Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mutta eikös siittiöt ole jo torvessa odottamassa. Eihän teillä enää pakkoa ole. Voi ottaa rennosti, jospa poistais painetta.Nyt taitaa oikeesti mennä sinne sopivan puolelle, kun tää päivä ollaan oltu konserttimatkalla, ja mies on vieläkin aika flunssainen. Eli täähän menee nyt sääntöjen mukaisesti joka toiseen päivään! Eilen on hoideltu siemenet oikeaan osoitteeseen. Tänään tuskin jaksaa illalla enää, kun ollaan kotona vasta 10 jälkeen ja ihan koko päivä oltu tien päällä. Taitaa mennä huomenna mukihommiksi![]()
Universumille ei periksi anneta. Aina se koittaa ryttyillä. Kuukausi se on ensi kuukin. Ja onhan sitten nappuloita hollilla tarpeen mukaan. Ainakin, jos lääkäri on kiva.Terkut klinikalta. Olin sit silmät harittaen varannut ajan raskaus- ja synnytyslääkärille joka kyseli laskettua aikaa. Mä tokasin, mieluiten mahdollisimman pian, jos vaikka 9kk päästä? Nauroi ja siirsi mun ajan nyt sit perjantaille, joka tarkoittaa siis sitä, että on liian myöhäistä taas millekään tukilääkitykselle. Musta tuntuu, että myös universumi on sitä mieltä, ettei tolla hullulle akalle voi enää vauvaa antaa. Aina kun jotain tällaista tapahtuu tekis mieli perua. Tää on saakelin vaikeeta jotenkin muutenkin ilman tällaista sählinkiä. Ja vannon, että olin nimenomaan siellä hedelmättömyyshoidot - varaa aika-seuraavat vapaat ajat asiantuntijoille. Vai olinko sit kuitenkaan..![]()
No teillä oli varmaan paljon juteltavaa. Asennoista ja sen sellasesta. Hitsi näitä mielikuvia taas.Kp21/28-32. Ei mitään uutta täällä. Kylässä lapsuudenystävä perheineen. Meidän molempien miehillä kädet paketissa![]()
Jaksaa jaksaa. Kuulostaa hyvin elinvoimaiselta mieheltä. Uskotaan siihen. Itse olen huomannut iän myötä oviksen nopeutuvan plussasta.On, mikäli ovis on huomenna. Ja mikäli 52-vuotiaan miehen siittiöt jaksaa sinnitellä useita päiviä elinvoimaisina. Positiivisesta testistä 24-48h ovis... voi olla että on syytä vielä huomenna varmistaa.

Sehän se, kun vieläkään ei omakantaan ole tullut mitään. Olisin niin halunnut tarkistaa sieltä, että muistanko kaiken oikein.Kosmoskukka mitkä ne sun lopulliset gyne käynnin tulokset? Mikä oli liian ohut limis?