----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lambi :) Mitä sinä ehdit vapaa-ajalla harrastaan?

Toivottavasti saat vapaata edes vähän kaiken kiireen keskelle:smiley-angelic003
Mulla ei ole vapaa-aikaa. Ja toisaalta on koko elämä harrastamista. Mä elän mun intohimoja, ei jää mitään tarvetta harrastaa muuta. Mutta pitkiä vaelluksia kaipaan,niitä ei pikkulasten kanssa tuu tehtyä. Yritän kyllä pienemmillä retkillä vähän korjata sitä aukkoa, joku telttayöpyminen koko perheellä ulkosaaristoon olis tarkoitus saada aikaiseksi kunhan vähän lämpenee. Ne aamut teltan oviaukosta kömpiessä on parhaita:smiley-angelic001..

Mulla ei ole vapaa-aikaa. Ja toisaalta on koko elämä harrastamista. Mä elän mun intohimoja, ei jää mitään tarvetta harrastaa muuta. Mutta pitkiä vaelluksia kaipaan,niitä ei pikkulasten kanssa tuu tehtyä. Yritän kyllä pienemmillä retkillä vähän korjata sitä aukkoa, joku telttayöpyminen koko perheellä ulkosaaristoon olis tarkoitus saada aikaiseksi kunhan vähän lämpenee. Ne aamut teltan oviaukosta kömpiessä on parhaita:smiley-angelic001..

Lambi :) Vaeltanut olen myös...nuorena paljon.

Sitten vähän vähemmän ja tuo Karhunkierros.

Olen syntynyt metsään ja metsän keskelle....alkeelliset olot oi..:Heartpink

Minä voin olla kofeiiniton aina kun ei tarvitse töissä käydä, ja saa nukkua vuorokaudessa juuri niin paljon kuin haluaa ja juuri silloin kun haluaa. Mutta jos pitää jonkun toisen pillin tahdissa pomppia, niin sitten on pakko käyttää kofeiinia. Kofeiinilla saa pidettyä itsensä hereillä silloin kun on tarvis, ja sitten nukahtaa heti kun siltä päivältä kofeiinin lopettaa.

Ja onpa kahvinjuonti loppunut täälläkin, ekaa kertaa sitten ensikupposten joskus 26 vuotta sitten?
Kyllä mä tarjotessa ryystän vähän, mutta aika heikolla on treffailut kahvipöytiin olleet viime aikoina. Edes väsymykseen ei tee mieli ottaa vastaläkkeeksi, torkut on paljon kivempia nyt. Tykkään kyllä niistä kahvihetkistä ja lähes toivon että se himo taas palaa..

Minä asuin yhden talven puulämmitteisessä talossa, kun ensimmäistä kertaa muutin omilleni. Siis että siellä oli yhdessä huoneessa kamiina, jota puulla lämmitettiin, ja se lämmitti pari huonetta. Muut huoneet olivat kylmiä, ja eristyskin oli niin kehno, että ikkunan karmien välistä näkyi ulos. Se oli riittävän extremeä minulle, enkä ole sen jälkeen halunnut alkeellisiin oloihin. Vaeltaminen ei nappaa yhtään.

Kosmoskukka mun piti tänään jo kp 8 heti testata. Millon sulla on ultra? Meillä halusivat testien kuvia jo ultraan mukaan joka on ke.
Ajattelin tehdä vitoset.:smiley-angelic008
Tai siis Suomeksi sanottuna ei mulle ole mitään ultraa julkisella edes tarjottu. Käski tulla syyskuussa takaisin, mikäli en ole tullut raskaaksi.

Taas muoks. Vaikuttikohan se, että toinen rööri tukossa.:rolleyes:

Vaellukset on kyllä ihania elämyksiä. Eikä aina tarvi lähteä edes Lappiin asti. Ympäri Suomen löytyy upeita kansallispuistoja vaikka Lapissa tietty suurimmat erämaa-alueet ja tuntureilla, varsinkin puurajan yläpuolella, ihan oma tunnelmansa. :happy:

Vanha ja harva hirsitalo minunkin asumus oli. Kaksi uunia, kolme huonetta ja kottikärryllinen puita päivässä. Oi niitä aikoja. Voisin olla siellä vieläkin, jos ei olisi perhettä. Ei oikein lapsiperheelle ihanteellinen.
Me asuttiin lasten kanssa vanhassa (1929) hirsitorpassa pelkällä puulämmöllä ja ulkosaunalla. Vuosia sitten kun oli tapanin myrsky ja oltiin 5 vrk ilman sähköä ja juoksevaa vettä niin pisti kyllä miettimään olisiko joku muu asumismuoto helpompi vaikka lapset silloin isoja jo olivatkin. :joyful:

Ubikinoni korvaa nyt kofeiinin! 600mg päivässä pitää melko virkeänä.

Hentohaave :) Kofeiiniherkkänä tuo sinun annos Uboqinonia olisi kuolemaksi:depressed:

Raja menee 50mg/vrk....ja siitä jo alkaa saada sydämentykytyksiä, jos joka päivä sen ottaa...

Last edited by a moderator:
Mä lopetin kokonaan (wohooo!!!!) kahvinjuonnin tän kevään aikana. Pikkuhiljaa hilasin määrät nollaan. 24 vuoden kahviaddiktion jälkeen olen nyt täysin kofeiiniton.
Mä juon kahvia aamulla, herään ennen miestä ja heräilen rauhassa kahvia juoden. Se on mun omaa aikaa jolloin kukaan ei häiritse.
Toki nyt pian kun vauva syntyy saattaa rutiini muuttua. :)kahvinjuontia en halua edes lopettaa

Takaisin