Minulla on hormonikierukka migreenin hoitoon, joten tuskin tapahtuu.Kokeile!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on hormonikierukka migreenin hoitoon, joten tuskin tapahtuu.Kokeile!!!![]()
Pikakertaus, rautalankaa:
Q: How long does washed sperm live?
A: Current research indicates that washed sperm can live 24-72 hours; however, it does lose potency after 24 hours. Another issue with IUI is that the sperm can keep on swimming beyond the fallopian tube, so the ideal window is really within 6-12 hours of the egg being released, with a larger margin before ovulation than after since the egg's viability is shorter.
Suomeksi: pesty sperma voi olla elossa vielä 72 tuntia, mutta ei ole hedelmöityskykyistä enää 24 tunnin jälkeen. 26h+6h =32h. Tää oli se sun laskema minimiaika, ”voi irrota jopa kuudessa tunnissa”.
Minulla on hormonikierukka migreenin hoitoon, joten tuskin tapahtuu.

Kirves kaivoon vasta kun menkat alkaa, onko tietoa mikä dpo on menossa?Mä varmaan oon testijonossa seuraavia. Jotenkin en kyllä tärppiin usko, kun herkkä oli kerran negaa![]()
Tykkään siitä, ettei migreeni ole joka päivä tai edes joka viikko. Ennen tätä kierto oli 7-14 päivää ja migreeni päivää ennen ja kahtena vuotopäivänä eli minimissään kuutena päivänä kuukaudessa, pahimmillaan joka viikko kolmena päivänä ja tietysti lisäksi kaikkina niinä päivinä kun joudun jonkun hajupilveen tai on revontulia tai syön väärin jne.Ota kierukka pois![]()
![]()
![]()
Mä otan ylihuomenna ekan, ja vähän jännitän tuleekohan jotain tuntemuksia. Kun pitäisi kuitenkin skarppina ajaa 600km silloin.Letropvä kaksi ja päätä kyllä särkee ja väsyttää. Mieli on ok ja samanlainen 0-100 sekunnissa kun muutenkin.
Jotenkin ihmeellistä kun en yleensä reagoi vahvasti mihinkään. Noi reumalääkkeetkin aika vahvoja ja mulla ei juuri sivuoireita. No tämän kestää kyllä jos vaik auttaisi jotenkin.
Kirves kaivoon vasta kun menkat alkaa, onko tietoa mikä dpo on menossa?
Kätilöliiton lausunto aiheesta löytyi.Perehdyin näihin silloin reilu 10 vuotta sitten kun toimin imetystukiryhmän vetäjänä. En kyllä enää muista/löydä tutkimusviitteitä, jos sellaisia kaipaat. Mutta kyllä niitä oli, ei tämä mun omaa keksintöä ollut.
Täytyypä kokeilla Inositolia. Oliko niin että joko letrot tai sitä? Onko jollakulla kokemuksia Donafertystä?Letrot jää historiaan, kun Inosotolin (500mg) on osoittautunut tehokkaammaksi![]()
Mulla nyt dpo3... reilu viikko vielä ennen kuin tarvihee pissiä tikkuun. Piinaviikot...
Täytyypä kokeilla Inositolia. Oliko niin että joko letrot tai sitä? Onko jollakulla kokemuksia Donafertystä?

Mulla on ollut ajoittain käytössä donaferty ja inocaps, kummastakaan ei tullu suuria tuntemuksia suuntaan tai toiseen - letrojen kanssa tai ilman. :)Täytyypä kokeilla Inositolia. Oliko niin että joko letrot tai sitä? Onko jollakulla kokemuksia Donafertystä?
Tuo boldattu on aika tärkeä juttu. Jos joku on sitä mieltä, että hän syystä tai toisesta nukkuu niin sikeästi, että lapsi on vaarassa, on sitä syytä kunnioittaa. Kaikkia uneen liittyviä ongelmia ei ole kaikilta diagnosoitu. Ja muitakin syitä vieressänukuttamisen varomiseen on kuin uniongelmat, esim. lääkitykset ja muut terveysasiat.”Yksiselitteisesti vauvan kanssa nukkumista ei Kätilöliiton mukaan voida mitenkään pitää vaarallisena, kun otetaan huomioon turvallisen yhdessä nukkumisen tekijät. Sen sijaan terveydenhuollon antama viesti ja jopa väite siitä, että äiti on vaaraksi omalle vauvalleen pitäessään tätä lähellään, on Kätilöliiton mukaan tuhoisa.”