----45+++++ kuumeiset

Ihanaa onnea ulkosuomalaiselle ja perheelle! :Heartred

Minusta hippusen viivat on kyllä vahvistuneet...!

Peppipupulle ja kosmoskukalle varovaisesti jee, huraa ja jihuu :smiley-angelic003

Mä en ole päässyt puhelimen sovelluksella pariin päivään foorumille, mikä lie ongelma. Nyt sitten ihan tabletilla ja selaimella pääsin. Meinas tulla vierotusoireita. Jännää jännätä muita, kun omassa tilanteessa ei mitään jännittävää tapahdu. Ja ihan mahtavia jännitystarinoita täällä olikin! Kannatti tulla kurkkimaan.

Toisessa ketjussa just joku kirjoitti, ettei oo pariin päivään päässy puhelimen kautta foorumille myöskään.
 
Onnea kaikille kahden viivan saaneille :Heartred

Mä yritin kellistää miehen eilen illalla, kun hän vähän lupaili, et onnistuis. Ei sit kuitenkaan pystyny eikä
jaksanu ja vähän pahoitin mieleni. Hän sanoi, että jos tänään, mutta parhaat hetket on varmaan menny.
Nyt dpo2 ja kp18. Toivotaan, että se yks oikeeseen aikaan ajoitettu kerta olis riittänyt. Mulla meni fiilikset
kyllä eilen, et tuskin innostun tänään. On se kyllä aikamoista, kun lukee, että joillakin onnistuu peräkkäisinä
päivinä jopa useammin kuin kerran. Meillä tihein väli ilman ylimääräistä työtä on kolmen päivän välein.
Toisaalta on varmaan parempi, että on vähän väliä kerroissa, että lasti kerkee uudistua.
 
Niin ja osuutta asiaan oli siis Tshernobylin viimeisillä jaksoilla ja jämäalkoholilla :hilarious:
Mä en pystyny kattoon sitä loppuun ilman tujua juomaa, oli sen verran rankkaa
katsottavaa :sour:
 
Muokattu viimeksi:
Kerrotaan nyt tännekin :love7 perjantaina siis syntyi täysin terve poika 2770g 48cm py35 cm klo;10:45
Sektio sujui täysin ilman ongelmia ja oli ohitse alle 45 minuutissa.
Tänään pääsimme kotiin :Heartbigred
Onnea koko perheelle! Ihanaa, että kaikki sujui hyvin jännitysmomenteista huolimatta! Ja ihan hyvän kokoinen vauva. Onko sinulla aiemmin imetys sujunut hyvin? Miten nyt on lähtenyt sujumaan?
 
Loistavaa, että sektio meni noin hyvin, Ulkosuomalainen, ja paljon onnea vielä koko perheelle! Miten sen istukan kanssa, lähtikö se irti ilman kohdunpoistoa, vai jäikö kohtu sille tielle?
 
Onnea koko perheelle! Ihanaa, että kaikki sujui hyvin jännitysmomenteista huolimatta! Ja ihan hyvän kokoinen vauva. Onko sinulla aiemmin imetys sujunut hyvin? Miten nyt on lähtenyt sujumaan?
Kiitos paljon :Heartred
Eilen vielä pumppasin pojalle maidot, hyvin on maitoa lähtenyt tulemaan. Poika oli eilen vielä ehkä hiukan väsähtänyt synnytyksestä ja ei oikein jaksanut heräillä syömään niin annoin sitten maidot ruiskulla, yöllä sitten jo jaksoikin imeä rinnalla oikein hyvin. Toivotaan että lähtee sujumaan, tiistaina mennään tapaamaan lastenlääkäri ja keskiviikkona kuulotutkimus ja torstaina mennään verikokeisiin. ( nämä siis kuuluu täällä kaikille vauvoille) rokotukset myös aloitetaan torstaina.
 
Kerrotaan nyt tännekin :love7 perjantaina siis syntyi täysin terve poika 2770g 48cm py35 cm klo;10:45
Sektio sujui täysin ilman ongelmia ja oli ohitse alle 45 minuutissa.
Tänään pääsimme kotiin :Heartbigred
Onnea ihan hurjasti! Hienosti selvisitte hyvinkin pelottavasta tilanteesta! Nyt ihanaa vauva aikaa vaan viettämään :Heartred
 
Takaisin
Top