Hento Haave
Sanaisen arkkunsa ammentaja
-
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei mulla siinä mitään kestämistä oleSanoin vaan että MINÄ jos testaisin tuollaisen niin en pitäisi plussana. Testin ohjeissa sanotaan että testiviivan pitää olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Sen parempaa tietoa mulla ei aiheesta ole. Mahtavaa jos on plussa. Plussaa kaikille!!!
Kärkkäät kommentit ollaan vissiin linjattu epäsopiviksi palstalle. Oli täällä herkästi loukkaantuvia tai ei, pidetään tämä jooko hyvän mielen keskustelupalstana? Kaikilla sama päämäärä kuitenkin ja se on se pointti. Tämä odotuksen odotus on muutenkin välillä tervassa kahlaamista.

Piti ottaa lasillinen punaviiniä kun se kuulemma edistää alkion kiinnittymistä, mut mä vedin epähuomiossa koko pullollisen.

On on. Eiköhän tuolla jo rupea kiinnittymään.Keisarilla onkin uudet ja hienot vaatteet. Mainot tasavahvat viivat.
Plussaa kaikille! Viivoja kaikille! Seksiä kaikille! Vauvoja kaikille! Mä taidan joutaa nukkumaan. Piti ottaa lasillinen punaviiniä kun se kuulemma edistää alkion kiinnittymistä, mut mä vedin epähuomiossa koko pullollisen.
Pysyy kyydissä yhdeksän kuukauden sijasta vuoden!On on. Eiköhän tuolla jo rupea kiinnittymään.
Aivan mahtavaa, kun teillä homma etenee. Hyvässä hoidossa taidatte olla. Hyvältä kuulostaa suunnitelmat.Äää... Mulla siis tutkittiin mun vasta-aineita. Reunaatikoilla naisilla saattaa olla tiettyjä tumavasta-aineita jotka aiheuttavat keskenmenoja ja hedelmättömyyttä. Mulla nega.
Miehillä sitte varmaan toisin. Tähdelle ja hänen miehelleen varmaan tuo kerrottu ja tukittu. En usko, että simppoja turhaan pestään. Tai en kyllä enää tiedä sitäkään kun tuntuu, että myyminen joillain klinikoilla se pääbisness.
Mulla nyt kyllä hyvä fiilis ja tuntuu, että ollaan hyvässä hoidossa. Ja ajattelin itsekin kysellä sitä irroitusta ja ehdottomasti haluan sen prog kokeen vielä varmistukseksi. Ultra ei mulle enää riitä vaikka saisin positiivisen testin aikaiseksi ensi viikolla (siis ovis).
Tästä kipakasta keskustelusta olen vaan sitä mieltä että ehkä ei kannata puoli positiivista kuvaa laittaa jos ei halua kommentteja. Silti luottaisin klinikan uskoon, että on ok. Ja jos joku epäilyttäisi, tiukkaisin siltä lisäinfoa ja toimia.
Mulla nyt ohjeena ottaa kuvat kaikista testeistä lukuajan puitteissa. Lisäksi saan testata VAIN aamun tokasta pissasta ja juoda vaan kaksi kuppia kahvia ennen sitä. Itse ei tartte siis huolehtia viivan paksuudesta, katsovat kuvat ja ultran tilanteen. Tosiaan siis on aivan mahdollista, että vaikka olisi ultrassa hyvä alku tulossa ja säännöllinen kierto ei se irtoa siltikään ja silloin ei testi koskaan ole plussaa. Mutt en siis puhu tähden testeistä tässä.
Itsekin olen pihalla en voi kun luottaa klinikkaan ja naiskennella kun puput joka toinen päivä. Doctors orders!
Minulla esikoista yrittäessä lääkäri määräsi aina irrotuspiikin, koska ultrassa löytyi 22 mm kokoisia follikkeleita. Tutkimusten mukaan 23 mm kokoinen follikkeli ei yleensä enää sisällä hedelmöittymiskykyistä munasolua, koska se on päässyt jo ylikypsäksi. Irrotuspiikki pitäisi piikittää, kun follikkeli on 12-19 mm kokoinen, silloin on suurin mahdollisuus saada hedelmöittymiskykyisiä munasoluja

Kävin tiistaina folliultrassa ja isoin rakkula oli 14 mm. Tänään parilla testillä ihan haileaa viivaa eli negaa. Huomenna pitäisi alkaa viimeistään viivojen vahvistua.

2x2,5 mg kp 2-7. Ultra kp 8.Hei mikä annostus teillä Letroja vetelevillä on? Mulle määrättiin nyt 2x pvä 2,5 päiville 5-10.
Ja ihmetytti että vasemmalla se isoin 10mm rakkula kun laskujen mukaan jos vedetään joka toinen olisi oikean vuoro. No ei munasarjatkaan toimi siis niinkun kirjoissa.![]()
Eläimet ja metsästäjät saalistavat.