----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plussaa kaikille! Viivoja kaikille! Seksiä kaikille! Vauvoja kaikille! Mä taidan joutaa nukkumaan. Piti ottaa lasillinen punaviiniä kun se kuulemma edistää alkion kiinnittymistä, mut mä vedin epähuomiossa koko pullollisen.

Hentohaave :)

Tota noin....kuinkas sinulla tässä, pari päivää sitten, on jo alkion kiinnittyminen:eek:....kun tänään kerrot, että on menossa dpo3 ja piinaviikot...

Kai olet laskenut kierron päivät oikein:rolleyes:

Plussaa tähän kiertoon!!:cheers

Letropvä kaksi ja päätä kyllä särkee ja väsyttää. Mieli on ok ja samanlainen 0-100 sekunnissa kun muutenkin.

Jotenkin ihmeellistä kun en yleensä reagoi vahvasti mihinkään. Noi reumalääkkeetkin aika vahvoja ja mulla ei juuri sivuoireita. No tämän kestää kyllä jos vaik auttaisi jotenkin.

Peppipupu :)
Kohta letrot on napsittu ja kohti ovista!!:cheers:cheers:cheers

Väsyttää edelleen, mutta niin mua aina väsyttää juhannukseen saakka :grin Heinäkuu menee yleensä sitten jo mukavasti ja sitten onkin jo töiden vuoro. Tämän kesän
isoimmat jutut on meillä järjestettävät juhannusbileet ja Rodoksen matka heinäkuussa.

Helena80 :) Koska aiot uudelleen testata?

Ehkäpä ollaan Rhodoksella samaan aikaan. Heinäkuu on parasta loma-aikaa, ja työssäkäyvälle usein se hyvä hetki matkustaa, koska koulut ja päiväkodit on kesälomalla.

Mä otan ylihuomenna ekan, ja vähän jännitän tuleekohan jotain tuntemuksia. Kun pitäisi kuitenkin skarppina ajaa 600km silloin.

Kosmoskukka :)
Ota letrot rauhassa, näistä ei ihan niin pahoja sivuvaikutuksia tule. Rohkeasti vaan ja kohti ovista!:cheers

Puhun silti letrojen puolesta, vaikka en enää itse käytä, tuon Inositolin ansiosta.

Hentohaave :) Viime viestissä kaksi päivää sitten sinulla oli kiinnittyminen....
Luin ketjua muutaman päivän verran taaksepäin, enkä löytänyt tuollaista viestiä HentoHaaveelta ollenkaan. Laitatko linkin viestiin, jossa hän olisi noin kirjoittanut?

Oliko tuo jokin sisäpiirin vitsi vai enkö muuten vain pysy perässä mistä on kyse? :wacky:

Muokattu viimeksi:
Helena80 :) Koska aiot uudelleen testata?

Ehkäpä ollaan Rhodoksella samaan aikaan. Heinäkuu on parasta loma-aikaa, ja työssäkäyvälle usein se hyvä hetki matkustaa, koska koulut ja päiväkodit on kesälomalla.

Me mennään Plimmiriin 6.7 viikoksi. Mä varmaan testailen tiistaina. Kattelen olotilaani huomisen, et vahvistuuko mun outo tuntemus. Mulla tosiaan aiemmissa raskauksissa oli plussa näkynyt hailakkana, kun menkat olleet myöhässä. Sen vuoksi ei varmaan herkkä vielä mitään näyttänyt.

Keisarilla onkin uudet ja hienot vaatteet. Mainot tasavahvat viivat.

Plussaa kaikille! Viivoja kaikille! Seksiä kaikille! Vauvoja kaikille! Mä taidan joutaa nukkumaan. Piti ottaa lasillinen punaviiniä kun se kuulemma edistää alkion kiinnittymistä, mut mä vedin epähuomiossa koko pullollisen.

Suski75 :) täällä saa vapaasti kirjoitella. Tämä on 31.5. kaksi päivää sitten....

Käy vaan epäselväksi onko tässä Hentohaaveella kyseessä kiinnittyminen dpo 6-10....jos nyt on kuitenkin vasta dpo3.

Suski75 :) täällä saa vapaasti kirjoitella. Tämä on 31.5. kaksi päivää sitten....

Käy vaan epäselväksi onko tässä Hentohaaveella kyseessä kiinnittyminen dpo 6-10....jos nyt on kuitenkin vasta dpo3.
Eikö kiinnityslientä oteta oviksen jälkeen, eikä vaan dpo 6-10. Mitä sillä tekee edes enää, jos plussakin jo näkyisi? Tosin on semmosta myrkkyä, ettei sitä alas saa.

Punkkua on kai pyrkimys ottaa juuri ennen kiinnittymistä eikä enää sen jälkeen? Itse en niin tarkkaan päivän päälle osannut ajoittaa, koska en tikuttanut ovista. Joskus oli tapana ottaa puoli lasillista ja hurjaksi heittäydyttyä melkein koko lasillinen!

Punkkua on kai pyrkimys ottaa juuri ennen kiinnittymistä eikä enää sen jälkeen? Itse en niin tarkkaan päivän päälle osannut ajoittaa, koska en tikuttanut ovista. Joskus oli tapana ottaa puoli lasillista ja hurjaksi heittäydyttyä melkein koko lasillinen!

Yölento :) Kiinnittymiseen dpo 6 alkaen, ei alkaen hedelmöittymisen

Minähän en tosiaan käytä tuota poppakonstia, mutta jos käyttäisin niin ennakoisin, kuten HH ja reilulla kädellä. En tosiaankaan luottaisi pelkkään kupilliseen vasta kiinnittymispäivinä. Se on niinku kaikki tai ei mitään.

Yölento :) Kiinnittymiseen dpo 6 alkaen, ei alkaen hedelmöittymisen

Miksi vasta dpo6? Itse pidän tuota punaviiniä kiinnittymisen tukena vain vitsinä, mutta pikainen googlaus antaa tuloksen, että moni juo lasillisen punaviiniä joka päivä ovulaation ja kiinnittymisen välillä, siksi että tuohon teoriaan uskoo. Eikä siis vasta dpo6.

Minulla on tärpännyt ilman punaviiniäkin, kunhan follikkeli saadaan kasvamaan ja munasolu irtoamaan ja alkio on terve. Kiinnittyy vähän turhan hyvinkin, kun ei poistu kuolleenakaan ilman lääkkeellistä tyhjennystä.

Miksi vasta dpo6? Itse pidän tuota punaviiniä kiinnittymisen tukena vain vitsinä, mutta pikainen googlaus antaa tuloksen, että moni juo punaviiniä joka päivä lasillisen ovulaation ja kiinnittymisen välillä, siksi että tuohon teoriaan uskoo. Eikä siis vasta dpo6.
Tähdellä on omat aikataulut kaikkeen.

Tähdellä on omat aikataulut kaikkeen.

Ei sentään omia, kroppa yhä toimii...

Tämäkin ovulaatio tuli aikataulussa luomuna. Limakalvo oli 9.6mm eli ihanne ja ultran mukaisesti oli iso munis ja tehtiin inssi ajallaan kp 12. Kierto on luomuna säännöllinen.

Punaviiniä otin viime rauskaudessa kiinnittymiseen dpo6 ja en juuri lasillista enempää. Pullollista ei sentään.

Tällä kertaa en taida ottaa sitäkään.
Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Dpo1

Ei sentään omia, kroppa yhä toimii...

Tämäkin ovulaatio tuli aikataulussa luomuna. Limakalvo oli 9.6mm eli ihanne ja ultran mukaisesti oli iso munis ja tehtiin inssi ajallaan kp 12. Kierto on luomuna säännöllinen.

Punaviiniä otin viime rauskaudessa kiinnittymiseen dpo6 ja en juuri lasillista enempää. Pullollista ei sentään.

Tällä kertaa en taida ottaa sitäkään.
Plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Dpo1
Milloin on virallinen testipäivä?

Jep, just näin! Pullo päivässä parin viikon ajan, että varmasti kiinnittyy kunnolla! Mitä enemmän punkkua, sen paremmin kiinnittyy.
Kyllä. Sattuman varaan ei voi jättää mitään. Olen kuullut, että saman asian ajaa villasukat. Toimiskohan nekin paremmin, jos koittais niitä tuossa kolmenkympin helteissä.

Takaisin