua.

Mutta kai nyt dpo 13 pitäisi joku haamu näkyä vaikka olisikin päiväpissa? Alkaisivat nyt jos meinaavat!
Minusta kuulostaa vielä ihan toiveikkaalle.:p Hirveän haaleita noi munkin viivat ja vain pari päivää eroa. Mullakaan ei mainittavammin tissit kipeät. Alamahaa juilii ja vihloo. Kuvotti aamulla kun en heti syönyt aamupalaa. Ei oikein luottavainen olo. Pidän peukkuja täällä teidän huomisaamun testaukselle!:smiley-bounce012
 
Kaikki on aamupissoista, suunnilleen yhtä pitkällä pidätyksellä ja samoilla normi juomisella. Kiitos kannustuksesta, mutta jos realistisia ollaan, niin eihän tää nyt hyvältä näytä.
 
Kaikki on aamupissoista, suunnilleen yhtä pitkällä pidätyksellä ja samoilla normi juomisella. Kiitos kannustuksesta, mutta jos realistisia ollaan, niin eihän tää nyt hyvältä näytä.
Odotellaan nyt niitä verikokeita kuitenkin :Heartred

Peppipupu, jännitetään huomista. Niin kauan on toivoa kun vuoto alkaa ja joskus vielä senkin jälkeen.
 
Mitä olen noita testejä guuglannut Hippunen niin niillä ei oikein voi seurata kuitenkaan tuota hormonin kehitystä. Kun eivät siihen ole tarkoitettu. Mä vielä kyllä pidän toivoa yllä!
 
Ihanaa onnea ulkosuomalaiselle ja perheelle! :Heartred

Minusta hippusen viivat on kyllä vahvistuneet...!

Peppipupulle ja kosmoskukalle varovaisesti jee, huraa ja jihuu :smiley-angelic003

Mä en ole päässyt puhelimen sovelluksella pariin päivään foorumille, mikä lie ongelma. Nyt sitten ihan tabletilla ja selaimella pääsin. Meinas tulla vierotusoireita. Jännää jännätä muita, kun omassa tilanteessa ei mitään jännittävää tapahdu. Ja ihan mahtavia jännitystarinoita täällä olikin! Kannatti tulla kurkkimaan.
 
Takaisin
Top