Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
Kun et kykene selittämään. No tehkää toki, kuten parhaaksi näette.Joku muu voi jatkaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun et kykene selittämään. No tehkää toki, kuten parhaaksi näette.Joku muu voi jatkaa...
Minusta on aika surullista että ootte ollu 30 vuotta yhdessä ja ajattelet edelleen itseäsi ”saaliina”. Mulle alastomuus on luonnollista, ja ihokosketus on äärimmäisen tärkeää mun henkisen sekä fyysisen hyvinvoinnin kannalta. Me nukutaan aina alasti, toistemme ihoa vasten. Mulle se on rakkautta ja luottamusta syvimmillään. Alastomuudella ei ole juurikaan mitään tekemistä seksin kanssa, ainakaan meidän suhteessa. Me voidaan maata ilkosillamme petissä lähekkäin, ilman että se tarkoittaa että toinen olisi ”helppo nakki”. Mulle tuollainen ajattelutapa on todella outo ja vieras. Meidän suhde on sellaisella tasolla, että seksuaalisista haluista pystytään puhumaan avoimesti. Eikä alastomuus tarkoita automaattisesti seksiä. Ihokontakti on mulle enemmän turvallisuudentunnetta ja kiintymystä. Meillä ei seksin ympärillä pelata mitään pelejä, ei ole saaliita eikä saalistettavia, vaan kumpikin viestii halustaan avoimesti, joko ihan sanallisesti, tai sitten kosketuksen avulla. (Joka on hieman erilaista jos on kyse vain läheisyydestä tai seksuaalisesta kosketuksesta). Kosketuksella voi herättää ja sytyttää halutessaan toisen mukaan, tai jos toinen on väsynyt tai ei muuten ole sillä tuulella, sen saa sanoa tai ilmaista, ei tarvitse esittää eikä teeskennellä, eikä pelata mitään pelejä. Kaikki on niin helppoa ja avointa, ei arvailua eikä pelaamista. Rakkautta ja toisen kunnioittamista.
Ja hämmästyttävän useasti ne halut menee yksiin, niin ettei kumpaakaan tarvitse sen ihmeemmin herätellä eikä houkutella. Suutelu on se sytytin yleensä. Ja kun nukutaan toistemme iholla, on siitä ihana aamulla havahtua heräävään haluun, kun toinenkin on ihanasti mukana. Niin meidän päivät useimmiten alkaa, jos ei ole aikaista herätystä eikä kiirettä mihinkään. En äkkiseltään edes keksi parempaa tapaa aloittaa päivää. Ei saaliita eikä saalistusta. Rakkautta, hellyyttä. Läheisyyttä. Spontaania halua, jonka toteuttamiselle ei ole mitään esteitä. Niin luonnollista ja kaunista. Mun mielestä. Toki kukin saa ajatella tästäkin aiheesta ihan kuinka haluaa.

Tuo ei ole mun kriteereillä plussaa nähnytkään. Sorry kun olen näin suorapuheinen, mut mulle tuo ei olis vielä plussa.
Minäkään en ymmärrä! Aiemmin luulin, että teillä miehen sperma on tutkittu ja todettu, että autoimmuunisairauden vuoksi on vasta-aineita niin, että luomuraskaus on epätodennäköinen, mutta kun nyt ilmeisesti ei olekaan niin, vaan toteat, että sperma on priimaa ja reumakin hyvällä mallilla, niin en todellakaan ymmärrä.Joku muu voi jatkaa...
Tuli jotenkin sellainen tunne kuin yrittäisi opettaa kalaa kiipeämään puuhun... I rest my case![]()
Tärkeintä kai on se, että kumppaniksi on löytynyt ihminen, jonka kanssa rakkauden- ja läheisyydenilmaisutyylit sopii hyvin yhteen - riippumatta siitä millaisia ne ovat?Tuli jotenkin sellainen tunne kuin yrittäisi opettaa kalaa kiipeämään puuhun... I rest my case![]()

Minäkään en ymmärrä! Aiemmin luulin, että teillä miehen sperma on tutkittu ja todettu, että autoimmuunisairauden vuoksi on vasta-aineita niin, että luomuraskaus on epätodennäköinen, mutta kun nyt ilmeisesti ei olekaan niin, vaan toteat, että sperma on priimaa ja reumakin hyvällä mallilla, niin en todellakaan ymmärrä.
View attachment 78656 Tässä on minun ovisplussa jota nimitän kirkuvaksi. Kuvattu 22.3. Tästä raskauduin.
No tuo on plussa. Testiviiva on ryöstänyt värin kontrolliviivasta.
Tuo ei ole mun kriteereillä plussaa nähnytkään. Sorry kun olen näin suorapuheinen, mut mulle tuo ei olis vielä plussa.
Plussaan riittää tasavahva viiva
Mitä niitä tutkimaan. Satulaan vaan.On tutkittu, niin pitkälle, kuin voi tutkia. Sen enempää ei tutkita, eikä taida olla mahdollistakaan.