----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikö vihreässä teessä ole vielä enemmän kofeiinia kuin mustassa?

Nuo suositukset ovat raskausaikana. Yritysaikana varmasti voi hiukan rentoutua, kun yritys voi kuitenkin kestää vuosia ja stressi se vasta pahasta onkin!

Yölento :) Vihreä tee on parasta, lähes kofeiinitonta. Tavallisessa teessä on enemmän kofeiinia.

Yrityksen takia ei saisi ainakaan tressata. Kesä tulee, voi senkin puolesta ottaa iisimmin:happy:

Plussat kaikille syksyyn mennessä!!:cheers:wav

Kiitos huutelusta! Minulla riittää ihan näin normaalioloissakin 3dl kahvia vuorokaudessa.

Nuo suositukset ovat raskausaikana. Yritysaikana varmasti voi hiukan rentoutua, kun yritys voi kuitenkin kestää vuosia ja stressi se vasta pahasta onkin!

Yölento :) Nyt kuullostaa siltä, että olet plussaa jahtaamassa?:rolleyes:

"Minulla riittää ihan näin normaalioloissakin 3dl kahvia vuorokaudessa."

Mitenkähän mahtaa olla:chicken: ?
Yölento tekee pian yllärit:laughing002

Kiitos huutelusta! Minulla riittää ihan näin normaalioloissakin 3dl kahvia vuorokaudessa.

Vihreä ja valkoinen tee sisältävät keskimääräistä enemmän kofeiinia, paljon enemmän siis kuin musta tee.
Lisäisin linkin/kuvan jos vaan osaisin :banghead:

Vähänkö ihanaa! Vaellukset on kyllä ihan parasta ajankäyttöä elämässä!
Sillon kun vielä tota kerkesin harrastaa, niin laitoin illalla termariin kuumaa vettä jolla sai aamulla kätevästi huuhtastua verensä, toki se kylmälläkin meni. Ihanaa reissua teille!

Lambi :) Mitä sinä ehdit vapaa-ajalla harrastaan?

Toivottavasti saat vapaata edes vähän kaiken kiireen keskelle:smiley-angelic003

Kosmoskukka mun piti tänään jo kp 8 heti testata. Millon sulla on ultra? Meillä halusivat testien kuvia jo ultraan mukaan joka on ke.

Minä otan myös kp5-9. Ekassa kierrossa otin 3-7 niin ovis oli kp8 ja kp15 alkoiin jo menkat... vähän turhan paljon lyheni tuo kierto :woot:

Hentohaave :)
Päätit siis sittenkin ottaa Letroja ne 5tbl ihan kuuliaisesti tuon ajan kp5-9:p ?
Aiemmasta viestistäsi saa sen kuvan, että otat niitä vähemmän, kuin on määrätty? :

["Kaikesta aiemmin kertomastani huolimatta aloitin nyt kuitenkin tässä kierrossa letrot. Paria päivää myöhemmin, ja ajattelin että otan vain 3 tai 4 tabua. Vähän varovaisemmin kuin viimeksi, ettei tulisi toista 15 päivän kiertoa"]

Plussa tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers

Last edited by a moderator:
Kaikesta aiemmin kertomastani huolimatta aloitin nyt kuitenkin tässä kierrossa letrot. Paria päivää myöhemmin, ja ajattelin että otan vain 3 tai 4 tabua. Vähän varovaisemmin kuin viimeksi, ettei tulisi toista 15 päivän kiertoa jossa meinaa psyyke levitä. Kun ei nää mielialaoireet ole helpottaneet tässä muutenkaan, ajattelin että menkööt sitte samaan konkurssiin letrotkin. En tiedä, voi olla elämäni huonoin päätös, mut näin nyt tein. Ihan omapäisesti nyt säädän. Jos tilanne lähtee käsistä niin lopetan kuurin kesken. Tuli niin epätoivoinen olo eilen siitä FSH-testistä, että tässäkö tää sitte oli kaikki? Vaikka tänään tajusin kun täällä sitä spekuloitiin, että todenäköisesti letrot nostaa sitä FSH-tasoa. Ja toki testissäkin ohjeena, että hetkellinen fsh-tason nousu on normaalia, mutta pitää tehdä toinen testi 5-7vrk ekasta jolla varmistetaan onko taso koholla pitkäaikaisesti vai oliko vain hetkellinen piikki. Nyt ei ehkä kannata testata koska letrot...

Lisäksi googletin netistä muiden kokemuksia letroista, ja tosi moni oli kokenut oireiden helpottaneen kun niitä oli käyttänyt useamman kierron ajan. Keho tottuu...? Lasken toivoni sen varaan. Niitä munasoluja nyt kuitenkin tarvisin. Mielelläni tänne pari kypsää, kiitos. Ilman mielialaoireita, kiitos.

Hentohaave :)
Tässä kerrot, että otat letroja vain 3 tai 4 päivää.... Nyt kuitenkin kerrot, että olet ottanut letroja kp5-9......:eek:

Ihan sama se on mitä itse haluaa tehdä, mutta kuullostaa ristiriitaiselta, ellet sitten ottanutkaan niitä kp5-9.

Ehkä tälle on hyvä syy? :) Plussaa kiertoon:cheers

Last edited by a moderator:
Mä lopetin kokonaan (wohooo!!!!) kahvinjuonnin tän kevään aikana. Pikkuhiljaa hilasin määrät nollaan. 24 vuoden kahviaddiktion jälkeen olen nyt täysin kofeiiniton.

Hentohaave :) Hienoa!

Ei se ole vaikeaa, kahvista pääsee eroon yhdessä vuorokaudessa. Ei ole niin vaikeaa yhtään:happy:

Mulle vaellus olisi henkilökohtainen helevetti. Ellei ole ratsastusvaellus. Itikoita ja alkeellisia oloja - ei mun juttu lainkaan. Kamala ajatus tällaiselle kroonisesti käsiä saippualla pesevälle hygimaanikolle. :banghead:

Mutta siis Jee muille! Nauttikaa Hento haave!

Ekassa letrokierrossa mielialaoireet oli järkyt. Sen takia ajattelin ottaa varovaisemmin. Mut toisella kerralla ei tullu mitään oireita. Päättelin että ne edelliskuun oireet johtui jostain muusta (kilpparivaivoilta vaikutti, ei ole tutkittu) joten ei ollut syytä ottaa niitä vähempää. Vedin kaikki 5 päivää ja ovulaatio oli kauniisti kp15 tietämillä.

Hentohaave :) Okei! Nyt kuullostaa lupaaltavalta:smiley-angelic003

Mulle vaellus olisi henkilökohtainen helevetti. Ellei ole ratsastusvaellus. Itikoita ja alkeellisia oloja - ei mun juttu lainkaan. Kamala ajatus tällaiselle kroonisesti käsiä saippualla pesevälle hygimaanikolle. :banghead:

Peppipupu :) Ei kaikki sovi kaikille...olen rämpinyt sen Karhunkierroksen ja jäi hyvät muistot. Kyllä mieskin oli mukana. Vaatii eniten fyysistä kuntoa ja itikoiden sietokykyä.

Mutta ennemmin lähden etelään ja vaikka thaikkuihin.... :)

Molempi parempi :)

Mä taas ihan himoitsen alkeellisia oloja, aina ulkomaillekin mennessä oli kokka kohti korpea. Maailmassa on niin paljon kaunista syrjäseutua, villiä, rakentamatonta maata jossa maapallo on siinä synnyinasussaan.
Ainut haittapuoli isossa perheessä on mun mielestä se jäytävä korven kaipuu. Pesukoneet on niin keskiössä arjen pyörityksessä että korpiaika joutuu odottaa.

Takaisin