Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, luomu on ihmisen keksimä ja hakemuksesta myöntämä sertifikaatti. Sillä ei ole mitään tekemistä aitouden kanssa. Tai mitä tässä nyt hettiinkaan
.
Plussia, helmi ja hyypiö vois kyllä pian ilmoittautua.![]()

No IVF:ssähän näitä on tutkittu. Tutkimuksissa on havaittu, että jos irrotuspiikki pistetään kun follikkeli on 12-19 mm, saa todennäköisimmin parhaan sadon kypsiä munasoluja. Ja sitten kun munasoluja kerätään, löytyy kypsiä monasoluja eniten follikkeleista, joiden koko on 16-22 mm. Erikseen vielä mainitaan, että isommissa follikkeleissa on todennäköisemmin ylikypsiä munasoluja. Ja tosiaan irrotuspiikin ja keräyksen välillä ne kerkiävät edelleen kasvamaan -- keräyshän ajoitetaan niin, että munasolu(t) eivät vielä ole ehtineet irrota.Tähti siis resepti on jo mutta ohje pistää la aamuna jos ei plussaa. Pisssilen vasta sen 10 jälkeen kun se oli toinen ohje. Ja haen sen piikin joka tapauksessa huomenna.
Muuten 24mm ei ole vielä liian kookas ja netissä on kertomuksia tuollaisen irrotuksesta ja raskaudesta. Kuulemma tosiaan lääkityksellä tulee isompia. Ja piikin jälkeen ainakin yhen lääkärin mukaan rakkula ei kasva vaan valmistautuu tulevaan. Eli näillä tiedon se la piikkiajankohta varmasti hyvä ja toinen munasolu max 24 koska kasvaa 1-2 /vrk.
Palamisesta puheenollen. Poltin sitten itseni kyläreissulla vaikka kuinka yritin olla varjossa. Petollinen tuo Aurinko.
Kp2. Yritän käsittää, että se mulla nyt oikeesti on, eikä kp31.

Minä olen tämän saman saarnan saanut kuulla. Muoti-ilmiö keskustelupalstoilta. Eikä niitä siis vieläkään ole mitattu, kun en ole saanut aikaiseksi käytyä yksityisellä. Viime kuussakin oli ne kolmet menkat, niin eikö muka mihinkään sekään vaikuta.Mä sain niin kylmää kyytiä, kun erehdyin julkisella kysymään ferritiinistä: Muoti-ilmiö, joka onneksi jo menossa pois muodista. Kuulemma yksityisten keino rahastaa. Hyödyistä ei mitään tieteellistä näyttöä. Tästä kuulemma vallitsee laaja konsensus, kun heillä kansainvälisiä asiantuntijaseminaareja, niin ko. aiheesta ei keskustella ollenkaan.
Vaikka kysyin varovasti, sanoen, että tiedän, että tämä jakaa mielipiteitä lääkärikunnassa, niin todella jyrkän tyrmäyksen siis sain. Kerroin kuitenkin, että puoli vuotta ekan km jälkeen ferritiini oli alhaalla. Kolmen kuukauden rautatankkauksen jälkeen raskauduin. Ei yhteyttä kuulemma. No, ei voi tietää onko.
Tiesin, että julkisella voivat suhtautua nihkeästi ferritiiniin, mutta yllätyin tuosta, että pidettiin täysin humpuukina.