----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En kyllä tajua mitä se anoppi tähän asiaan kuuluu. Ja mitä tää asia hänelle kuuluu. Eiks se ole riittävän vaikeeta elää jatkuvasti tän toivon, odotuksen ja pettymyksen välillä kahlaten, ilman että siinä vielä joku ulkopuolinen säätää omien odotustensa kanssa? Mä en kyllä jaksais enää tähän tunneskaalaan ja henkiseen urakkaan sisällyttää anopin tunteiden huomioimista... luojan kiitos mun ei tarvi. Muutenki tekemistä näissä tunteissa.

Tässä iässä vauva on yllätys ja ihme. Ei meidän ikäisiltä voi enää odottaa mitään. Oma anoppini oli tosi onnellinen, että meille tuli vauva, mutta ei kyllä toista odota niin kuin ei kukaan muukaan. Tosin minähän olin jo täyttänyt 46 vuotta, kun yritys olisi ollut mahdollista aloittaa.

Tiettekö kun miehet useimmiten ei kuuntele, mutta kun olet tekemässä jotain niillä on kamalasti asiaa? Äsken levitin jotain saakelin lehmältä haisevaa hiusväriä päähän vessassa. Noi luonnonkosmetiikka hiusvärit on sellaista jugurtin olosta ja roiskeita menee joka paikkaan plus pitää saada lämpimänä päähän. Siksi olin alasti ja koitin saada homman sutjakkaasti maaliin. Tuo kävi jonkun 100 kertaa puhumassa tän päivän matsistaan ja availi ovea. Ei muutenkaan silleen sexy olo ja joka kerta jätti oven auki niin palelin. Lopulta sanoin, etten ehdi matsiin jos ei anna mun nyt olla rauhassa. Mrrr..

Sama homma meillä on kun ajelen karvat. Joka kerta sanon, että hus mene, mä jään tänne vielä. En tykkää tehdä sitä silleen, että se on siinä pällistelemässä ja ei edes mahdu siellä suihkussa olemaan. No hän ravaa siinä aina useita kertoja kunnes laitan oven lukkoon.

Ihania ja niin rasittavia!

Nyt voisi olla sopiva aika...? :lurking:

Motto78 :) On tää vahvistunut eilisestä:laughing002?

Ehtii vahvistua plussaksi saakka huomiselle:p
20190530_130534.jpg

Kp11

Kp 43 ja ovislimaa ryhtyi tuottamaan ja ihan niinkuin haluttaisikin enemmän?! Ihan vitsi koko kierto jo.

Tuntuu että aikaa vaan menee liiaksi hukkaan. Munat vanhenee kaiken aikaa! Rypistyvät kuin rusinat, rassukat, käyttämättöminä.

Kp 43 ja ovislimaa ryhtyi tuottamaan ja ihan niinkuin haluttaisikin enemmän?! Ihan vitsi koko kierto jo.

Tuntuu että aikaa vaan menee liiaksi hukkaan. Munat vanhenee kaiken aikaa! Rypistyvät kuin rusinat, rassukat, käyttämättöminä.
No hitsi vie. Ärsyttävää, kun ei tiedä missä menee. Minuakin halutti tässä kierrossa aika kovaa, eikä ovista mailla halmeilla tainnut olla. Ehkä jumppaa vähän?

Sun munat ei ole vielä rusinaa nähneetkään.

Rauha jos oot vm 80 ei varmasti hätää. Se imetys vaan sotkee. Prolaktiini, sitähän testataan aika alkuvaiheessa noilla klinikoillakin? Ja se mahdollistaa imetyksen eikö?

Eilen loppui pillerien syönti, nyt sitten odottelen, käynnistyykö kierto enää ollenkaan, saattaapi ottaa aikansa sekin. Edelliset menkat on olleet 01/2017. Mitään testailuja ei ole tarkoitus ruveta tekemään missään vaiheessa, jos kierto sattuu alkamaan. Katsotaan nyt, mitä tapahtuu, vaiko yhtään mitään.

Jos laitetaan irroituspiiikki kauanko siitä menee että oikeasti irtoaa? Eikö piikin voi laittaa tyyliin kun munis on sen 19-22mm? Muistaako kukaan kypsän rakkulan mitoitusta? Tämähän on jännää!

Jos laitetaan irroituspiiikki kauanko siitä menee että oikeasti irtoaa? Eikö piikin voi laittaa tyyliin kun munis on sen 19-22mm? Muistaako kukaan kypsän rakkulan mitoitusta? Tämähän on jännää!
17-20 taitaa olla se koko johon tähdätään irrotuksen aikoihin, jos muistan oikein. :)

Munkin mielestä on niin hailu viiva että ei ehdi huomiselle vahvistumaan. Ja jos huomenna inseminaatio niin vahva viiva pitäisi olla TÄNÄÄN. Ovulaatio ei siis ole sinä päivänä kun testissä on viivat, vaan siitä SEURAAVANA tai jopa 2 vrk kuluttua. Elääkö pestyt siittiöt 2 vrk munatorvessa?

Huomenna on tehtävä, koska Klinikka ei ole viikonloppuna auki....

Maanantai on liian myöhään.

Parempi ajoissa liikenteessä:happy:

Tsempit KaarinHa. Toivotaan hyvää käynnistymistä ja satoisaa viljelymaata!

Kiitos vvakka ja Peppipupu. Kyllähän minä sen tiedänkin, että imetys tässä varmaan suurin sotkija on. Tällä hetkellä on kyllä aikamoista työstressiäkin. Se alkoi kyllä vasta kierron puolessa välissä, eli ei ole tätä aiheuttanut mutta voi toki tämän päivän oloon vaikuttaa.
Seksi maistuisi kyllä makoisalta enkä usko että Kylväjä on yhtään eri mieltä. Heti siis kun taaperolta vaan sellaisiin puuhiin päästään.

17-20 taitaa olla se koko johon tähdätään irrotuksen aikoihin, jos muistan oikein. :)

Motto78 :) Näihin kokoluokkiin on aina päästy, joka ultrassa.... just se 17-20 ja vähän päällekin.

Veikkaan, eträ näissä nytkin mennään, mutta Inosotolin voi tehdä yllätyksiä :)

Kypsiä aina olleet....siksi piikkiä ei olekaan annettu, paitsi nyt viime yrityskerralla, kun oli kaksi munista, kooltaan siinä 20mm...

Last edited by a moderator:
Takaisin