----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä join punkkua taaperoa kun yritettiin, siis oletettuna kiinnittymisajankohtana. Mä niin inhoan punkkua ja väkisin jouduin juomaan kun piti sitä konstia testata niin muistaakseni join parina kolmena päivänä dpo 4-6. Dpo 7 olin jo ikionnellinen ettei tarvitse enää ottaa. "Virallista" suositusta en tiedä.

Muska77 :) Kuinka isoja annoksia joit?

Vähän täsmennystä kyselen.. :)

Ei siitä kahvista kyllä keskenmenoa tule. Jotkut juovat myös raskausaikana. Minäkin olisin juonut, jos ei olisi närästänyt niin julmetusti.

Ei siitä kahvista kyllä keskenmenoa tule. Jotkut juovat myös raskausaikana. Minäkin olisin juonut, jos ei olisi närästänyt niin julmetusti.

Kahvia ei suositella ennen raskautta, eikä sen aikana.

"People who drink more than a little caffeine when they’re trying for a pregnancy are more likely to lose that pregnancy early on, the study found. And that goes equally for men or women."

https://www.forbes.com/

Kahvia ei suositella ennen raskautta, eikä sen aikana.

"People who drink more than a little caffeine when they’re trying for a pregnancy are more likely to lose that pregnancy early on, the study found. And that goes equally for men or women."

https://www.forbes.com/
Tuossa ei varsinaisesti kielletty kokonaan kahvin juontia." More than a little" minulle ainakin tarkoittaa, että aamukahvi ei ole synti. Myös teessä on kofeiinia.

Tuossa ei varsinaisesti kielletty kokonaan kahvin juontia." More than a little" minulle ainakin tarkoittaa, että aamukahvi ei ole synti. Myös teessä on kofeiinia.

Yölento :) Tarkoittanee noin 1dl/ vrk on vielä sallittu. No saahan siitä vähän makua suuhun, kun vielä purskuttelee:laughing002

Green Tea on kofeiinittomin tee vaihtoehto

d0e51715ef07d0015e1f7cc0dc7a82bd

Anteeksi sivusta huutelu, tässä virallinen ohje kahvin ja teen juontiin raskausaikana.

Mä saan piinaviikoille onneksi muuta ajateltavaa. Voi olla etten edes muista piinailla, saati testailla. Huomenna lähdetään miehen kanssa Tukholman risteilylle kolmeksi päiväksi, ja ens viikon ke lähdetään viikoksi vaeltamaan Kuusamon metsiin. Sen viikon metsävaelluksen puolivälissä pitäis kätevästi menkat alkaa sit... Toivomma ettei ala, eikä pelkästään erämaaolosuhteiden ja rajallisten pesumahdollisuuksien takia :happy: Pitää varmaan ottaa varmuuden vuoksi kuukuppi mukaan reissuun. Se jää arvoitukseksi miten saan sen putsattua. Toivotaan etten tarvi ollenkaan! Ehkä otan kuitenkin pari raskaustestiä mukaan rinkan sivutaskuun...
Toivottavasti menkat ei ala, mutta tuli vaan mieleen, että olisivatkohan ne Luneten puhdistuspyyhkeet sinne käteviä? Ei kylläkään ole omakohtaista kokemusta.

Yölento :) Tarkoittanee noin 1dl/ vrk on vielä sallittu. No saahan siitä vähän makua suuhun, kun vielä purskuttelee:laughing002

Green Tea on kofeiinittomin tee vaihtoehto
Taitaa muistaakseni olla suositus että ei ylitetä 2 kuppia päivässä ja samahan koskee myös teetä, joten mulla ainankin menee suositus reippaasti yli. Itse olen juonut ennen raskautta ja koko raskaudenajan 2-3 kuppia kahvia päivässä + teetä 2-3 kuppia. Jos jonain päivänä ei ole maistunut niin en ole juonut,muuten kyllä. Näin olen toiminut aivan kaikissa viidessä raskaudessa.
Niinpaljon on suosituksia kaikesta mahdollisesta että jos aivan kaikkea noudattaisi täysin kirjaimellisesti niin mulla ainankin tulis niin hirveä stressi että luulisin sen olevan vauvalle paljon vahingollisempaa.

Minä otan myös kp5-9. Ekassa kierrossa otin 3-7 niin ovis oli kp8 ja kp15 alkoiin jo menkat... vähän turhan paljon lyheni tuo kierto :woot:
Mullahan on kierrot nyt olleet ihan sekaisin ja muutenkin ollut 15pv kiertoja. Ei siis yhtään erikoista olisi mulle tuo.:shy:
Toivottavasti ei enää lisää lyhene.:depressed:

Meidän prismassa oli kaksi koko riviä PC:n raskaustestejä, muttei yhtäkään PC:n ovistestiä. Ostin sitten ekaa kertaa rfsu:n. Niistä raskaustesteistä on paljon ollut huonoja kokemuksia, mutta onkohan nuo silti ihan ok. Ja tämän Hentohaaveen kertoman perusteella saa alkaa testailemaan heti kun Letrot loppuu.

Anteeksi sivusta huutelu, tässä virallinen ohje kahvin ja teen juontiin raskausaikana.

Turkoosi :) Eli 1dl espressokahvia /vrk.

Mitenkähän vaikuttaa, jotkut keittävät hyvinkin väkevää kahvia, niin että lusikka seisoo kupissa:depressed:

Kiitti sivusta huutelusta:p

Mä saan piinaviikoille onneksi muuta ajateltavaa. Voi olla etten edes muista piinailla, saati testailla. Huomenna lähdetään miehen kanssa Tukholman risteilylle kolmeksi päiväksi, ja ens viikon ke lähdetään viikoksi vaeltamaan Kuusamon metsiin. Sen viikon metsävaelluksen puolivälissä pitäis kätevästi menkat alkaa sit... Toivomma ettei ala, eikä pelkästään erämaaolosuhteiden ja rajallisten pesumahdollisuuksien takia :happy: Pitää varmaan ottaa varmuuden vuoksi kuukuppi mukaan reissuun. Se jää arvoitukseksi miten saan sen putsattua. Toivotaan etten tarvi ollenkaan! Ehkä otan kuitenkin pari raskaustestiä mukaan rinkan sivutaskuun...
Vähänkö ihanaa! Vaellukset on kyllä ihan parasta ajankäyttöä elämässä!
Sillon kun vielä tota kerkesin harrastaa, niin laitoin illalla termariin kuumaa vettä jolla sai aamulla kätevästi huuhtastua verensä, toki se kylmälläkin meni. Ihanaa reissua teille!

Mullahan on kierrot nyt olleet ihan sekaisin ja muutenkin ollut 15pv kiertoja. Ei siis yhtään erikoista olisi mulle tuo.:shy:
Toivottavasti ei enää lisää lyhene.:depressed:

Meidän prismassa oli kaksi koko riviä PC:n raskaustestejä, muttei yhtäkään PC:n ovistestiä. Ostin sitten ekaa kertaa rfsu:n. Niistä raskaustesteistä on paljon ollut huonoja kokemuksia, mutta onkohan nuo silti ihan ok. Ja tämän Hentohaaveen kertoman perusteella saa alkaa testailemaan heti kun Letrot loppuu.

Kosmoskukka :) Letroista ottaa pari - kolme päivää, että alkaa jo kropassa tapahtua, joten kannattaa alkaa testailla aika pian....

Plussaa tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers

Kiitos huutelusta! Minulla riittää ihan näin normaalioloissakin 3dl kahvia vuorokaudessa.

Eikö vihreässä teessä ole vielä enemmän kofeiinia kuin mustassa?

Nuo suositukset ovat raskausaikana. Yritysaikana varmasti voi hiukan rentoutua, kun yritys voi kuitenkin kestää vuosia ja stressi se vasta pahasta onkin!

Vähänkö ihanaa! Vaellukset on kyllä ihan parasta ajankäyttöä elämässä!
Sillon kun vielä tota kerkesin harrastaa, niin laitoin illalla termariin kuumaa vettä jolla sai aamulla kätevästi huuhtastua verensä, toki se kylmälläkin meni. Ihanaa reissua teille!

Kuusamossa on kyllä oivat vaellusreitit ja mahdollisuudet yöpyä matkalla...Siellä Hentohaave vaan testiä tekemään ja viivoja tsiigaamaan takkatulen loisteessa:cheers Mikä sen tunteellisempaa, kuin plussa keskellä Karhunkierrosta:drunken_smilie

Takaisin