Helena80
Keskustelun kolmiottelija
TottakaiHööööh. Eikö kukaan halua nähdä mun leffaviivaa?![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TottakaiHööööh. Eikö kukaan halua nähdä mun leffaviivaa?![]()
![]()
![]()

Hööööh. Eikö kukaan halua nähdä mun leffaviivaa?![]()
![]()
![]()

View attachment 78503
Nää on ne ainoot viivat millä meikä voi hehkutella... edes jotain tähtihetkiä elämässä, kun saa OVULAATIOTESTISSÄ vahvan viivanSaispa joskus raskaustestissä noin mahtavat viivat
![]()
![]()
![]()

Huomenna alkaakin uusi duuni! Saas nähdä, jännitystä piisaa..

Kokkina tässä koitetaan. Aika kiva tehdä hommaa jolle sisin palaa..
Tämä selvinnee huomennaLambi :) Saatko tehdä omanlaisia annoksia? Mitä siellä kokkaat?
Ei sen enempiä uteluita....
Varmasti alkaa jalka olla jo vähän ovenraossa, kun äitiyslomaanpäin suuntaat![]()
https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0Hoi!! Nyt menee ufon puolelle, mutta pakko kysyä, onko kellään vastaavia kokemuksia ja palstan ulkopuoleltakin saa huudella....
No siis näen RISTIN (musta)...se on erään mieskollegan pään päällä/yläpuolella:angelic:
Kyseessä on uusi työkaveri. En ole eläissäni nähnyt mitään näkyjä, enkä kyllä edelleen näe kenenkään muun päänpäällä yhtään mitään
Olen hieronut silmiäni muutaman päivän ajan tämän takia ja aina se risti vaan näkyy hänen päänpäällä...onko tää jokin aura? Oon niin ulkona asiasta, mutta ei tämä untakaan ole
Oisko jollain käryä, että mitä mä voin oikeasti nähdä? Mistä on kyse?
Thänks!![]()
?Ihan unohdin, näin unta ekasta työpäivästä, kuorin ja pilkoin perunoita ilta kymmeneenLambi :) Saatko tehdä omanlaisia annoksia? Mitä siellä kokkaat?
Ei sen enempiä uteluita....
Varmasti alkaa jalka olla jo vähän ovenraossa, kun äitiyslomaanpäin suuntaat![]()
.. Enne?Tämä selvinnee huomenna! Ihan käskyläiseksi periaatteella oon menossa, tehdään niinkun chef sanoo
. Sellasta vähän fiinimpää safkaa kuitenkin.
Meinaan kyllä jättää jalkani sinne ovenväliin vaikka vähän lomailisinkin, tiedäthän, aukee helpommin.

https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0
Tässä sohvatyynyn virkaa ajaessa on hyvin aikaa etsiä tietoa..
Noita ristin näkemisiä oli ainakin noissa harjoituksissa jos jaksat lukea. Ja tummaa oli paha-aikeisen henkilön aurassa..
Olisko lisää jotain mielenkiintoisia kyssäreitä?
Ultra takana, Tyyppi paikallistettu kohdun takanurkasta ja sykekin löytyi.
Laskettua aikaa ei vielä pystytty varmistamaan, kinkkisen sijainnin vuoksi mittaus oli hankalaa ja paras arvio oli 7+1 sijasta 6+4.
Vielä ei siis olla selvillä vesillä, mutta tän perusteella voin jo soitella Naikkarille ja varata NIPT-aikaa juhannuksen jälkeiselle viikolle. :)
Mies oli kuulemma tärissyt tuolissaan kunnes syke saatiin näkyviin.
Kiitos kun elätte mukana!