----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kirkuvat on viivat HentoHaaveella. Hommiin vaan! :chicken:

Folliultrakuulumisia. Nyt oli näkyvissä jo pari melko kookasta rakkulaa, mutta tämä kierto meni vähän sekaisin, koska aloitin letrot todennäköisesti liian aikaisin. Kävin polyypin poistossa edellisen kierron lopussa ja toimenpiteestä tuli jälkivuotoa kp 26, jota epäilin menkoiksi ja aloitin letrot seuraavana päivänä. Vuoto ei kuitenkaan alkanut vielä silloin kunnolla, vaan vasta kp 28, kuten pitikin. Letrojen aikainen aloitus ilmeisesti sotki ja vuotoa on vielä vähän. Täytyy vain toivoa, että tyhjenee ennen ovista, joka nyt on ultran mukaan odotettavissa tämän viikon lopussa.

Motolle oikein paljon onnea varhaisultraan!

Hoi!! Nyt menee ufon puolelle, mutta pakko kysyä, onko kellään vastaavia kokemuksia ja palstan ulkopuoleltakin saa huudella....

No siis näen RISTIN (musta)...se on erään mieskollegan pään päällä/yläpuolella:angelic:

Kyseessä on uusi työkaveri. En ole eläissäni nähnyt mitään näkyjä, enkä kyllä edelleen näe kenenkään muun päänpäällä yhtään mitään:chicken:

Olen hieronut silmiäni muutaman päivän ajan tämän takia ja aina se risti vaan näkyy hänen päänpäällä...onko tää jokin aura? Oon niin ulkona asiasta, mutta ei tämä untakaan ole:eek:

Oisko jollain käryä, että mitä mä voin oikeasti nähdä? Mistä on kyse?:rolleyes:

Thänks!:gen053

Kokkina tässä koitetaan. Aika kiva tehdä hommaa jolle sisin palaa..

Lambi :) Saatko tehdä omanlaisia annoksia? Mitä siellä kokkaat?:rolleyes:

Ei sen enempiä uteluita....

Varmasti alkaa jalka olla jo vähän ovenraossa, kun äitiyslomaanpäin suuntaat:p

Tämä selvinnee huomenna :p! Ihan käskyläiseksi periaatteella oon menossa, tehdään niinkun chef sanoo:grin. Sellasta vähän fiinimpää safkaa kuitenkin.
Meinaan kyllä jättää jalkani sinne ovenväliin vaikka vähän lomailisinkin, tiedäthän, aukee helpommin:grin.

Hoi!! Nyt menee ufon puolelle, mutta pakko kysyä, onko kellään vastaavia kokemuksia ja palstan ulkopuoleltakin saa huudella....

No siis näen RISTIN (musta)...se on erään mieskollegan pään päällä/yläpuolella:angelic:

Kyseessä on uusi työkaveri. En ole eläissäni nähnyt mitään näkyjä, enkä kyllä edelleen näe kenenkään muun päänpäällä yhtään mitään:chicken:

Olen hieronut silmiäni muutaman päivän ajan tämän takia ja aina se risti vaan näkyy hänen päänpäällä...onko tää jokin aura? Oon niin ulkona asiasta, mutta ei tämä untakaan ole:eek:

Oisko jollain käryä, että mitä mä voin oikeasti nähdä? Mistä on kyse?:rolleyes:

Thänks!:gen053
https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0

Tässä sohvatyynyn virkaa ajaessa on hyvin aikaa etsiä tietoa..
Noita ristin näkemisiä oli ainakin noissa harjoituksissa jos jaksat lukea. Ja tummaa oli paha-aikeisen henkilön aurassa..

Olisko lisää jotain mielenkiintoisia kyssäreitä:shy:?

Ihan unohdin, näin unta ekasta työpäivästä, kuorin ja pilkoin perunoita ilta kymmeneen :whacky011.. Enne?

Tämä selvinnee huomenna :p! Ihan käskyläiseksi periaatteella oon menossa, tehdään niinkun chef sanoo:grin. Sellasta vähän fiinimpää safkaa kuitenkin.
Meinaan kyllä jättää jalkani sinne ovenväliin vaikka vähän lomailisinkin, tiedäthän, aukee helpommin:grin.

Lambi :) jKyllä jalkasi jää ovenväliin :wink:cheers

Kuka sen laittaisi, ellet sinä:p

Ultra takana, Tyyppi paikallistettu kohdun takanurkasta ja sykekin löytyi. :Heartred

Laskettua aikaa ei vielä pystytty varmistamaan, kinkkisen sijainnin vuoksi mittaus oli hankalaa ja paras arvio oli 7+1 sijasta 6+4.

Vielä ei siis olla selvillä vesillä, mutta tän perusteella voin jo soitella Naikkarille ja varata NIPT-aikaa juhannuksen jälkeiselle viikolle. :)

Mies oli kuulemma tärissyt tuolissaan kunnes syke saatiin näkyviin.

Kiitos kun elätte mukana!

https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0

Tässä sohvatyynyn virkaa ajaessa on hyvin aikaa etsiä tietoa..
Noita ristin näkemisiä oli ainakin noissa harjoituksissa jos jaksat lukea. Ja tummaa oli paha-aikeisen henkilön aurassa..

Olisko lisää jotain mielenkiintoisia kyssäreitä:shy:?

Lambi :) Kiitos linkistä, mutta en löytänyt....itsekään en ole niin perehtynyt asiaan, että osaisin ymmärtää näitä.

En siis näe varsinaisesti mustaa väriä, vaan pelkästään mustan ristin, kuin jokin symboli:eek:

Mitään väriä ei näy. Tuo risti on ennemminkin, vähän kasvojen kohdalla...

Nyt ei saa kukaan kauhistua, mutta tältä se näyttää. Henkilöä en tunne, kun ollut vasta reilun kuukauden töissä. Tämän kanssa pitäisi kuitenkin töitä jakaa, jotenkin tulee olotila, että tämä henkilö salaa jotain. Ja varsinkin, kun kysyin yhtäkin tavallista asiaa, hän salasi sen, eikä tiimityössä oikein voi salailla kaikille yhteisiä työasioita?:angelic:

Ultra takana, Tyyppi paikallistettu kohdun takanurkasta ja sykekin löytyi. :Heartred

Laskettua aikaa ei vielä pystytty varmistamaan, kinkkisen sijainnin vuoksi mittaus oli hankalaa ja paras arvio oli 7+1 sijasta 6+4.

Vielä ei siis olla selvillä vesillä, mutta tän perusteella voin jo soitella Naikkarille ja varata NIPT-aikaa juhannuksen jälkeiselle viikolle. :)

Mies oli kuulemma tärissyt tuolissaan kunnes syke saatiin näkyviin.

Kiitos kun elätte mukana!

Jeeeee Motto78!!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Takaisin