T
Tähti ★
Vieras
Kumpaa teillä on ollut liiaksi asti, rakkautta ja kosketustako, vaiko tuota omituista peliä?
Ihan näitä kaikkia

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kumpaa teillä on ollut liiaksi asti, rakkautta ja kosketustako, vaiko tuota omituista peliä?

2x2,5 mg kp 2-7. Ultra kp 8.
Minulla toinen puoli on ollut ajoittain ainakin lepotilassa. Aktiivisella puolella näkyi tällä kertaa kaksikin rakkulaa.
2x2,5 mg kp 2-7. Ultra kp 8.
Minulla toinen puoli on ollut ajoittain ainakin lepotilassa. Aktiivisella puolella näkyi tällä kertaa kaksikin rakkulaa.
Hei mikä annostus teillä Letroja vetelevillä on? Mulle määrättiin nyt 2x pvä 2,5 päiville 5-10.
Ja ihmetytti että vasemmalla se isoin 10mm rakkula kun laskujen mukaan jos vedetään joka toinen olisi oikean vuoro. No ei munasarjatkaan toimi siis niinkun kirjoissa.![]()

Sinä itse sanoit, että et ole helppo saalis. Minä en ymmärtänyt, miten se liittyy parisuhteeseen. Meillä ei harrasteta metsästystä.Yölento :) Mitä tahdot tällä sanoa?
Ja miten liittyy lisääntymiseen?

Sohvalla, keittiössä, nojatuolissa, lattialla. Ei seksin suhteen ole syytä olla niin rajoittunut. Ja ootko tullut ajatelleeksi että pieni vauva tarvii myös ihokontaktia ja läheisyyttä, nimenomaan nukkuessaan. Miten voit vaatia sitä itsellesi, mutta evätä sen pieneltä vauvalta? Vauva tarvitsee sitä, jotta oma kehonkuva ja kokemus itsestä muodostuu positiiviseksi. Hän elää ja hengittää kosketuksesta, se on vauvan kehitykselle yhtä tärkeää kuin ravinto. Ihokontakti on vauvalle henkistä ravintoa, jos vauva joutuu aina nukkuessaan (valtaosan vuorokaudesta!) olemaan kosketusvajeessa, kokemus omasta kehosta ei muodostu kovin positiiviseksi. Äidin iholla kiinni vauva kokee, että hän on hyvä, hän kelpaa. Oksitosiini on vauvan ja äidin välisen kiintymyssuhteen muodostumisessa elintärkeä. Vauva tarvitsee läheisyyttä myös nukkuessaan. Oletko ikinä kuullut apinaäidistä, joka jättäisi lapsensa nukkumaan eri paikkaan kuin itse? Yksinäinen apina ei selviä. Kosketuksen puutteesta kärsii aikuinen, mutta erityisesti pieni vauva.Ja en siis kritisoi perhepetiä. En vaan usko, että toimisi mulla. Miten tuollaisessa tilanteessa sitten hoidetaan seksi? Siis ihan mielenkiinnosta kyselen, en edes kaverin puolesta.
Ja en siis kritisoi perhepetiä. En vaan usko, että toimisi mulla. Miten tuollaisessa tilanteessa sitten hoidetaan seksi? Siis ihan mielenkiinnosta kyselen, en edes kaverin puolesta.
Seksiä voi harrastaa muutenkin kuin vain keskellä yötä parisängyssä.
Sinä itse sanoit, että et ole helppo saalis. Minä en ymmärtänyt, miten se liittyy parisuhteeseen. Meillä ei harrasteta metsästystä.

Nyt otan tähän kevyesti kantaa - normaalien, lastensa parasta ajattelevien äitien valintojen arvostelu imetyksestä tai nukkumisjärjestelyistä saa tällaisen diplomaatinkin näkemään punaista.Sohvalla, keittiössä, nojatuolissa, lattialla. Ei seksin suhteen ole syytä olla niin rajoittunut. Ja ootko tullut ajatelleeksi että pieni vauva tarvii myös ihokontaktia ja läheisyyttä, nimenomaan nukkuessaan. Miten voit vaatia sitä itsellesi, mutta evätä sen pieneltä vauvalta? Vauva tarvitsee sitä, jotta oma kehonkuva ja kokemus itsestä muodostuu positiiviseksi. Hän elää ja hengittää kosketuksesta, se on vauvan kehitykselle yhtä tärkeää kuin ravinto. Ihokontakti on vauvalle henkistä ravintoa, jos vauva joutuu aina nukkuessaan (valtaosan vuorokaudesta!) olemaan kosketusvajeessa, kokemus omasta kehosta ei muodostu kovin positiiviseksi. Äidin iholla kiinni vauva kokee, että hän on hyvä, hän kelpaa. Oksitosiini on vauvan ja äidin välisen kiintymyssuhteen muodostumisessa elintärkeä. Vauva tarvitsee läheisyyttä myös nukkuessaan. Oletko ikinä kuullut apinaäidistä, joka jättäisi lapsensa nukkumaan eri paikkaan kuin itse? Yksinäinen apina ei selviä. Kosketuksen puutteesta kärsii aikuinen, mutta erityisesti pieni vauva.
Mulla nyt kyllä hyvä fiilis ja tuntuu, että ollaan hyvässä hoidossa. Ja ajattelin itsekin kysellä sitä irroitusta ja ehdottomasti haluan sen prog kokeen vielä varmistukseksi. Ultra ei mulle enää riitä vaikka saisin positiivisen testin aikaiseksi ensi viikolla (siis ovis).
Tästä kipakasta keskustelusta olen vaan sitä mieltä että ehkä ei kannata puoli positiivista kuvaa laittaa jos ei halua kommentteja. Silti luottaisin klinikan uskoon, että on ok. Ja jos joku epäilyttäisi, tiukkaisin siltä lisäinfoa ja toimia.
Mulla nyt ohjeena ottaa kuvat kaikista testeistä lukuajan puitteissa. Lisäksi saan testata VAIN aamun tokasta pissasta ja juoda vaan kaksi kuppia kahvia ennen sitä. Itse ei tartte siis huolehtia viivan paksuudesta, katsovat kuvat ja ultran tilanteen. Tosiaan siis on aivan mahdollista, että vaikka olisi ultrassa hyvä alku tulossa ja säännöllinen kierto ei se irtoa siltikään ja silloin ei testi koskaan ole plussaa. Mutt en siis puhu tähden testeistä tässä.
Itsekin olen pihalla en voi kun luottaa klinikkaan ja naiskennella kun puput joka toinen päivä. Doctors orders!