----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp21/28-32. Ei mitään uutta täällä. Kylässä lapsuudenystävä perheineen. Meidän molempien miehillä kädet paketissa :hilarious:

Terkut klinikalta. Olin sit silmät harittaen varannut ajan raskaus- ja synnytyslääkärille joka kyseli laskettua aikaa. Mä tokasin, mieluiten mahdollisimman pian, jos vaikka 9kk päästä? Nauroi ja siirsi mun ajan nyt sit perjantaille, joka tarkoittaa siis sitä, että on liian myöhäistä taas millekään tukilääkitykselle. Musta tuntuu, että myös universumi on sitä mieltä, ettei tolla hullulle akalle voi enää vauvaa antaa. Aina kun jotain tällaista tapahtuu tekis mieli perua. Tää on saakelin vaikeeta jotenkin muutenkin ilman tällaista sählinkiä. Ja vannon, että olin nimenomaan siellä hedelmättömyyshoidot - varaa aika-seuraavat vapaat ajat asiantuntijoille. Vai olinko sit kuitenkaan.. :brb:

Nyt taitaa oikeesti mennä sinne sopivan puolelle, kun tää päivä ollaan oltu konserttimatkalla, ja mies on vieläkin aika flunssainen. Eli täähän menee nyt sääntöjen mukaisesti joka toiseen päivään! Eilen on hoideltu siemenet oikeaan osoitteeseen. Tänään tuskin jaksaa illalla enää, kun ollaan kotona vasta 10 jälkeen ja ihan koko päivä oltu tien päällä. Taitaa mennä huomenna mukihommiksi :chicken:
Mutta eikös siittiöt ole jo torvessa odottamassa. Eihän teillä enää pakkoa ole. Voi ottaa rennosti, jospa poistais painetta.

Terkut klinikalta. Olin sit silmät harittaen varannut ajan raskaus- ja synnytyslääkärille joka kyseli laskettua aikaa. Mä tokasin, mieluiten mahdollisimman pian, jos vaikka 9kk päästä? Nauroi ja siirsi mun ajan nyt sit perjantaille, joka tarkoittaa siis sitä, että on liian myöhäistä taas millekään tukilääkitykselle. Musta tuntuu, että myös universumi on sitä mieltä, ettei tolla hullulle akalle voi enää vauvaa antaa. Aina kun jotain tällaista tapahtuu tekis mieli perua. Tää on saakelin vaikeeta jotenkin muutenkin ilman tällaista sählinkiä. Ja vannon, että olin nimenomaan siellä hedelmättömyyshoidot - varaa aika-seuraavat vapaat ajat asiantuntijoille. Vai olinko sit kuitenkaan.. :brb:
Universumille ei periksi anneta. Aina se koittaa ryttyillä. Kuukausi se on ensi kuukin. Ja onhan sitten nappuloita hollilla tarpeen mukaan. Ainakin, jos lääkäri on kiva.

On, mikäli ovis on huomenna. Ja mikäli 52-vuotiaan miehen siittiöt jaksaa sinnitellä useita päiviä elinvoimaisina. Positiivisesta testistä 24-48h ovis... voi olla että on syytä vielä huomenna varmistaa.
Jaksaa jaksaa. Kuulostaa hyvin elinvoimaiselta mieheltä. Uskotaan siihen. Itse olen huomannut iän myötä oviksen nopeutuvan plussasta.

29.5.1999 tiet kohtasivat ja 29.5.2004 sanoimme tahdon <3

Liitteet

• 20190528_212657.jpg
    20190528_212657.jpg
    31.2 KB · Katsottu: 258
Kp22/28-32. Mies taaskin innostui yön kupeessa hommailuihin ilman mun ehdotusta. Ajatteli
varmaan, että kun lähtee aamuvarhaisella työreissulle ja tulee vasta huomenna, niin on
sitten homma hoidossa :grin Ei siinä mitään, kyllähän se passas, vaikka nyt hieman väsyttääkin :hilarious:
Ja nakki napsahti luotsata kasiluokkaa tänään, kun niiden lv on poissa. Tänään meillä ysien tanssit
ja gaala sekä yks tunti, jolloin ajattelin näyttää niille uuden Bermudan kolmio -dokkarin, jonka molemmat
jaksot todella hyviä :joyful:

Täällä alkoi taas tiputtelemaan näköjään. Kp16 nyt meneillään ja juuri lähdössä kotoa pois viikoksi. Tympii lomalla stressata milloin se nyt sitten oikein menkoiksi muuttuu, että tarvitsee ihan tampoonin. Kai se siitä kp1 lasketaan. Ja sitten kp5 ottaa eka letro. Loppukierron s-prog verikoe varmaan jää nyt sitten väliin, kun tuskin saavutan taaskaan kp24.

Ihanaa Motto, sormet ja varpaat ristissä, että kaikki jatkuuhyvin! :Heartbigred

Hentohaaveelle hedelmöittymisonnea ja
Helenalle häpäiväonnittelut!

Tähti; primaspan 100mg ollut käytössä edellisestä km raskaudesta lähtien. Kyllä tässä kaikki tiedossa olevat poppakonstit on käytetty.

Takaisin